"Party Yeahh"

937 46 11
                                    

Nakon što smo sve "obavile" pod obavile podrazumijevam kupile hah,otišle smo do McDonalds-a da se najedemo i napijemo ko ljudi.

Kylie i Kendall su naručile Coca-Colu i mali Hamburger,dok smo Selena,Taylor i ja naručile po 2 velika Hamburgera i veliku Coca-Colu.

,,I cure šta ćemo za večeras?!"-pitala sam ih dok sam jela svoj Hamburger.

,,Čula sam da večeras ima neki party u onom novom klubu u centru"-rekla je Kendall.

,,Samo da znate ja ne planiram ostajati u kući,mislim da je vrijeme da i ja malo izađem"-rekla sam te su me one pogledale u čudu i počele se valjati od smijeha.

,,Šta je cure i ja mislim da bi Charlotte trebala izaći negdje,nije izlazila od juče"-rekla je Selena dok se pokušavala suzdržavati od smijeha.

,,Onda u 23:00h se nađemo ispred tog kluba?"-pitala sam.Sve su se složile.Pozdravile smo se i svaka je otišla svojim putem.

(...)

Kada sam došla kući prebirala sam po ormaru da vidim šta ću obući za večeras.Napokon sam našla crnu majicu na bretele,naranďžastu suknju i crne štikle.Ostavila sam to sa strane i legla na krevet.

Uzela zam svoj srebrni Iphone 6 i ušla na Twitter.Uvijek sam se trudila da svim fanovima (bar onima koje sam upratila),da ima Tweetujem nešto ili Retweetujem.

Među dosta novih Tweetova zapazila sam i jedan od Zayna Malika.Glasio je:

,,Večeras smo u New Yorku,vidimo se u klubu ,,Hollywood"..."

Nisam znala koji je to klub tako da nisam obraćala pažnju na to.

Već je 22:00h obukla sam stvari koje sam pripremila za večeras.Stavila sam puder,rumenilo,eyeliner,maskaru i sjaj za usne.Kosu sam pustila i napravila blage loknice.

(...)

Stigla sam do tog novog kluba i ispred vidjela moje cure kako me čekaju,potrčale su prema meni i zagrlile me.

Dok smo ulazile u klub vidjela sam da velikim slovima piše ,,Hollywood" i srce mi je u sekundi stalo jer sam se sjetila Zaynovog Tweeta.

(...)

Pile smo jedno piće za drugim,skakale,vrištale,provodile se kao nikada,plesale,svi pogledi su bili usmjereni prema nama.Bila sam jako pijana,osjetila sam nečije ruke oko moga struka kako me grle.

Nisam se željela okrenuti,ali jesam.Susrela sam se sa parom tamnih očiju koje su bile pune nekog ,,sjaja".

,,Charlotte,drago mi je da se napokon upoznajemo,ja sam Zayn"-rekao mi je i odmakeo se od mene.

Odjednom je nestao u gužvi,možda i nije bio tu.Možda sam ga samo zamišljala.Bože Charlotte,smiri se.

Sjela sam za šank i naručila duplu votku,ne sjećam se ni koja mi je ovo bila po redu.

Cure su već odavno otišle,a ja sam odlučila ostati i još malo se zabaviti,ali kak da sam znala da će nešto poći po zlu.

SADA VEĆ POLAKO KREĆE RADNJA,POSTAVLJAĆU VAM MALO KRAĆE NASTAVKE,ALI ĆE BITI 1-2 NASTAVKA DNEVNO.

AKO VAM SE SVIĐA OSTAVITE VOTE ILI KOMENTAR.

LOVE YA <33

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCWhere stories live. Discover now