PJESME ZA OVAJ NASTAVAK:
Demi Lovato - Nightingale
Demi Lovato - Heart Attack--------------------------------------------------
Nešto sam čaprkala po Twitteru i vidjela sam pospanu Caru kako izlazi iz sobe i iste sekunde liježe na kauč i nastavi spavati.Ja se toliko glasno nasmijem da se ona trgne iz sna,a Holly doleti iz svoje sobe.
Obe stanu na vrata kuhinje i pogledaju me sa ,,bolje ti je bježi" pogledom.Na što ja brzo spustim telefon na pult i krenem trčati iz kuhinje.Ali naravno gospodjice su me stigle i ,,bacile" me na pod.U tom trenutku su me počele škakiljati.
,,Ok,ok,mirna sam,samo me nemojte ubiti,premlada sam da umrem"-govorila sam kroz nekontrolirani smijeh.
,,Hmmm,Holly šta kažeš da je pustimo?"-pitala je Cara Holly.
,,Hmmm,ipak ne"-rekla je Holly i nastavile su sa svojim prijašnjim ,,poslom".
(....)
,,Cara trebamo pričati hitno"-derala sam se iz kuhinje.
,,Šta se desilo? Neko je umro? Jesi ti dobro?"-dotrčala je iz dnevnog boravka i tek onda sam shvatila koliko sam se ja ustvari proderala.
,,Sjedi tu"-rekla sam joj,te rukom pokazala prema stolici koja se nalazila u kuhinji.
,,Znaš da sam ja završila 2 fakulteta,pravo i ekonomiju" klimnula je glavom iako nije znala ,,moj otac ima svoju tvrtku ovdje u New Yorku i pocijelom svijetu" dodala sam ,,razmišljala sam da odustanem od manekenstva i krenem tu raditi,jer sada ce mi 23 godine,i za par godina biću osuđena na to,tako da bi mi bilo bolje da odmah to uradim,ali bih se preselila u London i tamo započela novi život"-dok sam pričala Cari je vilica pala do poda.
,,Ne misliš to ozbiljno,jel tako? Reci mi da se šališ pa da se zajedno nasmijemo?!"-rekla je i nabavila glupaci osmijeh na lice.
,,Ovo je najbolje za mene,moram ga zaboraviti Cara,a ovako ću jedino uspijeti.Ne mogu dopustiti ovo više,umirem polako,raspadam se"-govorim joj dok spriječavam suze da padaju niz moje lice.
,,Razumijem te,ali šta ćeš sa Holly i Darcy???"-pitala me je nesigurno.
,,U tome i jeste problem.Juče me zvala socijalna radnica i rekla kako su se javili roditelji od Holly i kako je hoće nazad,i da nema nikakve šanse da ostane kod mene.A Darcy će imati sve i bez onoga kretena"-rekla sam joj,dok me je ona čudno gledala.
BINABASA MO ANG
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.