Pjesme za ovaj nastavak:
Christina Perri - Jar of Heart
Taylor Swift - Back to December
Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants
JUSTIN P.O.V.
*FLASHBACK*
Selena: Lottie,moramo ovo dobro odigrati...
Charlotte: Znam da nisam smjela,ali zaljubila sam se u njega...
Selena: Znam draga i ja sam se zaljubila u Taylora,ali ne možemo zbog toga izdati ostale... -govorila je tužno-
Charlotte: Izvini,ne mogu mu to uraditi...
Stajao sam ispred Selenine sobe i slušao njen i Charlottein razgovor...Plan im je bio da nas zavedu i pobijegnu,ali ne mogu,zaljubile su se...
*End of Flashback*
CHARLOTTE P.O.V.
Prišlo je već 5 mjeseci,trudna sam...da trudna sam sa Justinom.Sve smo shvatile da moramo ostati ovde pa smo odlučile živjeti po pravilima.
Nosim curicu.Justin i ja smo dugo razmišljali kako da joj damo ime i odlučili smo da to bude Darcy.U početku mi se i nije baš svidjelo,ali sam prihvatila na kraju.
Trenutno sam sa Kendall u šetnji.Da,puštaju nas da šetamo,nećete vjerovati hahahah...
,,I draga šta misliš o našem ,,novom" životu?"-pitala me je Kendall te se nasmijala.
,,Pa ne znam šta da ti kažem,jako,jako mi je žao Holly što je morala sve ovo proživljavati,ali Darcy je jedino dobro ovde"-rekla sam i stavila ruku na stomak.
Još dosta smo šetale,pričale i na kraju smo se vratile kući.
Nisam vam rekla šta se desilo sa Holly.Ništa strašno samo da znate.
Jedan dan Justin je došao sa pričom kako će ubiti Holly ako je ne pošaljem kod Zayna.Što sam na kraju i učinila.Ona je vjerovatno sve rekla Zaynu.Neka je...
Vratile smo se kući i na telefon mi je stigla poruka sa nepoznatog broja..
,,Charlotte moramo se odmah vidjeti!!! Zxxx"
To je Zayn.Sigurna sam.On uvijek stavlja na kraju poruke Z i tri x.
,,Ok,ali na kratko"
Nakon par minuta odgovorio je.
,,Kod starog hotela ,,Blue" u 21:00h. Zxxx"
Nisam mu ništa odgovorila.Bilo je već 20:30h tako da sam se odlučila spremati.Obukla sam se lagano i pustila kosu da Justin ne bi ništa primjetio.
Sišla sam niz stepenice,te su svi pogledi bili upreti ka meni.
,,Šta?"-pitala sam i zamahnula rukama.
,,Kuda ćeš ti?"-pitao me je Justin i podigao jednu obrvu.
,,Idem prošetati,muka mi je,doći ću za 1/2 sata"-prije nego što je išta uspio reći,izašla sam.
Uzela sam taxi i za 10-15 minuta bila sam na mjestu gdje sam se dogovorila sa Zaynom.
Čekao me je tamo.Savršen kao i uvijek.Ta njegova kosa,oči...
,,Hey"-rekao je i usta su mu se razvila u veliki osmijeh.
,,Hey"-poklonila sam i ja njemu osmijeh samo malo manji.
Par minuta smo i on i ja šutjeli.Nismo znali šta da kažemo.
,,Zašto?"-pitao me je.Toga sam se bojala,šta da mu kažem?
,,Oprosti,ja..."-prekinulo me je glasno vikanje moga imena iza mene.Justin.
,,Fuck!"-tiho sam izustila.
,,Šta radiš ovde sa njim?"-grubo me je uhvatio za ruku i počeo vući po podu.
,,Justin pusti me,boli"-naglo me je bacio.U tom trenutku Zayn ga je udario šakom.Počeli su se tući.
Osjetila sam da je nešto mokro ispod mene.Pogledala sam,bila je to lokva krvi.
,,Justin"-dozvala sam ga tiho,ali dovoljno da me čuje.
Okrenuo se prema meni.Izraz lica mu nisam mogla dešifrovati.
*U bolnici*
Svi su tu.Taylor,Kendall,Kylie,Taylor,Selena,Justin...i Zayn.
Niko ništa neće da kaže,svi šute,ja umirem od brige.
Doktor se naglo okreće prema meni.
,,Gospođice Crosby?"-dozvao me je.
,,Recite"-nestrpljivo sam govorila.
,,Žao mi je"-čim je to rekao znala sam o čemu se radi.Umrla sam.Moj život je gotov.
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.