"Model (part two)"

660 36 9
                                    

Nakon milion poza fotograf je odlučio da nas uslika.Svi smo se ukočili.I ako sam ja navikla na to ovaj je pretjerao.

,,Ide l' drugarice?!"-pitao me je Zayn smješkajući se.

,,Ide,ide,ima da idem na 4 masaže poslije ovoga,jedna nije dovoljna"

,,Haha,možemo zajedno"

,,Naravno da ne možemo"-rekla sam mu i isplazila se.

,,Ej zovu me ovi moji da idem,hoćete li izlaziti negdje večeras"-pitao me je.

,,Mi?"

,,Pa Taylor,Kendall,Kylie,Selena i ti,zam da ste uvijek u paketu"

,,Hahaha,hoćemo,ali ne znam gdje."-rekla sam te mu uputila lagani osmijeh.

,,Ok,javi kada saznaš"

,,Dogovoriću se sa njima pa će Taylor javiti Harryju gdje da dođete"

,,Dobro drugarice,vidimo se onda večeras"-došao je do mene i nježno me poljubio u obraz.

,,Vidimo se"-rekla sam te mu uputila osmijeh.

(....)

Presvukla sam se i uzela svoje stvari.U trenutku kada sam krenula prema svom crnom Ranger Roveru,zaustavio me Chrisov glas.

,,Lottie nećeš vjerovati šta sam maloprije saznao"-govorio je i na licu i u očima mu se vidjela velika uzbuđenost.

,,No reci Chris"-nestrpljivo sam ga požurivala.

,,Zvali su me iz Victoria's Secreta"

,,Dobro Chris reciii"

,,Dobila si ponudu da nosiš reviju koja će se održati ovdje u New York-u"

,,Molim???"

,,Baš tako kako si čula"

,,O moj Bože,ne mogu vjerovati,to je fantastično,ali ujedno i ne moguće,šta se nosi,mislim koja je glavna tema revije? Kada je? Gdje tačno?"-rekla sam sve u jednom dahu i Chris me je pogledao sa ,,smiri se ženo,jesi normalna" pogledom.

,,Chris hvala ti za sve,moram sada ići kući da se spremim jer je večeras neki party"-rekla sam,mahnula mu i otišla.

(...)

Krenula sam kući,ali sam se sjetila da nemam šta obući za večeras.Mislim imam 3 puna ormara odjeće,ali navika mi je da ono što sam jednom nosila ne nosim više nikada,osim po kući.

Svratila sam u jedan butik gdje sam prije par dana vidjela prelijepu haljinu.Na putu do tamo vidjelo me dosta fanova,tako da su prilazili da se slikaju i uzmu autogram.Dok sam se sa svima slikala čula sam pitanje jedne djevojčice ,,Jesi li srećna?".Pogledala sam u nju i vidjela da je u poderanoj odjeći i bez obuće.

,,Jesi dobro? Je l' ti hladno?"-pitala sam ju.Bila je tako slatka,imala je nebesko plave oči i prelijepu plavu kosu,pomalo je ličila na Taylor. ,,Hoćeš da te ispratim do kuće?"-dodala sam.

,,Nemam kuću"-rekla je i savila glavu.

,,Pa gdje su ti mama i tata?"-pitala sam je i obrisala joj suzu koja je klizila niz njen bijeli obraz.

,,Ne znam,ostavili su me na ulici dok sam bila još mala"

,,Koliko imaš godina?"-pitala sam ju.

,,Šest"-odgovorila je kratko.

,,Hoćeš ići kod mene?"-pitala sam je,jer mi je bilo žao,bila je toliko slatka i vidjela sam koliko pati.

,,Mogu li?"-pitala me je sa osmijehom na licu.Ima prelijep osmijeh.

,,Naravno da možeš,prvo ćemo otići da ti kupimo nešto za obući i u McDonald's po hranu.Može?"

,,Može"-rekla je i počela skakati u mjestu od sreće.

,,Daj mi rukicu"-rekla sam joj,te mi je ona pružila svoju malu nježnu ruku.

,,Nego kako se zoveš?"-pitala sam ju.

,,Holly"

(...)

Došle smo mojoj kući.Kupila sam Holly 4-5 majica,troje hlača,dvije jakne,četiri suknjice,dvoje patika,sandale,dvije pidžame i papuče za kuću.

Od hrane uzela je jedan veliki Hamburger,Coca-Colu i sladoled od višnje.

Ne znam šta ću sa njom.Ne mogu je samo tako uzeti da živi kod mene,a ne mogu je ni vratiti na ulicu.

Jela je i legla u moj krevet.Gledala sam je kako slatko spava.Tako je lijepa.Kako neko može biti tako okrutan,ona je samo dijete.

Dok sam posmatrala Holly vidjela sam na telefonu da mi je došla poruka od Selene.

,,Izlaziš li večeras? Sxxx"

Šta ću joj reći? Ej,Sell ne mogu našla sam dijete na ulici.

,,Ne mogu Sel,imam goste,Love u <3 Cxxx"

Evo odlučila sam da vam napišem još jedan nastavak i ako ne čitate,ne votate i ne komentarišete.
Samo AntonelaMilic čita i komentariše,tako da sam ovaj nastavak odlučila posvetiti njoj.

Volim vas (i ako ne čitate haha) <33

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCOù les histoires vivent. Découvrez maintenant