"Victoria's Secret (part 2)"

458 25 5
                                    

PJESME ZA OVAJ NASTAVAK:

Justin Bieber - Beauty And A Beat (Victoria's Secret Show)

Taylor Swift - Blank Space (Victoria's Secret Show)

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin,Justin,Justin....samo mi se to ime motalo po glavi.Šta ću sada? Moram izaći i odraditi to.Kao da njega nema,moram biti jača i hrabrija.I pokazati da ja to mogu.Došao je red na mene.Izlazim u onom zategnutom kupaćem kostimu,duga plava kosa uvijena na krajevima mi pada niz gola leđa.Velike crne (pa kakve bi bile) trepavice mi krase lice.Nabacila sam veliki što ubjedljiviji osmjeh na lice i izašla.

Svakim mojim korakom čulo se jače zviždanje.Justin za sada nije primijetio ništa.Nisam znala da će pjevati i Beauty And A Beat.Trenutno to pjeva.

Naglo se okreće i gleda me ravno u oči.Zagrcne se i nastavi pjevati gledajući me čudno.Cara i ja idemo u suprotnom smijeru,jer se ona vraća,a aj idem,uhvatimo se za ruke i okrenemo.Svi pogledi su upreti u nas,a mi se smijemo.

Oko mene je milion kamera i aparata.Navikla sam na to ipak sam ja model.Moj lažni osmijeh se pretvorio u pravi.Drago mi je što sam ovdje.Ipak je ovo Victoria's Secret,a to je za jednog modela ili manekenku vrh.

Pravim se kao da Justin i nije tu,jer me on samo dekoncentriše.Vraćam se,a meni u susret dolazi Adriana.Pokloni mi veeliki osmijeh,a ja joj uzvratim.

Uvijek sam mislila da su te manekenke nafurane i previše umišljene.Čula sam za Caru Delevingne,skoro sve najgore,a sada kad' sam upoznala curu skroz dobra.

Završila sam sa prvim dijelom i trčim da se presvučem i da stignem sve,dok ostale ne završe.

,,Ti si bila sa Justinom Bieberom?"-pita me Cara i nasmije se.

,,Trudna sam i dijete je njegovo"-kažem joj.

,,I ti si to meni rekla"-kaže ona.

,,Ne razumijem te haha?!"

,,Pa znamo se 5 minuta i ti mi kažeš to što predpostavljam niko ne zna"-vidim joj brigu u očima,ali ne znam zašto.

,,Pa možda griješim,ali mi se činiš kao stvarno dobra cura,i mislim da ti mogu vjerovati"-kažem joj i zagrlim je.

,,Možeš"-kaže ,,evo reći ću i ja tebi da sam u vezi sa Harryjem Stylesom,niko ne zna osim tebe,čak ni moja porodica"-doda.

,,Pa drago mi je da bar neko ima sreće u ljubavi"

,,Biće sve ok.A sada se moramo oblačiti ili će nas John ubiti.Inače John je onaj koji te vukao kada si došla"-kaže mi i opet se nasmije.Ima tako fin osmijeh.Ništa ne kažem,samo uzvratim poklonjeni osmijeh.

(....)

Već 5 minuta me šminkaju,oblače...i svi lete oko mene kao i oko drugih manekenki.Sada Taylor pjeva ,,I Knew You were Trouble".Sve šok do šoka,otkud sada i ona tu.

Vrijeme je za temu "Zima".Nosim prvidni kombinezon sa bijelim pahuljicama i veliki bijeli pahuljasti plašt koji je dugačak oko 2 metra i vuče se iza mene.

Usput sam vidjela i Kendall i Kylie.Ma fantastično.Pozdravile smo se i saznale da ćemo nas 3 zajedno nastupati prve,jer smo kao "posebne gošće".

Izlazimo sve tri,a ne zna se koja je zgodnija i ljepša.Dobile smo veliki aplauz.U publici,u prvom redu sam uočila Justina,Selenu i Taylor.

,,Večeras imamo 3 posebne gošće.To su Charlotte Crosby i Kendall i Kylie Jenner.Pozdravite ih velikim aplauzom"-govorio je...neko?Nakon što smo dobile veliki aplauz opet je taj...glas nešto rekao.

,,Odlučili smo da će jedna od njih 3 postati novi Victoria's Secret model.Izabraće je trenutne mankenke,a publika će reći da li se slaže sa tim"

Svi su se krenuli derati i govoriti njihove favorite.Glasovi su bili različiti.Tek sam sada saznala da će sve izaći ovde i posebno govoriti za koga glasaju.Imala sam jaku tremu.

Kada su izašle i zviždanje i dobacivanje se stišalo,mogli smo početi.

JUSTIN P.O.V.
Nadam se da će Charlotte pobijediti,jer je to njen san.

Cara Delevingne:Glasam za Charlotte,jer mislim da je jako zgodna cura,prije svega,lijepa je,dobra u duši i mislim da bi se uklopila i stekla dobra prijateljstva sa svima nama.
Adriana Lima:Takođe glasam za Lottie jer je prelijepa i prezgodna,ali je isto tako i jako dobra osoba.
Alessandra Ambrosio:Charlotte volimo te haha.
Lily Aldridge:Dvoumila sam se između Charlotte i Kedall,ali sada kada vidim da svi glasaju za Charlotte,ja ću glasati za Kendall,ali volim te Lottie hahaha.
Doutzen Kroes:Glasam za Kendall,jer je obožavam.
Lindsay Ellingson:Kendall.
Candice Swanepoel:Glasam za Kylie jer je ona naša nova nada i prelijepa je.
Erin Heatherton:Kylie,jednostavno mislim da bi to trebala biti ona,jer je najmlađa,i nova je nada manekenstva.
Miranda Kerr:Glasam za Charlotte,jer je predivna osoba.
Brooklyn Decker:Kendall.
Bar Rafaeli:Kendall.Jako je dobra osoba.
Marisa Miller:Kylie.Volim ih sve,ali ona je najmlađa tako da...
Heidi Klum:Charlotte stvorena si za ovo,preljepa si i prezgodna.Ti si naša nada.

Koliko vidim da je izjednačeno između Kendall i Charlotte.Molim Boga da to bude Lottie.Poludiću.

CHARLOTTE P.O.V.

Umirem ovde.Izjednačeno je između mene i Kendall.Bilo bi mi žao da ne pobijedim,ali život ide dalje.

,,Pošto je izjednačeno pitaćemo publiku.Šta mislite Kendall Jenner ili Charlotte Crosby?"

Svi su se derali i ništa se nije razumijelo,ali onaj glas ih je opet prekinuo i rekao:

,,Večeras posebnu čast da izabere ima Justin Bieber!Justine molim te ustani"-ostala sam bez teksta.

Stajao je tamo onako prelijep,savršen...Znam da neće izabrati mene iz inata,ali nema veze.Kreten uvijek ostaje kreten.

,,Biram Charlotte Crosby,jer je predivna osoba,i jako zgodna mlada žena"-rekao je.Nisam mogla vjerovati.Svi su počeli skakati i grliti me.Posebno Cara i Adriana.Te cure su stvarno dobre.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon