ZAYN P.O.V.
Sjedim sam,u mraku,u ovoj groznoj ćeliji i razmišljam šta sam to uradio.Ja nisam takva osoba,ne znam šta mi se desilo.Otkako sam je upoznao znao sam da u njoj ima nešto posebno,svim snagama sam ju pokušavao osvojiti.I kada se to napokon desilo,nestala je,nisam je mogao nigdje naći,a kada sam je našao imao sam šta i vidjeti.Bila je trudna,ali najgore od svega je bilo što je bila trudna sa njim,poznatim ženskarošem,Justinom Bieberom.Htio sam ga ubiti.I sada poslije toliko vremena,pokušavao sam je opet osvojiti,ali sam pretjerao i uradio ono što nikada ne bi uradio,da sam bio pri sebi.
Boli me sama pomisao na to.Pomisao šta je ona doživjela zbog mene,kreten sam i to jako dobro znam.Da mogu vratiti vrijeme nikada to ne bi uradio.Neopisivo mi je žao što sam joj morao priuštiti to.
Pogledao sam u nebo kroz mali prozorčić,ograđen rešetkama,koji se nalazio na vrhu moje ćelije i rekao samo tri riječi.
,,Oprosti mi Lottie"
CHARLOTTE P.O.V.
Još mi je sve ovo čudno što se desilo,nikada ne bih rekla da će ON,osoba u koji bih najmanje sumnjala uraditi to.Žao mi je što je u zatvoru,ali zaslužio je to.Nisam mogla da ga ne prijavim.
Ono što se desilo sa Justinom,još više me je uzdrmalo,pokušao me je poljubiti,a ima djevojku,iako je ta djevojka ispala totalna kravetina prema meni,ja to ne mogu uraditi njoj.Bar ne dok su zajedno.Za ostalo ćemo vidjeti (bice tu nesto haahahah).
Kada sam došla kući morala sam nazvati Holly i ispričati joj sve.Ona je jedina osoba kojoj sada vjerujem.Barem zasigurno znam da me neće izdati.Nadam se.
*JUTRO*
Dok sam spremna onaj haos po kući telefon mi je zazvonio.Prvo sam ga 5 minuta tražila po onom brlogu (ne bukvalno 5 minuta haha).Na kraju sam ga našla ispod stola.
*RAZGOVOR*
Xxx: Charlotte ti si? - nisam znala ko je to,bio je poziv sa nepoznatog broja.
Charlotte: Ja sam,a ko je to?
Xxx: Ja sam,Justin.Kako mi nisi prepoznala glas?
Charlotte: Vidjela sam da je nepoznat broj,pa sam mislila da je neko od fanova.
Justin: Aham,htio sam te pitati da dođeš do mene ili ću ja doći do tebe,trebamo razgovarati.Važno je.
Charlotte: Dođi kod mene za pola sata.Ako možeš,naravno.
Justin: Vidimo se onda za pola sata,bye.
*KRAJ RAZGOVORA*
Šta sada želi od mene? Vjerovatno ga je Kendall nogirala,pa hoće da ga tješim,ali neće to moći tako.Ne mogu ja uvijek biti svima rame za plakanje.
Završavala sam spremanje kuće i skuhala sebi čaj.Još sam u šoku zbog onoga sinoć,ne može se takva stvar zaboraviti u roku od par sati.
Čulo se zvono na vratima,znala sam ko je i nisam žurila da otvorim.Polako sam koračala kroz hodnik dok nisam došla do velikih bijelih vrata.Otvorila sam ih i ispred njih je stajao legendarni Justin Bieber,sa jebeno savršenom kosom,očima,nosom,hlačama,majicom,čarapama...Ok,ok,Charlotte pretjerala si malo.Blenula sam u njega kao da nikada nisam vidjela muškarca.
,,Ovaj...ummm,ćao....mislim uđi"-skroz sam se upetljala i zbunila.Duboko sam uzdahnula i pokazala mu rukom da uđe u stan.
,,Hoćeš popiti nešto?"-pitala sam ga kada je sjeo na kauč u mojoj dnevnoj sobi,a on je samo odmahnuo glavom.Nije progovorio ni riječi otkako je došao.
,,Stani Charlotte,došao sam da ozbiljno popričamo"-rekao mi je kada sam krenula u kuhinju po čokoladu.Vratila sam se i sjela na fotelju prekoputa kauča na kojem je on sjedio.
,,Zamoliću te sada nešto"-uzdahnuo je i nastavio-,,sada dok budem pričao nemoj me prekidati dok ne završim,molim te.Može?"-potvrdno sam klimnula glavom.
,,Između mene i Kendall nema ništa,niti je ikada bilo.Ona i ja smo se pravili da smo zajedno,jer se Scooter tako dogovorio sa njenim menadžerom zbog slave.Htjela je da je ljudi više vole i da bude popularnija.Nikada nisam ništa osjećao prema njoj,znaš da jedino tebe volim i da se to nikada neće promijeniti.Imamo djete zajedno Charlotte i ona bi trebala odrastati sa oba roditelja.Znam da me voliš,priznaj,ne možeš to kriti od mene,jesi li zaboravila koliko te dobro poznajem Lottie?!"-kako je on više govorio,tako sam ja ostajala u sve većem šoku.
,,Justin,šta ti sada želiš od mene? Da ti skočim u zagrljaj i oprostim ti sve,jer si sada došao ovdje i napričao mi hrpu laži?!"-bila sam bijesna.Sa ovim me samo još više povrijeđuje.
,,Charlotte i sama znaš da ovo što pričaš nije istina,znaš da te volim više nego išta na ovom svijetu i da bih sve uradio za tebe i Darcy"-rekao je.Ne vjerujem šta se meni dešava.
,,Ne mogu ja ovo Justin,ubijaš me,psihički me ubijaš Justin.Previše je sve ovo za mene.Znaš da te volim,ali sada nije samo ljubav u pitanju,već i sve ostalo"-prekinuo me je.
,,Nemoj mi sada ništa više govoriti,samo razmisli pa me nazovi i reci mi pristaješ li na ponudu da cijeli život provedeš u sreći i ljubavi sa čovjekom kojeg voliš i našim djetetom"-klimnula sam glavom i on je otišao.
Šta sada da radim?Ovo je preteško za mene.Moram misliti i na Darcy i na to šta je za nju najbolje,ali kako god okrenem bolje je sa Justinom i za Darcy,a i za mene.
(.....)
*2 sata kasnije*
JUSTIN P.O.V.
Već više od 2 sata sjedim na stolici i gledam u telefon.Čekam poziv koji će mi promijeniti živo.Ne znam hoće li ga promijeniti na bolje ili na gore.
Čujem melodiju zvona i prvo poskočim sa stolice,jer je preglasna i onda se javim.Jedina riječ koju sam čuo je bila...
,,Pristajem..."
KAMU SEDANG MEMBACA
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
Fiksi PenggemarCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.