''Home sweet home"

503 31 8
                                    

Došli smo do "naše" kuće nakon 15-20 minuta vožnje.Kuća je stvarno prelijepa.Ustvari to nije kuća,to je vila na 3 sprata.Iza nje ima veliko dvorište i bazen.

Unutra je uređena kao da ju je uređivao najbolji dizajner.

U jednoj sobi smo Holly,Selena,Taylor i ja,u drugoj Kendall i Kylie,a ovi ostali ne znam kako su se rasporedili.

(...)

Probudila sam se i vidjela da Holly još uvijek spava u mom zagrljaju.Tek je 17:00h kada sam uopšte zaspala? Pogledala sam u pravcu vrata i vidjela Justina naslonjenog na vrata ,,moje" sobe.

Polako sam se oslobodila Hollynog zagrljaja i laganim korakom krenula prema Justinu.

,,Hej"-rekla sam promiklim,pospanim glasom.

,,Hej"-nasmijao se.

,,Šta radiš tu?"

,,Gledao sam kako spavaš"

,,Aham,ok"-odgovorila sam mu i napravila ,,WTF?" facu.

,,Ako budeš gladna,siđi dole imaš na stolu ručak"-rekao je te sam ja klimnula glavom.

Otišao je.

JUSTIN P.O.V.

*Flashback*

Evo me stojim naslonjen na vrata od njene sobe i izgledam kao neki jadnik.

Tako je savršena...još sa dijetetom,poželim joj reći sve što osjećam,ali šta ako ona ne osjeća isto prema meni? I ako osjeća ne bi htjela biti sa mnom zbog Selene i Kendall.

Šta da radim sada? Želim ju,želim imati sa njom porodicu i budućnost.Toliko joj dijete prelijepo stoji.

*End of Flashback*

,,Stari šta je sa tobom danas?"-pitao me je Taylor dok je gledao utakmicu na Tv-u.

,,Nije mi ništa,šta bi bilo?!"

,,Šta je bilo ono sa Charlotte?"

,,Ništa,ostavi me na miru"-derao sam se na njega.

CHARLOTTE P.O.V.

Šta se dešava sa njim? Skroz je čudan.Prema meni se ponaša nekako...lijepo?!

Odlučila sam otići do u sobu od Kendall i Kylie jer su tamo Selena i Taylor.

(...)

,,Sel,možeš li izaći malo molim te?"

,,Mogu draga naravno"-odgovorila mi je i na licu joj se pojavio smješak.

,,Voliš li ga još?"-upitala sam ju.

,,Justina?"

,,Da"-rekla sam kratko.

,,Ne,ne volim ga,i da ga volim natjerala bih sebe da ga ne volim.Pokušao je razdvojiti najbolje drugarice"

,,Dobro,ima li neko da ti se sviđa sada?"

,,Pa i ima"-rekl je i široki osmijeh joj se pojavio na licu.

,,Pričaj"

,,Taylor"

,,Zna li to Taylor,mislim ipak je Taylor njen bivši?!" (A sunce ti haha,Taylor i Taylor)

,,Da,rekla je da joj ne smeta"

,,Pa drago mi je zbog tebe''-rekla sam joj i zagrlila ju.

Dok sam išla u sobu neko iza mene uhvatio me za struk i povukao prema sebi.

Po mirisu mogla sam zaključiti da je to Justin,taj miris je jedan i neponovljiv.

,,Šta hoćeš?"-pitala sam ga.

,,Čuo sam tvoj i Selenin razgovor"

,,Da i...?"

,,Ništa"

Okrenuo me je prema sebi i gledali smo se ravno u oči.Ima prelijepe oči,kestenjaste...

Poslije par trenutaka gledanja,privukao me je još jače prema sebi i poljubio me.Poljubac je trajao par sekundi.

,,Šta je ovo bilo?"-pitala sam malo jačim tonom.

,,Izvini,bilo je jače od mene"

,,Ok,za ovo neće niko saznati"-rekla sam i otišla u sobu.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang