"Best Mistake"

407 23 3
                                    

Dogovorila sam se sa Zaynom da se nadjemo da se vidim sa njim i Holly,nedostajali su mi oboje.

Oblačim crne uske hlače,bijelu malo širu majicu sa crnim natpisom,crno bijele štikle i crnu torbu.

Na lice stavljam mali sloj pudera,malo maskare,ajlajnera i sjaj za usne.

Ulazim na Twitter i pored svih Tweetova meni jedan zapadne za oko.Od Justina.

,,You are my best mistake :(

Ne znam šta mu to znači,to jeste ne znam misli li na nešto dobro ili ne,ali nema veze...

Do Zayna sam dlučila otići pješke jer nije daleko,a i taman da malo prošetam po svježem zraku.

(…)

Šetam skorz opuštena zatrpanim ulicama New Yorka,a do mene dolazi mnoštvo fanova,neki hoće sliku sa mnom,neki autogram,a neki mi čak postavljaju pitanja o tome gdje sam bila.Na to samo odgovaram kako sam išla na mali odmor.

Kada sam završila sa tim,napokon sam otišla po Holly.Čim su se vrata Zaynovog stana otvorila Holly mi je skočila u zagrljaj i snažno omotala svoje male ručice oko moga struka.

,,Hej ljepotice"-govorim joj i mazim je po svilenkastoj kosi.

,,Hej Lottie,falila si mi jako"-kaže i par suza joj sklizne niz mekane obraze.

,,I ti meni"-ljubim je i prilazim Zaynu te ga grlim.

,,Hvala ti što si je čuvao"-kažem mu dok sam još u njegovom zagrljaju.

,,Nema na čemu mala moja...drugarice"-kaže i prođe rukom kroz kosu na šta se ja samo blago osmijehnem.

TAYLOR  P.O.V.

,,Hej Justin jesi se čuo sa Cahrlotte?"-pitam ga u nadi da će mi dati pozitivan odgovor.

,,Ne,zašto??"-začuđeno odgovori na šta ja poludim.

,,PA KRETENU SINOĆ JE OTIŠLA KOD DOKTORA I NIJE SE VRAT..."-prekida me obavještenje na Twitteru koje je stiglo na telefon.

Uzimam ga i ostajem šokirana.Charlotte je objavila novi Tweet.

,,New York I love u

Ispod toga slika nje i njenih fanova u New Yorku.Pa ona nije normalna.Trudna je sama otišla tamo.

,,U NY je"-brzo govorim Justinu.

On ustaje sa kauča na kojem je ležao uzima jaknu,ključeve od auta i kreće užurbano prema vratima.

,,Nemoj je povrijediti molim te"-govorim mu i vučem ga za rukav.

,,Stvarno misliš da bi nju,moju malenu,migao povrijediti namjerno"-govori i odlazi.

CHARLOTTE  P.O.V.

*Jutro*

,,Ustani"-budi me meni dobro poznati glas.Holly.

,,Još 5 minuta molim te"-okrećem se na drugu stranu...

,,Daj Lottie neko te je došao posjetiti"-govori i vuče me za rukav moje roze pidžame.

,,Ko???"-naglo ustanem i ispravim se u sjedeći položaj.

,,Ustani,spremi se i dođi dole pa ćeš vidjeti"-govori mi i izlazi iz sobe.

Ko je sada to? U ovo doba? Ništa,moraću ustati i sama vidjeti.

Ustajem iz kreveta i krećem prema kupatilu.Istuširam se i obavim higijenu.Opeglam kosu i stavim malo maskare i labelo.

*15 minuta kasnije*

Evo već 15 minuta stojim ispred ormara i gledam šta ću obući.Nikako se ne mogu odlučiti.

Na kraju uzimam uske bijele hlače sa crnim kaišem,bijelu košulju i crne štikle.

Silazim u dnevni boravak i ostajem u mjestu ugledavši osobu koja mi nije ni pala na pamet da bi mogla biti.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCOnde histórias criam vida. Descubra agora