Ne znam kako,ali ni malo me nije povrijedilo ono sa Kendall i Justinom.Samo mi je žao,jer mi je ona najbolja druga...bila najbolja drugarica.A sada je sa mojim bivšim.Najgore je što sa njim imam dijete.
(....)
Maloprije me je zvala Pattie (Justinova mama) i jako je željela da Darcy dođe par dana kod nje.Ja sam se složila sa tim,a i Darcy je bilo drago što će upoznati svoju baku.
Pošto je Pattie došla u London,Darcy ću odvesti do nje pa će njih dvije ići zajedno u Toronto.Drago mi je što Pattie hoće da Darcy bude kod nje.
,,Mami,kada ćemo se ti i ja opet vidjeti? Koliko ću ja biti kod bake Pattie.Voljela bi biti bar mjesec dana?!"-vidi ti male...ima 5 godina,a već bi bježala od kuće.Na koga li je da mi je znati?!
,,Ne znam ljubavi dogovorićemo se sa bakom.Možda ona ima nekih obaveza pa nije toliko slobodna"-rekla sam joj i ona je otišla leći.Već je bilo kasno.
Sutra ću je odvesti,a do tada joj moram spremiti stvari.Uzela sam kofer i krenula pakovati majice,hlačice,jakne,obuću...Ne znam kakvo će vrijeme biti.
Kada sam završila sa spremanjem svih stvari,bilo je već 1h poslije ponoći.Sutra oko 8 vodim Darcy,a u 9 moram biti na poslu.
Presvukla sam se u svoju omiljenu pidžamu i legla u krevet.Taman kada sam htjela da ugasim lampu i zaspim,stigla mi je poruka na telefon.Ko još šalje poruke u po' noći?!
Od: Zayn duša
,,Hey,izvini što ovako kasno šaljem poruku,ali samo da znaš mislio sam na tebe,pa da ti poželim laku noć...Laku noć slatkice...Zxxx"
Kako je to medeno,kada se neko u pola noći sjeti tebe i pošalje ti poruku.Evo zašto sam uvijek voljela Zayna.Na prijateljski način naravno.
Za: Zayn duša
,,Ti si jedini koji se sjeti mene u ovo doba.Laku noć i tebi,srce si"
Napisala sam poruku i zaključala telefon,ostavila sam ga na stoliću pored kreveta i ugasila lampu.Ubrzo sam zaspala.
(....)
*Jutro*
You've got that long hair slick back, white t-shirt,and I got that good girl faith and a tight little skirt,and when we go crashing down, we come back every time,we never go out of style, we never go out of style...
Već je 6:30h.Alarm me budi.Nova pjesma Taylor Swift (Style) toliko je nježna,da mi se uz nju nije ni malo teško probuditi.Još malo sam se rastezala u krevetu i onda sam ustala i probudila Darcy.
Dok je ona prala zube i oblačila se,ja sam joj napravila palačinke i sok on narandže,jer znam da to voli.Dok su se palačinke pekle,poslala sam Pattie poruku.
Za: Pattie Mallette
,,Pattie,u 08:10h u Centru kod McDonaldsa"
Nakon nekoliko sekundi,vratila mi je poruku.Napisala je samo ,,ok".Pattie mi je uvijek bila kao druga majka.Tako je brižna i dobra.Nije ona kriva što joj je sin kreten.
(....)
Sada je 08:01h.Darcy je spremna.Ne znam kako,ali moraću preživjeti bez Darcy.Nikada nismo bila razdvojene više od 2 dana.
*U centru*
,,Hey Pattie"-dozvala sam tu predivnu ženu koje izgleda kao da ima uopla manje godina nego što stvarno ima.
,,Charlotte.Ohh draga koliko te nisam vidjela.Ostala si prelijepa kao i obično"-rekla je,a poslije toga je izgrlila i izljubila Darcy.
,,Pattie i meni je jako drago da te vidim.Nego da se dogovorimo koliko Darcy ostaje?!"-ona se samo nasmijala.
,,Pa ja se vraćam u London opet za mjesec,pa je mogu dovesti,ako želiš?!"-odlično.Taman je i Darcy toliko željela ostati.
,,Može,čućemo se u međuvremenu"-rekla sam i pozdravila se sa Pattie,a Darcy sa 84927839229 puta poljubila...
*Na poslu*
Dok sam prolazila kroz firmu barem 100 ljudi me je pozdravilo,naravno svima sam uzvratila.
Došla sam do Amynoh stola i uzela kafu iz Starbucksa i jednu krofnu.To mi je rutina.Svako jutro me čeka to na stolu.
Dok sam pila kafu u svojoj kancelariji,neko je pokucao.Bio je to Zayn.Šta će on sada tu odjednom?!
,,Hey Charlotte moram malo sa tobom porazgovarati.Ako imaš vremena?!"-klimnula sam glavom i poklonila mu osmijeh.
,,Jutros kada sam se probudio,vidjeo sam da sam ti sinoć poslao poruku.Samo da znaš bio sam pijan,ali znaš kako kažu ,,pijani ljudi uvijek govore istinu".Mislio sam na tebe i fališ mi"-kada je to rekao zagrcnula sam se i počela kao budala kašljati.
A/N
Hvala vam puno,puno na 3k pregleda.Najbolji ste... <333 Nastavak je zbog toga.Već je drugi danas,tako daa... Hahah
Volim vass <333
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.