"Welcome to Finland"

617 32 9
                                    

U ovom podrumu je tako hladno.Sve smo zavezane i pokušavamo "razgovarati" očima.

Holly je jako uplašena,i mi smo,ali ona je dijete i imaće doživotne traume.Zanima me da li nas iko traži? Da li nekome nedostajemo? Šta sada misle fanovi,menadžeri,plesači...svi sa kojima mi radimo i koji nas vole?Možda je ovo naš kraj.Daj Charlotte uozbilji se.Svi imamo od 17 do 24-25 godina cijeli život je pred nama.

Vrata se naglo otvaraju i svi se trzamo na hladnoću koja prođe sobom.Justin,Taylor i još petoro ljudi ulaze.

Jedan hvata Kylie,drugi Kendall,treći Taylor,četvrti Holly,Taylor Selenu,Justin mene i još jedan koji je ostao ide iza nas.

,,Ti si ovde najtvrđi orah,tako da ideš sa mnom"-Justin mi tiho šapće u vrat i prolazi mi kroz kosu.

Poželim toliko toga reći,udariti ga,ali ne mogu jer sam zavezana i imam nešto odvratno u ustima (krpu).

Izašli smo iz podruma.Ispred nas je bio veliki crni kamion.Ovaj dio grada ne poznajem.Ako je ovo uopšte New York.

,,Ulazite odmah!!!"-derao se Justin.

Jedna po jedna je ulazila,kada sam ja došla na red nisam se htjela pomaknuti sa mjesta na kojem sam stajala.

„Čekaš pismenu molbu?"-pitao me je Taylor.

Htjela sam mu odgovoriti,ali kad' bi mi izvadili ovo iz usta možda bi i mogla.

,,Ulazi!!'-derao se još jače,a ja se nisam htjela pomaknuti.Opet.

Došao je do mene i opalio mi šamar,tako jako da sam se okrenula na drugu stranu i pala na hladni beton.

Justin je skočio na njega.

,,Jesi ti normalan konju jedan?"

,,Šta??!!!"-pitao je Taylor začuđeno.

,,Još jednom je udari i ubiću te"-zaprijetio mu je Justin i digao ruke u zrak.

Svi smo ga gledali sa onom facom "Are u kidding me?" uključujući i Taylora.

Došao je do mene i pomogao mi da ustanem.

,,Jesi dobro?"-pitao me je.Klimnula sam glavom u znak potvrdnog odgovora.

,,Hajde uđi da ne pravimo frku"-šapnuo je i ja sam ga poslušala.

Vozili smo se možda pola sata i kada smo stali vidjela sam da smo na aerodromu.

,,Ako bilo koja od vas progovori i riječ o ovome,M R T V E   S T E!! Je li jasno?!"-pitao nas je Taylor.

Klimnule smo glavom sve u isto vrijeme.Izvadili su nam "krpe" iz usta i dali nam neke uske haljine,šminku,cipele i rekli nam da idemo u wc da se presvučemo.Za nama su išla ona 5-vorica.

Nakon 20 minuta sve smo bile spremne.Mogu reći da smo bile i više nego lijepe.Holly je ostala u trenerci.

Došle smo do Taylora i Justina,a za nama su išli oni 'zaštitari'.

Taylor će biti moja djevojka,Charlotte Justinova i Holly ċe biti njihovo dijete,a vi ostali se rasporedite.

Uhvatila sam Holly za ruku i došla do Justina.

,,Samo se opusti i ne brini,neću dopustiti da vam se išta dogodi"-rekao mi je Justin i poljubio me u obraz.

,,Nadam se"-rekla sam jednostavno,briga se mogla vidjeti u mojim očima.

Došli smo do ulaza u avion,pregledali su nam 'stvari' i nas.Svi smo se činili kao "srećna porodica".

Smjestili smo se u avion i Holly i ja smo sjedile sa Justinom,ne znam zašto,ali ok.

,,Izvini zbog ovga,nisam htio da tako ispadne"

,,Rekla bih da je sve uredu i da nema veze,ali znaš da ne mogu"

,,Razumijem te..."

,,Gdje idemo?"

,,Uskoro ćeš saznati,a sada spavaj umorna si"

,,Dobro,laku noć"

,,Laku noć"- rekao mi je,poljubio me na blic i okrenuo se.

Ok,ovaj dan je skroz čudan.Prvo odem u park i završim u podrumu.Onda Justin kaže kako je Sel ostavio radi Kendall,pa mene poljubi.

(...)

Blago gurkanje me probudi iz ne tako dubokog sna.

,,Stigli smo"-govori mi Justin na šta se ja trzam.

*Welcome to Finland* govori žena svojim blagim nježnim glasom preko razglasa.

Od ovoga trenutka ništa više neće biti isto.Sve se mijenja.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCWhere stories live. Discover now