Ne mogu tačno opisati kako se osjećam u ovom trenutku,osjećaji su pomješani,sreća,zbunjenost,pa u neku ruku i tuga.Sve ovo radim isključivo zbog Darcy.Ona je jedina koja me u ovom trenutku brine,kako će reagovati na ovo?!Justin je vidno srećan,ali ja...On očekuje da ćemo se sada praviti kao da se ništa proteklih godina nije desilo i kao da smo nas dvoje normalan par i porodica.
Teško uzdahnem i sjednem na krevet,glavu gurnem u jastuk i pokušavam razbistriti glavu.Zašto sam rekla tu riječ,pristajem? Zašto sam sebi sada još više zakomplikovala život? Sve je bilo uredu dok se on nije pojavio u mom životu.Jedino što je dobro napravio je Darcy.
Odlučila sam nazvati Pattie i ispričati joj sve što se desilo,jer mi je ona postala kao druga majka i kada Justin i ja nismo bili zajedno.Drago mi je da pored sebe imam tako dobru i brižnu...prijateljicu? Ona mi na neki način i jeste prijateljica.Svekrva mi ne može biti,jer Justin i ja nismo vjenčani,tako da mi samo može biti prijateljica.
Dobrih pola sata sam pričala sa njom i prepričavala joj sve događaje,na šta je ona samo uzdahivala.Iskreno,i ja bih da sam na njenom mjestu.
,,Čekaj,čekaj,vi ste sada ponovo skupa koliko sam ja shvatila,je li tako?"-što je najgore od svega,tako je.
,,Da,mislim valjda,možda i nismo...joj Pattie ne znam,sve me ovo zbunjuje,on se ponaša kao tinejdžer,kao da sam ja igračka"-požalila sam joj se.
,,Uvijek je bio takav Charlotte,ali on tebe istinski voli,vjeruj mi,nikada nikoga nije volio i bio zaljubljen kao u tebe.Vi upotpunjujete jedno drugo.Osjetim to"-rekla je i mogla sam zamisliti njen smiješak u ovom trenutku.Još smo malo pričale i čula sam se sa Darcy.
,,Mami,da li je istina da ste ti i tada ponovo zajedno i da će on sada živjeti sa nama?? Čula sam šta ste ti i baka Pattie pričale"-ovoj maloj ništa ne može promaknuti.Tu je na Justina 100%.
,,Pa...ovaj...da,na neki način.Mislim vidjećemo još Darcy,ne zamaraj se ti sa tim.Nego rekla mi je Pattie da ti je došao Jaxon,pa se idi igrati sa njim"-svim silama sam izbjegavala da pričam sa njom o ovoj temi,jer ni sama ne znam šta će se desiti na kraju i kako će sve završiti.Pozdravile smo se i ona ne prva prekinula.
(....)
Maloprije sam se čula sa Justinom i dogovorili smo se da odemo na kavu.Nervira me to što i kada idem izbaciti smeće moram biti sređena,jer su novinari svuda oko mene.
Nikada me nije bilo briga za njih i za ono što će oni pisati,ali sam to radila više zbog sebe,jer se baš ne volim toliko povlačiti po novinama.
Obukla sam uske crne hlače,tanki sivi džemper sa bijelim srcem u sredini i obula crne marte.Kosu sam ukovrdžala figarom i pustila je da pada niz leđa.Od šminke sam stavila samo osnovno,puder,rumenilo,maskaru i sjaj za usne.
(....)
,,Slušaj Justin,i ti i ja znamo da ovi neće dobro funkcionirati i da ovo radimo samo zbog Darcy"-nije mi dao da zavrsim,mrzim kada to radi.
,,Charlotte,ja ovo ne radim zbog nje,mislim radim i zbog nje,ali i zbog nas,mislim da je konačno vrijeme da mi malo budemo srećni"-rekao je i skrenuo pogled u stranu.
,,Ti i ja zajedno ne možemo biti srećni,razumiješ.Pokušali smo,dosta puta,ali nije išlo"-rekla sam i on je duboko uzdahnuo.
,,Daj nam još jednu šansu Lottie.Misli malo na Darcy"-Ohh,ne.Nije ovo rekao.Pa ja sve ovo i radim zbog nje,ne zbog njega i mene.
,,Nemoj me nasmijavati Justin,molim te.Ni jedne sekunde nisam pomislila ninašta drugo,nego na nju"-rekla i sam prevrnula očima.Nervira me.
,,U redu,ali osjećaš li barem nešto prema meni? Bilo šta?"-osjećam li? Da li je mržnja osjećaj? Da li ga uopšte mrzim? Ni sama ne znam.
,,Ne znam Justin,prošlo je dosta vremena i ne znam osjećam li išta.Možda i osjećam,ali nisam sigurna"-pošto smo sjedili jedno prekoputa drugoga,ustao je i sjeo.
,,Hoćeš li da provijeriš Lottie?"-pitao me i lagano se nageo prema meni.Par sekundi je gledao u nesigurnim pogledom u moje oči,a onda je spojio svoje usne sa mojima i lagano se kretao.
Poslije nekoliko sekundi ljubljenja odvojio se od mene i opet me pogledao čekajući moj odgovor.Nisam znala šta da kažem,jer nisam znala koji osjećaj preovladava u meni.
VOUS LISEZ
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.