"Model"

720 35 7
                                    

Sinoć nisam izlazila nigdje jer me nazvao moj menadžer Chris i rekao da danas imam snimanje.

Legla sam oko 23:00h i jutros sam se probudila u 07:00h.Moram biti naspavana zbog podočnjaka koji su svejedno veliki.

U 09:00h krećem,a sada je 07:30h.Obući ću Hip-Hop trenerku,običnu sivu majicu i Supre.

Nisam se htjela šminkati jer mi je Chris rekao da ću se tamo oblačiti i šminkati.

Uzela sam torbu i ključeve od svog crnog Ranger Rovera.

Za par minuta sam bila ispred modne agencije.

Ispred me čekao Chris.Polako sam hodala prema njemu dok me on požurivao.

,,Hajde Lottie klijenti čekaju"-govorio je ubrzano.

,,Idem Chris,idem"-prevrnula sam očima.

(...)

Rekli su ma da obučem neki skroz zategnuti dvodjelni zlatni kupaći i zlatne visoke štikle.

Našminkali su me i izašla sam pred bijelo platno pred kojem se trebam slikati.Za mnom su ušli 5 muškaraca,imalo su samo kupaće gaće (muške fala Bogu haha) kada sam malo bolje pogledala to su bili svi momci iz One Diection.

Bila sam u blagom šoku jer sam bukvalno bila gola pred njima.

,,Lottie ovo su ti.."-prekinula sam Chrisa u pola rečenice.

,,Znam"-rekla sam te se blago nasmijala.

,,E pa onda će vam biti zabavno,srećno"-rekao je Chris na što smo se svi nasmijali.

EVO SAMO NEŠTO KRATKO JER NISAM STIGLA ZBOG BOŽIĆA.
NEMOJTE SE LJUTITI.

VOLIM VASS

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCWhere stories live. Discover now