Osjećam se kao da imam 50 godina,vjerovatno zato što imam dvoje djece i nigdje ne izlazim.Ni jedan klub koji smo do sada prošle ne znam,a uvijek sam bila osoba koja je svako veče visila po klubovima.
,,Idemo u klub ,,Vegas" čula sam da tamo ima svašta"-rekla je Kylie.Otkud njoj samo 20 godina (to je samo u priči :) ),neka mi neko kaže.
,,Mala sa koliko si ono ti počela izlaziti,vidim da si iskusnija od mene"-rekla sam i sve četiri smo se nasmijale.
(....)
Ovaj klub je pun i nigdje se ne možeš okrenuti,a pogotovo i zato što smo nas četiri poznate ličnosti,pa nas za na svakom koraku zaustavljaju.
,,Kylie je sebi već našla zamijenu za Jadena koliko ja vidim"-govorila sam Seleni i pokazivala na Kylie i nekog momka koji pričaju i smiju se,već sat vremena.
,,Nije joj ni prvi ni zadnji večeras,nju svi hoće,a ona nikoga osim Jadena.Nije normalna,ali razumijem je"-rekla je Selena.
,,A koliko sam shvatila da Taylor opet nešto muti sa Harryjem Stylesom.Bog zna kako će to završiti"-rekla sam.
,,Zato tebi ljubav cvijeta,i jaaako sam srećna zbog tebe i Justina.Darcy i Matthew imaju najbolje moguće roditelje na svijetu"-rekla je i zagrlila me.
,,Stvarno je divan.A da li je istina da je gospođica Selena u nekoj šemi sa gospodinom Niallom Horanom?"-pitala sam i nasmijale smo se.
,,Pa moglo bi se reći da postoji nešto između nas.Za sada smo samo naizlascima i pokojem poljupcu,ali ne znam šta će se dešavati u budućnosti"-rekla je i nasmijala se.Vidim da je srećna.
,,O moj dragi Bože,Kylie se ljubi sa onim tipom od maloprije,moramo ovo da zaustavimo odmah,pijana je"-doletjela je Taylor do Selene i mene.
,,Pa daj Kylie nema smisla stvarno"-rekla sam i otišle smo po nju.Jedva smo je nekako odvojile od njega,nazvale taxi i otišle kući.
(....)
,,Pa Kylie draga gdje je tebi pamet bila.Ni ne znaš ga,a odmah bi sa njim u krevet.Pa ne može tako"-Taylor joj je držala predavanje kada smo došle kući.
,,Daj Tay ne deri se,punoljetna sam mogu raditi šta hoću,a i nisi mi ti mama"-govorila je Kylie dok se nekako dovlačila do kreveta.
,,Da,upravu si,punoljetna si,ali se ponašaš kao da imaš 15 godina,a i nisam ti ja mama,ali bih ti mogla nazvati mamu,pa da malo popričate"-rekla je i Kylie se pokrila jastukom po glavi i zaspala.
(....)
,,Cure ja sada moram ići,zvaću vas ovih dana,i javite mi šta je sa Kylie"-govorila je Taylor dok smo joj pomagale da iznese svoje stvari.
,,Hoćemo i nemoj da nas ne nazoveš godinu dana"-rekla je Selena i zaglila ju.
,,Pozdravi gospodina Harryja Stylesa i čuvaj nam se"-rekla sam i nasmijale smo se sve tri,te sam ju zagrlila.
Taylor je otišla,pa smo Selena i ja odlučile da ćemo i mi ići spavati,ali kada smo ušle u sobu dočekala nas je Kylie na podu.Pala je sa kreveta.Super Kylie.
Nismo imale snage da je dignemo pa smo je ostavile tako da spava,ali smo je pokrile.Znam,grozne smo drugarice.
Jutro*
Probudilo me je neko vrištanje.Matthew...Otvorila sam oči i vidjela da su Selena i Kylie već ustale.I ja ću,nema mi druge.Ustala sam i vidjela kako Kylie nosa Matthewa po kući,Selena se igra sa Darcy,a Justin pravi doručak.Toliko sam se jako nasmijala da su se svi prepali.
,,Dobro jutro"-rekla sam i nastavila se smijati.
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.