"Wedding day"

402 22 3
                                    

,,Odmakni se od mene odmah"-govorim Justinu dok ga guram od sebe i rukom brišem svoje usne.

Odmaknuo se i samo tupo gledao u mene.Ustvari to je izgledalo kao da gleda kroz mene.Isto tako sam gledala i ja u njega.Nisam znala šta da kažem,uradim,jednistavno nisam znaka ni šta da mislim.Nisam očekivala da ga vidim danas.Mislim da će mi ovo što ću sada uraditi biti najveća greška u životu,ali spremna sam na posljedice.

Napravila sam korak ka njemu i stavila ruke na njegove obraze.Gledala sam ga ravno u oči i počinila svoju grešku.Počela sam ga ljubiti,kao i on mene.Poslije nekoliko sekundi stavio me je na krevet koji je bio par koraka od nas.Krenuo mi je skidati haljnu,a mene je tu nešto zaustavilo.Gurnula sam ga sa sebe.

,,Izvini,ovo...ovo se ne smije desiti,izvini..."-rekla sam i namjestila kosu i haljinu.Ostavila sam ga da sjedi na krevetu sa razočaravajućim pogledom.

Izletila sam iz sobe i stala pored vrata.Čula sam da je nešto srušio ili slupao,nisam sigurna.Žao mi je,ne mogu se opet vraćati na isto.Kako god okrenem,ja ostanem povrijeđena.Sve ide preko mojih leđa.Previše sam slaba i razočarana u ljude,da se ne smijem više vezati ni za koga.

,,Mami jesi li dobro?"-doletiolo je ovo malo čudovište do mene.Ona je jedino dobro što je Justin napravio u svom životu.

,,Jesam ljubavi"-kažem i nasmješim se ,,zašto se ne igraš sa ostalima?"-nikada nije bila posebno društvena.Ne znam zašto.

Kada sam je to pitala,trčeći se vratila ostalima.Zašto Justin? Zašto opet? I to baš danas,na dan vjenčanja moje najbolje prijateljice.Trebala mi je reći da će on biti ovdje pa da ne dolazim.

(....)

,,Uzimate li vi Kylie Jenner,Jadena Smitha za svog zakonitog muža? Obećavate li da ćete ga voljeti i poštovati u zdravlju i bolesti?"-(ma ne znam ja kako ovo ide hahah)

,,Da"-rekla je toliko srećno.Primijetlila sam Justinov pogled kako me odmjerava tokom cijelog vjenčanja.Jesi li došao ovdje gledati mene ili njih?

,,Uzimate li vi Jaden Smith,Kylie Jenner za svoju zakonitu suprugu? Obećavate li da ćete je voljeti i poštovati u zdravlju i bolesti?"

,,Da"-rekao je i nasmijao se.Odjedno se čuo veliki pljesak.Svi su srećni zbog njih,tako su prelijep par.Najbitnije je da su srećni zajedno.

,,Hey,oprosti.Ti si Charlotte Crosby,zar ne?"-pitao me je neko i okrenula sam se prema tom glasu.

,,Jesam"-odgovorila sam kratko i ona se nasmiješila.

,,Ja sam Kim Kardashian drago mi je"-rekla je i ispružila ruku prema meni.

,,Charlotte Crosby"-uzvratila sam joj.Zašto ja nju zanimam??!

,,Čula sam mnoge priče o tebi Charlotte"-a od koga? Ptičice sa grane možda.

,,Stvarno? Nadam se da su bar neke od tih priča istinite i dobre"-nasmijala sam se.

,,Pa dobre jesu,a istinite vjerujem da jesu,jer su došle od najpouzdanijih izvora.Od osobe koja te boli i kojoj značiš"-kada je to rekla odmah sam znala na koga misli.Justin...Ali k kaže da on mene uopšte voli i da mu ja značim?!

,,Reci ti tom najpouzdanijem izvoru da ja nisam glupa i da ne šalje nikoga da priča sa mnom,umijesto njega.Uz dužno poštovanje prema tebi"-osmijeh joj je izašao na licu.

,,Mijenjamo temu.Koliko ste Kendall,Kylie i ti najbolje drugarice?"-vidjelo joj se na licu da joj je pomalo neugodno zbog prošle teme.

,,Pa,od kako sam se ja odselila iz New Yorka ima 5 godina,a tamo smo 4 godine bile najbolje drugarice.Znači ukupno 9 godina"-rekla sam i ona je ispustla tiho 'wow'.

,,Znači baš dobro se slažete?"-pitala je nekako iznenađeno.

,,Da,znamo sve jedne o drugima.Sve tajne,uspijehe,neuspijehe,ljubavne promašaje,sve dijelimo između sebe"-rekla sam i bila sam ponosna što imam takve drugarice.

(....)

Vjenčanje se polako završava,bilo je savršeno.Plesala sam sa Kendall,Kylie,Taylor i Selenom.Kao u dobra stara vremena.Opet sve na okupu.Kylie i Jaden idu idmah na medeni mjesec.

,,Kylie gdje idete?"-pitala sam ju.Tek sada sam primijetila da je vratila plavo-zelene pramenove na kosu.

,,Ja sam bila za to da idemo na Ibicu,ali odlučili smo se za Philiphine"-mmm,nije tamo loše,ali ni malo loše.

,,Opaa,nije da će vam biti loše tamo.Na Philiphinima je prelijepo,išla sam jedno ljeto sa Darcy"-rekla sam i nasmijala se.

,,E pa,nadam se da ćemo se i mi fino provesti"-rekla je i krenula skakutati od sreće.Jao koliko mi je drago što su zajedno ona i Jaden.

,,Držim vam fige"-rekla sam joj i zagrlile smo se...Došlo je vrijeme da krenu.Kendall,Kim,Khloe,Kris i ja smo ih odvezle do aerodroma.Za dva dana se i ja vraćam u Englesku.Nedostajaće mi New York.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon