"You??"

339 25 3
                                    

MOLIM VAS PROČITAJTE A/N NA KRAJU NASTAVKA I RECITE ŠTA MISLITE O TOME?!

Zayn Malik,Zayn Malik...samo mi se to vrtilo po glavi.Kod ovoliko ljudi na svijetu,morao je to biti baš on.A i šta je sa One Directionom?

,,Gospodine Anderson,otkud sada to? Nisam znala da tražimo novo osoblje?!"-rekla sam pomalo mucajući.

,,Pa...osoblje nam nije trebalo...do skoro...Kada si ti otišla u New York,neki su dali otkaze,pa smo raspisali konkurs...Zayn se javio,a i znam njegovog oca,pa sam ga zaposlio.Ne brini Charlotte,Zayn je dobar momak"-ozbiljno? Ti ćeš mi pričati.

,,Ahmm,da...ovaj,a s kim će on raditi?"-pitala sam pomalo nesigurno,jer ne želim da iko zna da se nas dvoje poznajemo.

,,Za početak sa tobom,a onda ćemo vidjeti"-vidjeo je moj ,,razočarani pogled pa je dodao-,,Charlotte znam da ne voliš raditi sa početnicima,ali vjeruj mi da je on dobar momak"

(.....)

Zayn bi još malo trebao doći.Ne znam šta da mu kažem kada ga vidim...Na neki način mi je i drago što ćemo raditi zajedno,jer mi je Zayn uvijek bio velika podrška u najtežim trenutcima.

,,Gospođice Crosby za 20 minuta imate sastanak sa onim novima,zaboravila sam kako se zove,izvinite..."-toplo sam joj se nasmijala.

,,Zove se Zayn,Zayn Malik,Amy.Nema veze,zapamtićeš"-obe smo se nasmijale na njenu nespretnost.

Amy je izašla iz mog' ureda,a ja sam smišljala šta da kažem Zaynu kada dođe.Stvarno želim da budem u dobrim odnosima sa njim.

*15-ak minuta poslije*

Čulo se kucanje na vratima.Izgleda da je to to. ,,Naprijed"-malo sam se proderala.Vrata je otvorila Amy.

,,Gospođice Crosby,gospodin Zayn Malik je došao.Da ga uvedem?"-potvrdno sam klimnula glavom.Hiljadu puta sam joj rekla da iz riječnika (prema meni) izbaci to ,,gospođice".

,,Charlotte...?"-zbunjeno je upitao taj muški glas koji toliko dugo nisam čula,a falio mi je.Puno.

,,Da,ja sam.Uđi Zayn"-rekla sam mu i pokazala na stolicu da sjedne.

,,Nisam znao da ovdje radiš.Niko mi nije rekao"-nasmijala sam se na njegovu vidljivu zbunjenost.

,,Pa zapravo i ne radim"-tek sada me je pogledao čudno-,,ja sam suvlasnica ove firme"-nasmijao se.

,,Pa,nadam se da ćemo se lijepo slagati"-prošao je rukom kroz kosu.Vidjelo se da je nervozan,samo ne znam zašto?!

,,Zayn,kada se ti i ja nisamo lijepo slagali? I ne trebaš biti nervozan.Ja ne grizem.Osim kada sam gladna.Znaš ono ,,kad' si gladan nisi svoj""-nasmijao se glasno.Mislim da se barem malo opustio.

Zayn i ja smo još 20-ak minuta poslije toga pričali ijasam odlučila krenuti kući.Njemu je sutra prvi radni dan.

(....)

Došla sam kući,a Darcy nije bilo.Otišla je vjerovatno sa Anne (dadiljom) šetati.Sačekaću ih da se vrate.

Otići ću do Nando'sa da jedem nešto,gladna sam.Uzela sam ključeve od mog Range Rovera i izašla.

Dok sam ručala u Nando'su dobila sam poruku sa nepoznatog broja.

Od: Nepoznato
,,Hey,mogli bi smo na kavu.Šta kažeš?...Zaynxxx"

Zašto sa ne? I onako mi je dosadno samoj.Samo da nas novinari ne vide.Ubili bi nas pitanjima.Ne razumijem zašto ih toliko zanima moj privatni život??

Za: Zayn duša
,,U Nando'su sam,dođi"

*Par minuta kasnije*

Poslije toga mi nije ništa više napisao.Vidjela sam da su se novinari okupili ispred,pa sam pretpostavila da je on došao.Ali to nije bio on,već...već Justin??!!

A/N

HEY,SAMO DA VAM SE ZAHVALIM ŠTO ČITATE I OSTAVLJATE VOTE-OVE.

Mislila sam ako hoćete kada završim ovu priču da postavim kviz sa pitanjima (iz priče) i ko bude imao najviše tačnih odgovora,on/ona bira likove za sledeću priču.Ako bude žensko ona će biti glavni ženski lik,a ako bude muško on će biti glavni muški lik.

Šta mislite o ovome? (Napišite u komentaru)

Love ya <333

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCWhere stories live. Discover now