*Nekoliko dana poslije*
Svi su me napustili.Moje najbolje drugarice su otisle.Ni sama ne mogu shvatiti kako sam sve ovo vrijeme izdrzala bez njih.Falile su mi,a sada mi fale jos vise.
,,Matthew pasces i udarices se,nemoj se igrati na stolici molim te.Darcy skloni ga odatle odmah"-rekla sam dok sam se suzdrzavala da se ne proderem,jer su ova djeca nemoguca otkako je Justin otisao na turneju.
,,Mama,ja nisam njegova bejbisiterka,neka se sam cuva,imam ja bitnijih stvari za raditi"-ova mala se ponasa kao da ima 20 godina,ne znam ni sa njom sta cu.
,,Mala pazi sta pricas,ili cu ti zabraniti da gledas TV,uzecu ti tablet i zvacu ti tatu pa ces vidjeti sta ce on reci"-uvijek bi se smirila kada bih joj spomenula tablet,jer to je nesto za sta ona zivi.Justin nam je pokvario djecu,cim su se rodila.On joj je to i kupio.
,,Dobro mama.Matthew silazi odatle odma ubicu te"-proderala se na njega.To sada namjerno radi.
,,Darcy ne deri se na njega i ne govori mu da ces ga ubiti,ne moze spavati od tebe po noci,kako mozes biti takva.Ti si mu starija sestra,trebas ga cuvati"-rekla sam joj,a ona je prevrnua ocima.
,,Zelim starijeg brata,da se on brine o meni i da me cuva,a ne ovog malog dosadnjakovica,koji se ne zna brinuti sam o sebi"-rekla je,spustila ga sa stolice i otisla u svoju sobu.
,,Pitaj tatu,ko zna,mozda i imas starijeg brata ili sestru"-proderala sam se za njom.Ni ova opcija nije iskljucena,ne znam j asta je on radio dok nije bio sa mnom.
*Nakon 2 sata,sa Justinom na skype-u*
,,Ova nasa djeca su toliko nemoguca,ne znam sta da radim sa njima vise.Toliko su mali,dosadni i nikada ne bi spavali da ikako mogu"-pozalila sam se Justinu.
,,Bebo jos malo cu ja imati pauzu od 2 dana pa cu doci da vas obidjem,a imao sam jednu ideju"-rekao je i odmah me zainteresovao.
,,Sada kad' dodjem,mislio sam da uzmemo neku dadilju i da ih ona cuva,a da ti ides sa mnom na turneju.Tako cemo ti i ja biti zajedno,a odmorices se od djece,a i oni nece morati stalno tebe slusati kako se deres na njih"-to mi je zvucala kao dobra ideja,ali ne znam da li bih mogla ostaviti mjesec-dva djecu sa nekom nepoznatom zenom.
,,Ne znam Justin,bojim se ostaviti djecu toliko dugo,Matt je jos mali puno"-rekla sam mu,mislim rado bih ja bila sa njim,a i odmorila se malo,ali nisam bas sigurna skroz.
,,Ljubavi,ti razmisli pa mi javi,a ja sada moram ici,imam probu.Volim te maco"-rekla sam i ja njemu da ga volim i prekinuli smo.
Ovdje je vec 23h tako da sam stavila djecu na spavanje i i ja legla u krevet.Moram razmisliti,ali nemam ja vise 20 godina,odrasla sam i imam djecu,sto znaci da moram biti odgovornija.
Jebes odgovornost,ljubav je u pitanju.
,,Gdje si ono rekao da si sada? I kada mogu kupiti avionsku kartu da dolazim?"-poslala sam Justinu poruku.Ako ne uradim sada necu nikada,a fali mi puno.Imam u glavi vec koju dadilju cu naci.Ona je vec prije cuvala Darcy.
VOUS LISEZ
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.