"I hate you and I love you"

469 24 4
                                    

Pjesme za ovaj nastavak:

Little Mix - Wings
Taylor Swift - Welcome To New York
----------------------------------------------

,,Molimm???? O čemu govoriš? Jesi li ti normalan?"-postavljala sam mu milion pitanja u sekundi.

,,Darcy nije mrtva"-rekao je,a u očima mu je sijao onaj sjaj kao kada je saznao da sam trudna.

,,Justine pobogu šta mi radiš.Kako je živa RECI MI?!!"-već sam izgubila živce i počela se derati.

,,Maloprije me je zvao Dr. Smith i rekao da je aparat za ultrazvuk bio pokvaren i da dođeš na pregled,pa sam ja odmah došao ovde da ti to kažem,ali nisam mogao jer ste me skoro ubili.

Bez razmišljanja sam zgrabila svoju torbu sa stolice,ključeve od Ranger Rovera i uputila se ka bolnici.Bog zna šta ću čuti kada tamo dođem,samo da ne padnem u nesvijest.

(...)

Bila sam na ulazu u bolnicu i brzo sam potrčala onako čupava,sa podočnjacima do poda,na recepciju.

,,Dobar dan,izvolite"-rekla mi je ljubazna recepcionarka koja je stajala iza pulta.

,,Dobar dan,trebam doktora Smitha,nisam naručena,ali je hitno"-rekla sam u žurbi da što prije saznam sve.

,,Dobro,drugi sprat,četvrta vrata desno"-rekla je i zahvalila sam joj se na šta je ona klimnula glavom.

Nisam mogla čekati lift,pa sam brzim korakom krenula stepenicama na drugi sprat.Došla sam do vrata na kojima je pisalo "Dr. Jake Smith".Pokucala sam i nakon par sekundi sa druge strane vrata čulo se tiho "uđite".Otvorila sam vrata iza kojih me je dočekao Dr. Smith sa osmijehom.

,,Dobar dan,izvinite što ovako upadam,ali dobila sam informaciju da je tjekom moga pregleda aparat za ultrazvuk bio pokvaren,pa sam došla ovde da provjerim te informacije i vidim šta dalje"-rekla sam na što je on klimnuo glavom i osmijehnuo se.

,,Ovako,ustanovili smo da je svaki ultrazvuk isti i shvatili da nešto nije uredu sa aparatom,sada smo dobili novi,pa ako želite mogu vas pregledati"-rekao je.

,,Naravno"-rekla sam i dala mu veeeeliki osmijeh.Molila sam se Bogu da je sa Darcy sve uredu,a ako nije ubiću Justina golim rukama.

,,Znate sve šta trebate"-rekao mi je i ja sam samo klimnula glavom.

Legla sam na onaj "krevet" digla majicu,a on mi je stavion onaj gel na stomak i onom spravicom (znate na šta mislim hahaha) pravio kružne pokrete.Gledala sam na ekran,ali mi ništa nije bilo jasno.Sve mi je isto.

,,Dugo se niste pošteno najeli?"-pitao me je i nasmijao se.

,,Pa mogu vam reći da nisam,jer sam prolazila zadnjih dana kroz jako težak period"-rekla sam.

Pružio mi je par maramica da obrišem ostatak gela sa stomaka i rekao mi da mogu spustiti majicu i ustati.Bojala sam se šta slijedi poslije toga,jer sa njegovog lica nisam mogla ništa pročitati.

,,Beba je dobro,ali morate jesti"-usne su mi se razvile u veliki osmijeh i poslije te rečenice bila sam najsrećnija osoba na cijelome svijetu.

,,Hvala vam doktore puno"-rekla sam mu,snažno ga zagrlila ld sreće i nasmijala se.

(....)

Na putu do kuće sam vidjela McDonalds.Brzo sam otišla do njega da nakupujem hrane i pića.Unutra je bilo skoro puno.Svirala je pjesma od Taylor Swift - Welcom To New York.Tada mi je na pamet palo jedno.Moj New York.

U MD sam uzela 3 velika Hamburgera,2 krofne,veliku Coca-Colu i sladoled.Sve sam to pojela u roku od pet minuta.Dok sam jela razmišljala sam o odlazku u New York.I razmislila sam.Odmah ću nazvati zračnu luku i rezervisati kartu.Ne mogu više ovo.

,,Dobar dan,trebala bih jednu kartu za New York,prvim let"-rekla sam ženi preko telefona.

,,Prvi let za New York je u 22:00h"-rekla je,jedva sam je čula,tiho priča.Pogledala sam na sat,sada je 21:00h,taman ću stići,ne idem tamo "kući" po stvari.

,,Može,jedna karta"-rekla sam i poklopila nakon što sam je rezervisala.

*Na aerodromu*

,,Let za New York,ukrcavanje,polijećemo za 10 minuta"-govorila je žena preko razglasa.

To je to.Moj život u Finskoj je završio,ako je uopšte ikada i postojao.Moj New York me čeka,nedostaje mi.Možda će tamo sve biti ok,a i vidjeću Holly,fali mi taj mali davež.

Ušla sam u avion i tražila mjesto broj 12.Kada sam ga našla,sjela sam pored prozora,stavila slušalice,pustila Demi Lovato - Give Your Heart A Break i zaspala.

Sanjala sam kako Justin,Darcy,Holly i ja živimo na Floridi u velikoj kući i kako smo srećni.Darcy i Holly su se igrale,a Justin i ja smo ih gledali kao pravi ponosni roditelji.Justin i ja smo se poljubili.

To me je trgnulo iz sna.Žao mi je što je to bio samo san,tako je izgledao stvarno,ali isto tako i nedostižno.Realnost je glupa,zašto ne možemo živjeti u zemlji snova??

Gledala sam kroz prozor i vidjela da ćemo brzo sletiti što je u tom trenutku rekla i stjuardesa.Baš smo se nas dvije složile haha.Aerodrom je bio pun ljudi.

U New Yorku je kao i obično gužva.Još dok sam bila u Finskoj kupila sam sebi Penthouse u centru New Yorka.Hoću da započnem novi život,da se niko drugi ne nalazi u njemu od starih prijatelja i poznanika.Krećemo ispočetka.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCOnde histórias criam vida. Descubra agora