"Zayn and Charlotte"

855 42 20
                                    

Probudila me je neka buka u susjednoj sobi.Nisam mogla ustati te sam otvarala jedno po jedno oko.

Vidjela sam da Zayn leži pored mene,ustala sam i otišla u kupaonicu.Jesam ja to rekla da Zayn leži pored mene?? ZAYNNN??

O moj Bože šta ću sa njim sad',stani,gdje sam ja uopšte? Ovo nije moja kuća.

Obukla sam neku Zaynovu široku majicu jer nisam mogla obući ono što sam juče nosila.

Izašla sam iz sobe i krenula sići u prizemlje.Dok sam polako koračala po stepenicama,ispred mene su se našla 4 momka.

,,Jutro"-rekli su u glas.

,,O moj Bože"-promrmljala sam,sjela na one stepenice po kojima sam hodala skupila koljena i glavu stavila između njih.

,,Šta je bilo?"-pitali su me,malo im je u početku bilo čudno,a onda sam osjetila nečiju ruku na svom ramenu.Bila je to ruka Harryja Stylesa.O da,ako niste shvatili ova 4 momka,to je One Direction.Samo što je Zayn u sobi khmmm.

,,Nisam valjda??"-pitala sam Harryja zabrinuto.

,,Spavala sa njim?"-pitao me je i sklonio ruku sa moga ramena.

,,Da"-kratko sam mu odgovorila.

,,Nisi ne brini,mi smo bili u klubu i vidjeli tebe.Zayn ti je prišao i ne znam šta je dalje bilo.Uglavnom bila si toliko pijana da smo te morali dovesti ovde,Zayn te stavio u svoju sobu"-rekao je Harry sa malim osmijehom na kraju usnica.

,,A što me stavio u svoju sobu i usvoj krevet,a što je najgore,što je legao pored mene i zagrlio me? Je li on baš toliko lud kada je pijan?"-pitala sam ga.

,,Gledaj Charlotte,on uopšte nije bio pijan"-rekao mi je Harry.

,,Kako to misliš?"-pitala sam ga dok sam bila u blagom šoku.

,,Pa ovo je sve isplanirano.Taylor ti je rekla za taj novi klub,a ja sam njoj rekao.Dogovorili smo se svi da ćemo ići tamo,a tebi i Zaynu nismo htjeli reći,mislim njemu nismo rekli da ćeš ti biti,ni tebi da će on.Kada te vidio u klubu nije htio piti"-rekao je Harry.

,,Dobro,ali zašto??"-mrzim kada neko ovako u pola priče prestane pričati.

,,E taj odgovor će ti morati on reći"-rekao mi je Harry i otišao u kuhinju.

„Dobro"-tiho sam promrmljala i otišla za njim do kuhinje.

,,Hoćeš kafu?"-pitao me Niall sa smiješkom na licu.Meden je kada se smije.

,,Može,sa puno šećera"-rekla sam i uzvratila mu osmijeh.

,,Znamo"-dodao je Louis i svi su se nasmijali.

,,Taylor"-rekla sam i opet prevrnula očima.

,,Daaaaaaaaa"-rekli su svi u isti glas.

Svašta smo poslije toga pričali i zezali se.Dečki su stvarno zabavni.Za razliku od većine poznatih ličnosti.Dobro i ja sam poznata ličnost hah,ali sam normalna.Valjda.

Harry mi je dao donji dio svoje trenerke te sam krenua kući.Zayn još nije ustao.Mislim možda se i probudio,ali nije htio sići.Ne znam.Nije bitno.

Nazvala sam Taylor čim sam ušla u kuću.

*Telefonski razgovor*

,,Halo"-čuo se meni poznati glas sa druge strane slušalice.

,,Gospođice Taylor imate li šta da mi kažete?"-pitala sam ju,a u glasu mi se mogla čuti blaga ljutnja.

,,Nađemo se u Nando's-u za 2 sata,bye"-rekla je te mi poklopila slušalicu.

FLASHBACK

TAYLOR P.O.V.

Dok sam bila sa curama u gradu zazvonio mi je telefon.Bio je to Harry.

,,Hey ljubavi"-rekao je.

,,Hey"-uzvratila sam mu.

,,Imam molbu za tebe?!"-rekao je i osjećam kako je napravio Puppy face preko telefon.Beba mala.

,,Pucaj"-rekla sam mu.

,,Zaynu se sviđa tvoja najbolja prijateljica"-rekao je.

,,Ok Harry,imam 4 najbolje prijateljice,na koju misliš?"-pitala sam ga.

,,Ma ona što je fotomodel"-rekao mi je.Mogla sam mu čuti u glasu da je zbunjen.

,,Ti mene zajebavaš jel??"-pitala sam ga već iznervirana ,,3 su fotomodeli Harry"-vec sam se polako počela derati.

,,Charlotte"-kratko je rekao.

,,Dobro i šta sad'?"-pitala sam ga.

,,Dovedi je večeras u onaj novi klub "Hollywood" "

,,Ok"-rekla sam mu te poklopila.

KRAJ FLASHBACKA

EVO NOVI NASTAVAK.NADAM SE DA VAM SE SVĐA.AKO VAM SE SVIĐA OSTAVITE VOTE ILI KOMENTAR.

HVALA SVIMA KOJI ČITAJU MOJE PRIČE.

LOVE YA

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora