*JUTRO*
Opet su me probudile one dosadne zrake jutarnjeg sunca u New Yorku.
Mrzovoljno sam ustala kao i svako jutro poslije noćne žurke,a to je bilo skoro stalno jer malo kada nisam bila na nekom partyju.
Zaboravila sam se predstaviti.Zovem se Charlotte Crosby.Imam 21 godinu.Trenutno živim u New Yorku.Rođena sam u Londonu.Imam 4 najbolje drugarice.To su Selena,Taylor,Kylie i Kendall.Taylor i Selenu znam još iz Londona jer smo se zajedno imale neko snimanje.Taylor je jedna od najpoznatijih pjevačica,isto kao i Selena.Taylor za sada nema momka,ali je nešto petljala sa onim Harryjem Stylesom,a Selena je sa Justinom Bieberom.Kylie i Kendall su manekenke-modeli,sestre su Kim Kardashian,većina ih prepoznaje po tome.Kylie je sa Jadenom Smithom,sinom od glumca Will Smitha,a Kendall nema momka,ali se motala oko Biebera nešto.
Osim toga što živim za dobru žurku,prezirem sav muški rod.Ne radim ništa haha,tačnije fotomodel sam i jako sam bogata.
Sudjelovala sam u Reality Show-u ,,Geordie Shore".Poslije toga sam postala poznata i dotjerala svoju liniju do ,,savršenstva" i sada radi toga radim kao model.
Što se tiče muzike slušam sve,ali nisam neki tip djevojke koja je nečiji fan,ali onaj Zayn Malik iz Britanskog BoyBenda ,,One Direction" je pravi primjer kako bi muškarac trebao izgledati.
EVO UVOD,KAKO VAM SE ČINI??!! POČELA SAM PISATI I OVU PRIČU JER SE NADAM DA ĆE MI DATI INSPIRACIJU ZA ,,FAILED DREAMS" :)
AKO VAM SE SVIĐA OSTAVITE KOMENTAR ILI KLIKNITE VOTE.
PIŠITE MIŠLJENJA U KOMENTAR.VOLIM VAS <33333
VOUS LISEZ
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.