*6 mjeseci kasnije*
,,Selena,ovo je skroz čudno,preuska je i ne pokriva mi stomak.A ima i previše čipke,nikada neću naći pravu"-tužno sam rekla skidajući 100-tu vjenčanicu koju sam probala u zadnjih 3 sata,sa sebe.
,,Slušaj me Lottie,ja znam da tebe sada pucaju hormoni od te trudnoće,ali pobogu smiri se malo,naravno da ćeš naći vjenčanicu koja tebi odgovara"-govorila je Kylie i sklanjala mi kosu sa lica.
,,Ali vjenčanje je sutra Kylie.I jednostavno neću sve stići.Vi ste sve našle haljine,cipele i sve smislile,a izgleda da će mladenka doći u trenerci i to onoj pamučnoj,širokoj"-sjela sam i duboko uzdahnula.
*Flashback*
,,U redu,ali osjećaš li barem nešto prema meni? Bilo šta?"-osjećam li? Da li je mržnja osjećaj? Da li ga uopšte mrzim? Ni sama ne znam.
,,Ne znam Justin,prošlo je dosta vremena i ne znam osjećam li išta.Možda i osjećam,ali nisam sigurna"-pošto smo sjedili jedno prekoputa drugoga,ustao je i sjeo pored mene.
,,Hoćeš li da provijeriš Lottie?"-pitao me i lagano se nageo prema meni.Par sekundi je gledao u nesigurnim pogledom u moje oči,a onda je spojio svoje usne sa mojima i lagano se kretao.
Poslije nekoliko sekundi ljubljenja odvojio se od mene i opet me pogledao čekajući moj odgovor.Nisam znala šta da kažem,jer nisam znala koji osjećaj preovladava u meni.
,,Osjećaš li išta Charlotte? Bilo kakav osjećaj?"-pitao je,onda sam shvatila da osjećam.Osjećam ponovo one leptiriće u stomaku,i shvatam da sam ga uvijek i voljela,da nikada nisam prestala,samo to sebi nisam mogla dokazati.
,,Osjećam Justin,opet osjećam sve isto kao i na početku naše veze"-kada sam rekla posljednju rečenicu,osmijeh mu se raširio cijelim licem i opet me je poljubio.
*End of Flashback*
,,Selena,Taylor,Kylie,dolazite ovamo odmah.Našla sam je"-derla sam se kroz salon vjenčanica (mislim da se to tako zove),dozivajući ih.Napokon sam našla pravu vjenčanicu.
Bila je snježno bijela,do struka uska i dalje široka (imate sliku).Takvu vjenčanicu sam oduvijek željela.Osjetila sam nešto mokro na obrazu i ubrzo uhvatila samu sebe kako plačem od sreće.
,,A hvala Bogu da se i ovo dogodilo.Charlotte na mom vjenčanju si skoro sve ti organizovala,a na svom ne možeš ni vjenčanicu naći"-govorila je Kylie kroz smijeh.
,,Sjećaš se kada smo bile mlađe,pa kada smo maštale o svom vjenčanju?"-upitala me je Taylor,te sam klimnula glavom u znak potvrde-,,sjećam se da si baš takvu vjenčanicu opisivala i govorila kako ti je bitno da su ti najbolje drugarice i mladoženja tu,da te ništa drugo ne zanima"-dodala je.Kako se ona toga samo sjeća?!
Pitate se ko mi je kuma? Pošto nisam mogla birati između najboljih drugarica,odlučila sam da to bude Holly,a Justin je za kuma izabrao Kylieingo muža,Jadena Smitha.Na svadbu će također doći svi iz Geordie Shore kuće,Chris (moj menadžer,ako se ne sjećate),Scooter (Justinov menadžer),Kim,Khloe i Kourtney Kardashian i njihova majka Kris,Kendall nisam pozvala,i dosta mojih,ali i njegovih fanova.Jedno veče smo sjedili i gledali nešto po Twitteru i došli na ideju da nasumično odaberemo 45 fanova i pošaljemo im pozivnice.Bili su preserećni.
*Flashback*
,,Justin,daj više reci gdje me to vodiš.Znaš i sam da mrzim iznenađenja"-rekla sam i ljutito puhnula.Glavu sam okrenula prema prozoru i pravila se da sam ljuta.
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.