"He??"

339 28 4
                                    

Ovo je teško palo i Justinu i Darcy,a ne mogu reći da i meni nije teško palo.Pogodilo me to što sam vidjela da je i jednom i drugom jako teško.Odlazimo.Vraćamo se u London.

Čitav put nisam mogla ni oka sklopiti.Razmišljala sam o svemu.Sada kad' Darcy zna da joj je Justin tata.Htjet će ga češće vidjati,a to nije moguće.Jedino ako on bude dolazio u London,a ne vjerujem baš u to.

Darcy je naravno cijeli put prespavala.Hoću opet u njene godine,sada bih mogla bez problema samo zatvoriti oči i zaspati.

(....)

Opet sam tu...U ovom savršenom gradu.Kišovite pretrpane ulice,Big Ben,London Eye...London...Napokon.
Justin je rekao kada dođemo samo da se javimo,odlučila sam da ću mu poslati samo poruku.

Za: Kreten
,,Stigle smo,sve je ok.Darcy spava,javiće ti se kada se probudi."

Nakon nepune minute odgovorio je.Imam osjećaj kao da je svo vrijeme sjedio sa telefonom u ruci i čekao kada ću mu se javiti.

Od: Kreten
,,Odlično.Nemoj zaboraviti reći Darcy da mi se javi kada se probudi...Volim te"

Ok?! Šta me? Nije trebao ovo reći.Taman se riješim svega i krenem opet normalno živjeti i on dođe i otvori stare rane.Praviću se da nisam to pročitala.

,,Mami,gdje je tata?"-probudila se.Moram joj reći da ga nazove.

,,Bebo,tata je ostao u New Yorku.Nazovi ga ako želiš"-rekla sam i ona je veselo klimnula glavom.

*RAZGOVOR IZMEĐU JUSTINA I DARCY*

Darcy: Tata?
Justin: Hey ljubavi...
Darcy:Šta radiš tata?
Justin:Ništa,idem još malo na koncert neki.Ti?
Darcy:Dosađujem se,fališ mi tata...
Justin: Fališ i ti meni ljubavi,puno,puno...
Darcy: Volim te.
Justin: Volim i ja tebe bebo..

*KRAJ RAZGOVORA*

(....)

Anna (Darcyna dadilja) je došla,a ja odem na posao.Nazvala sam Amy da joj kažem da dolazim,da pripremi sve papire.
Dok sam prolazila hodnicima tvrtke u kojoj radim,dobijala sam razne poglede.Ništa mi nije bilo jasno.

,,Amy,šta se dešava? Zašto me svi tako čudno gledaju?"-pitala sam Amy koja mi je domah dodala novine.

Na početnoj strani,kao glavna tema dana,Justin,Darcy i ja.Odlično,mogu zamisliti šta piše.

,,Poznati pjevač Justin Bieber,ponovo je viđen sa bivšom manekenkom Victoria's Secreta Charlotte Crosby.Na slici vidimo da Justin drži malo dijete.Da li je njegovo? To možemo samo nagađati,jer on još nista nije izjavio."

Zar ja ne mogu nikada normalno izaći u novinama? Uvijek neki skandali...Iskreno ne znam zašto je ovo neki veliki skandal,ali ok.

,,Amy zovi mi gospodina Andersona da dođe u moj ured i reci mu da ponese dokumente"-rekla sam i ona je klimnula glavom.

,,Gospođice Crosby,kako ste? Nisam vas dugo vidio."-rekao je muškarac u srednjim godinama i sjeo na stolicu u mom uredu.

,,Dobro sam gospodine Anderson,hvala na pitanju"-rekla sam i uputila mu osmijeh.

,,Imam nešto da ti kažem Charlotte"-rekao je nakon nekoliko trenutaka.

,,Slobodno recite,ne grizem"-rekla sam i on se nasmijao.Hajde čovječe govori više.

,,Imamo novog radnika"-ozbiljno si mi samo to htio reći.Misliš da me to zanima??!!

,,Ahamm,kako se zove?"-pitala sam radoznalo,kao i obično.

,,Zayn Malik"-Osmijeh mi je nestao sa lica.Zayn? Zayn iz One Direction? Ovdje? Nemoguće.Možda je neki drugi Zayn Malik.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCWhere stories live. Discover now