Dani su prolazili prilično dosadno.Holly me je zvala svaki dan i nagovarala da se vratim u Newcastle,ali sam svaki put odbijala.Ne mogu ja to,jednostavno.Mora me shvatiti.
Darcy sam zvala barem 100 puta da dodje kuci,ali je rekla da joj je kod Pettie dobro i da hoce jos malo da ostane.Prihvatila sm to,jer nije dugo bila kod nje i nece jos dugo poslije ovoga.
,,Charlotte,nemoj biti tuzna vratice se ona brzo,ako je njoj lijepo,trebalo bi i tebi biti.Pusti je da malo uziva sa svojom bakom''-govorio mi je Zayn,osoba koja je sve ove dane bila sa mnom i uz mene.
,,Znam Zayn,ali mi nedostaje moja mala djevojcica.Ti nemas djecu i ne znas kako je to''-tu sam se odmah zaustavila,jer sam vidjela da me je pogledao sa tugom u ocima.Znam koliko voli djecu,a jednom prilikom mi je rekao da ne moze imati djecu.
,,O Zayn,oprosti,nisam mislila nista lose,zaboravila sam skorz,izvini molim te''-bilo mi je toliko zao sto sam to rekla,jer je on sve ovo vrijeme bio uz mene i tjesio me,a ja mu ovako vracam.
,,U redu je Lottie,nisi to namjerno uradila.Ne trebas se izvinjavati,ne mogu se ljutiti na tebe''-rekao mi je sa smijeskom.
(....)
Kao i svako vece Zayn i ja smo sjedili i gledali film.Od one veceri gledamo samo komedije,jer se ja vise ne usudjujem gledati horore.Od onog horora sam imala nocne more 5 dana.
,,Charlotte,moramo porazgovarati o necemu,molim te''-rekao je Zayn u pola filma.Cijelo vece je nekako cudan.
,,Nadam se da nije nista lose,ne umires? Nisi bolestan ili nesto tako''-rekla sam kroz smijeh,a on je i dalje bio mrtav ozbiljan.Iskreno se nadam da nije nista lose.
,,Lottie,ti znas koliko mi znacis i da bez tebe ne bih mogao''-klimnula sam glavom.Ovo sigurno ne ide na dobro.
,,Meni nase prijateljstvo jako znaci,ali ja tebe ne gledam samo kao prijateljicu''-da imam 10 godina manje,pomislila bih kako se naljutio na mene i da nece vise da se druzi sa mnom,ali posto sam mnogo starija,znam sta to znaci.
,,Charlotte,ja tebe...volim...volim te,ali ne kao prijteljicu,ja zelim da ovo prijateljstvo preraste u nesto vise,a to i ti zelis''-rekao je krenuo mi se priblizavati.Kako sam se ja odmakinjala,tako se on priblizavao.
,,Ja to ne zelim Zayn,molim te,ne radi to.Nemoj kvariti nase prijateljstvo''-govorila sam,a on se zlobno smjeskao.On nije normalan i da ovog trenutk prestane,za mene je mrtav.
Uzela sam telefon sa stola i zeljela nazvati policiju,ali se Zayn poceo jos vise priblizavati,tako da nisam mogla.U imeniku mi je prvo ime bilo ,,Justin'' i prtisnula sam slusalicu.Zayn mi je istog' trenutka ote telefon iz ruke i bacio ga negdje.
,,Zasto to radis Lottie?Zasto nam kvaris srecu?Mozemo biti presrecni zajedno''-pribio me je uz zid i krenuo mi pricati svoje bolesne idiotarije.Bolesnik.
,,Ne mozemo Zayn,ja tebe ne volim na taj nacin,shvati''-rekla sam i udario je mojom glavom o zid i ja sam skiknula od bola.
,,Ostavi me na miru,bolesnice''-proderala sam se,kada me je krenuo ljubiti po vratu.Pokusala sam se odmaknuti i gurati ga nogama,ali nisam mogla.Bio je jaci od mene.Sto je logicno.
JUSTIN P.O.V.
Dok sam bio sa Scooterom u studiu i radio na novoj pjesmi,zazvonio mi je telefon.Na ekranu je pisalo ,,Jedina'' i odmah sam znao ko je.Javio sam se,ali niko nije pricao.
,,Halo? Charlotte''-nije se odazivala.Taman kada sam pomislio da joj je neko uzeo telefon od fanova i nazvao mene,cuo sam njen glas.
,,Ne mozemo Zayn,ja tebe ne volim na taj nacin,shvati' '-Zayn? Sta ona radi sa njim?
,,Ostavi me na miru,bolesnice'' -rekla je to i glasno se proderala.To mi je bilo dovoljno da izletim iz studija i odem do nje.
CHARLOTTE P.O.V.
Bukvalno sam se tugla i gurala sa Zaynom 10 minuta.Nije odustajao.Nisam vise imala snage i pala sam.A on je legao na mene.Kreten bolesni.
Poceo me je ljubiti i dirati,dok sam se ja opirala.Gural sam ga,ali vise nisam imala ni malo snage i pustila sam ga.Cula sam da je neko usao u stan,nikada ne zakljucavam stan i ispostavilo se da je to dobro.Zayn na svu srecu nije nista cuo.
Iza Zayn sam vidjela meni jako dobro poznato lice.Justin.Prvo je par sekundi blijedo gledao u Zayna i onda skocio na njega.Krenuo ga je udarati svim i svacim,rukama nogama,glavom,cak je uzeo i lampu sa stola.Ali ni njega Zayn nije stedio.Obojica su bili krvavi od glave do pete.
Ja nisam znala sta da uradim,pa sam pozvala policiju.Dok sam cekla da dodju,ova dvojica su se jos uvijek ubijala.Na malom stolicu sam vidjela zdjelu sa kokicama i znala sam sta cu uraditi (necu jesti kokice i gledati ih kako se tuku).Uzela sam zdjelu i pobacala kokice po podu.Kada je zdjela bila prazna,priblizila sam se Zaynu iza ledja i slupala mu je od glavu.U roku od 5 sekundi je pao na pod i ja sam pocela plakati,suze su mi same lile.
Justin je odmah dosao do mene i svoje snazne velike ruke omotao oko mene.Uz njega sam se jedino osjecala sigurno.Brisao mi je suze koje nisu prestajale teci.
(....)
Policija je dosla privela Zayna,koji je cijelim putem govorio kako cu biti njegova.Justin i ja smo bili na ispitivanju.Svemu je hvala Bogu dosao kraj.
,,Hvala ti sto si bio uz mene i sto si me spasio''-zahvaljivala sam se Justinu koji je stajao par centimetara od mene.
,,Sve je u redu,ne trebas mi se izvinjavati,znas da bih ucinio sve za tebe''-te rijeci su mi jako poznate.
Stajali smo tako ukoceni i nismo znali sta da pricamo.Tisina izmedju nas je bila tako neugodna.Vidjela sam kako me je pogledao i krenuo mi se jos vise priblizavati.Namjeravao me je poljubiti.Bio je milimetar od mene,kada sam ja okrenula glavu.
,,Ja nisam kucka kao Kendall,ja njoj to nikada ne bi napravila''-to su bile zadnje rijeci koje sam mu uputila,okrenula sam se i otisla.
1:0 za Charlotte :)
CZYTASZ
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.