Ovo je postalno nepodnošljivo.Već 100 godina se nisam naspavala kao čovjek.Matthew plače 0-24,Justin i ja ćemo se na kraju potući,jer se ne možemo dogovoriti ko će ga uspavljivati.A Darcy,o njoj da ne pričamo,svako veče legne u svoju sobu,ispod kreveta,jer joj je navodno tako lakše,i spava.
,,Justin,Matthew plače,idi ga uspavati ponovo"-drmala sam Justina koji je spavao,iako ne znam kako može spavati,pored ovolike buke.
,,Charlotte 2 je ujutru,idi ga ti uspavaj ja imam sutra nastup"-rekao je i poljubio me u obraz zatvorenih očiju,valjda je mislio da mi je to obraz,ali to je bilo moje savijeno koljeno.
,,Justin poludiću više ne mogu,pospana sam"-krenula sam živčaniti,a kako i ne bih kada je 02:00,a plus to da nisam spavala zadnjih mjesec dana,jer sam imala užasne mučnine pred porod.
Nakon duge rasprave (dok je Matt idalje drečao (drečao xD)) Justin se digao i otišao u njegovu sobu.Nedugo zatim u našu sobu je ušla Darcy i legla na Justinovo mjesto,zagrlila sam je i tako smo zaspale.
(JUTRO)
,,Justin daj izvedi Matthewa u šetnju,molim te"-proderala sam se.
,,U redu,samo reci Darcy da stiša muziku.I otkada ona sluša rock i metal?"-pitao je Justin sa jako čudnom facom na licu.
,,Ne znam ljubavi,valjda je poludila,šta da ti kažem"
*Nakon pola sata*
,,Darcy ugasi tu muziku ili će ti biti sve zabranjeno"-rekla sam sedmi put,ali me ona ni malo ne doživljava.Ili se pravi da ne čuje ili stvarno ne čuje.
Ušla sam u njenu sobu,i vidjela nju kako pleše,tačnije trese glavom,i to mi je bioo dovoljno.Zatvorila sam vrata njene sobe,i otišla u hodnik,te iščupala sve osigurače.Muzika je hvala Bogu prestala.Lakše se diše.
,,Pa jesi li ti normalna ženo draga? Šta si to uradila?"-bila sam šokirana poslije ove izjave.Šta se njoj desilo odjednom?
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.