"Geordie Shore Day 3"

294 23 2
                                    

A/N

Ovo je malo kraći nastavak,ali kada se vi ne trudite da čitate,ostavljate vote-ove i komentare,zašto bih se ja trudila da vam svaki dan pišem po 1500???

---------------------------------------------------------------------------------

Gledam je kako spava.Prelijepa je.Anđeli joj mogu zaviditi.Ne mogu sebi oprostiti šta sam joj uradio,povrijedio sam jedinu osobu koja mi je značila,slomio sam joj srce,baš kao što je ona rekla.Ja sam za sve kriv,ali ne mogu vratiti vrijeme,da mogu popravio bih to,sigurno.

Već neko vrijeme sjedim na njenom krevetu i promatram je dok spava.Ne znam šta da radim.Užasno mi fali.Onaj njen šampon od jagode,pomiješan sa vaniliom.Uvijek je bila jedinstvena.

Kada sam se uvjerio da je zaspala i da je dobro sišao sam u dnevni boravak i sjedio tamo par minuta,a zatim su došli ostali.Aaron je sjeo pored mene.

,,Ne znam šta da uradim Aaron,fali mi jako"-rekao sam i prekrio lice rukama.Kakvo sam ja to muško? Ali kada je volim.Ljubav je jača od mene.

,,Trudi se Gaz.Mislim znam da se trudiš,ali ne smiješ prestajati,ako je uistinu voliš.Pričaj sa njom,otvori joj se Gary.Sa curama moraš biti iskren i otvoren"-rekao je i potapšao me po leđima.

,,Ali Aaron neće da me sluša,kada započnem temu,vezanu za nas dvoje,odmah pređe na drugu.Ne želi da priča o tome"-rekao sam i Aaron se nasmijao.

,,Imam ideju.Sjećaš se da se ona boji mraka?-klimnuo sam glavom-,,mi ćemo isključiti struju i otići,a ti i ona ostanite sami.Moraće pričati sa tobom.Vidjećeš"-rekao je i ja sam se nasmijao na njegovu ludu ideju.

,,Znaš kakva je ona tvrdoglava...Naljutiće se pa ćemo napraviti još veće sranje"-on je podigao ruke u znak predaje,jer me više nije mogao podnijeti.Razumijem ga u potpunosti.

,,Dobro Aaron,dobro,ali ako se naljuti pobiću vas sve,kunem ti se"-rekao sam i on je počeo skakati od sreće.I on je jadan poludio,ubila ga ljubav.

,,Sada je kasno,svi su već otišli spavati,hajmo i mi"-otišli smo u sobu i onako obučeni legli.Do neko doba nisam mogao zaspati razmišljao sam o svemu.

(......)

*Jutro*

CHARLOTTE P.O.V.

Ne mogu vjerovati koliko me boli glava i koliko sam loše.Mislim da imam temperaturu i muka mi je jako.Ako ništa bar znam da nisam trudna.Samo bi mi još to trebalo.

,,Mico,jesi li dobro? Imam osjećaj da nešto nije uredu sa tobom?!"-pitala me je zabrinuta Holly,sjedajući pored mene na moju stranu kreveta.

,,Rekla bih ti da je sve uredu,ali nije.Loše mi je.Povratiću..."-rekla sam i brzo potrčala do wc-a.Par puta sam povratila i sjela na ledene pločice u wc-u.

,,O moj Bože Char,jesi li dobro?!"-dotrčali su do mene Holly i Kyle koji su bili prije ovoga sa mnom u sobi.Djelovali su dosta zabrinuto.

Kyle me je uzeo u naručje i odnio do kreveta.U sobu su poslije toga došli Marnie,Chloe i Nathan.Svi su bili zabrinuti,osim mene.Uvijek sam bila boležljiva,tako da sam navikla.

,,Char,hoćeš nešto pojesti ili popiti? Da odem kupiti šta hoćeš"-pitao me je Nathan,tako je drag.Odmahnula sam glavom i zahvalila mu se.

,,Hajde molim te popij tabletu.Znam da ih ne voliš piti,ali ovaj put moraš.Molim te Charl"-zamolila me Holly,dok je držala tabletu i čašu vode u ruci.

,,Hajoj Holly znaš da ne volim to piti,ali ok.Samo ovaj put,da tebi udovoljim"-rekla sam i uzela joj tebletu i vodu iz ruke.Nekako sam se natjerala da popijem to.

(......)

,,KAKO NEMA STRUJE JEBEMU GARY????"-počela sam se derati i tražila sam svoje misli po mraku.Mrzim mrak najviše na svijetu.

,,Draga Charlotte,fino nema struje.Šta da ti kažem ja drugo?!"-kreten.Neka je stvori.On dobro zna da se ja bojim mraka i još me zajebava ovdje...

,,GARY STVORI JE!!! STVORI STRUJU!!! BOJIM SE MRAKA KRETENČINO,ZNAŠ TO VRLO DOBRO!!!"-nisam se prestajala derati.

*15 minuta kasnije*

,,Gary,kada će struja doći,poludiću?!"-pitala sam ga malo smirenija nego maloprije.Zaspaću od dosade,više nije stvar što se bojim mraka,nego što mi je dosadno.

,,Charl,sada me saslušaj molim te.Moramo riješiti ovo sve više.Ne mogu ovako.Moram znati na čemu sam.Znaš da te volim i poštujem više nego ikoga na ovom svijetu.Daj mi priliku da...ustvari daj NAM priliku da budemo srećni.Znaš da te volim jebemu.Muško sam,ali ću se spustiti na bilo koji nivo da dobijem ono što želim,a jedno što želim si ti.Želim da se svako jutro budim pored tebe C.Trebaš mi"-rekao je i poljubio me.

,,Gary ja..ne mogu...izvini"-plakala sam ja,a plakao je i on.Stavila sam ruke na njegove obraze i brisal njegove suze,dok su moje neprestano lile.

,,Zašto Char? Zašto nam to radiš? Pusti nas da budemo srećni"-rekao je.Ni jedno nije prestajalo plakti.Stajali smo na koljenima na podu plačući.Kao mala dijeca koja izgube omiljenu igračku.

,,Gary volim te.Volim te više od života,ali ja....o moj Bože Gaz...Zašto mi ovo radiš?!"-rekla sam ne sklanjajući ruke sa njegovih obraza.

Krenuo je nešto reći,ali ga je zaustavilo paljenje svijetla i ulazak ostalih ukućana u kuću.Vidjeli su nas onako na koljenima,sa mojim rukama na njegovim obrazima i uplakane.Nisam mogla više izdržati i plačući sam otrčala u sobu ostavljajući njega na koljenima.

HOLLY P.O.V.

Šta se ovdje desilo? Ne vjerujem,opet su joj proradile emocije,a tada je najgora,sada će poluditi.Suosjećam se sa njom,definitivno.Potrčala sam u sobu za njom i vidjela je kako sjedi uplakana u ćošku sa glavom među koljenima.Prišla sam joj i zagrlila me je.Njene suze su kapale po mojoj majici.

,,Charlotte reci mi odmah šta se desilo? Da li ti je nešto uradio?!"-odmahnula je glavom i počela još više plakati i jecati.

,,Vol...volim ga Holly.Ubilo me je kada mi se otvorio i rekao mi sve"-rekla je brišući suze.Razumijem da joj je teško.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCOnde histórias criam vida. Descubra agora