A/N
Drago mi je što vidim da čitate i ostavljate Vote-ove.Ali ne znam šta vam se sviđa,a šta ne.Šta trebam popraviti?! Zato vas molim da ostavite komentar i kažete šta mislite o priči.To bi mi jako značilo.
1405 riječi.Mislim da je to i više nego dosta,jer će biti oko 28 ovakvih nastavaka.I hvala puno tijanapotterhead65 koja sve komentariše i Vote-uje <333 Ovaj nastavak je posvećen njoj :***
Volim vas <333
___________________________________________________________________
Budim se pored Holly sa ogromnom glavoboljom.Imam osjećaj da izgledam kao da nisam 20 dana spavala,a mogu reći da se tako i osjećam.Holly još spava,tako da sam polako ustala da je ne probudim.Izašla sam iz sobe i vidjela da svi još spavaju,jedino je Aaron u kuhinji.Morala sam popiti jednu jaku kafu,pa sam i ja otišla tamo.
,,Jutro Char"-rekao je sa osmijehom,dok je pravio kafu.Uvijek sam bila oduševljena njegovim tetovažama koje mu pokrivaju cijelo tijelo.
,,Dobro jutro Aaron,'ajde mi molimte napravi kafu,mislim pošto već praviš"-rekla sam mu i on je potvrdno klimnuo glavom.
,,Char,možda nije na meni da se miješam,ali daj mu priliku?!"-rekao je,a ja ga nisam najbolje razumijela,na šta misli.
,,Aaron,stavrno ne znam o čemu prič..."-kako mrzim kada me ljudi u pola moje rečenice prekinu.Sačekaj da završim brate.
,,Mislim na Gaza.Ne znaš koliko mu je bilo i drago i teško kada te je vidio,ali muško je,neće to tako lako pokazati"-moram skrenuti sa ove teme.Odmah.
,,Nego Aaron šta je sa tobom i Marns (Marnie)? Jeste li ok"-pitala sam i on je sa nakim poluosmijehom odmahnuo glavom.
,,Marnie ima dečka,srećna je.Neću da joj to kvarim"-oh dragi Aarone,samo ti se čini.Nije ona ni malo srećna,koliko ti misliš da jeste.
,,Bori se za nju Aaron,ne smijete pustiti da vam ljubav propadne.Vi ste jedan od dva para koja ja znam,a da se iskreno vole"-nasmijao se.
,,Ne znam Char,bojim se.Muško sam,ali se bojim.Kada se poljubila sa Scottom...ubila me je iznutra sa tim...A ko je drugi par?"-upitao je.
,,Holly i Kyle...Toliko su...ne znam,nježni jedno prema drugome,previše se vole.Jednostavno su stvoreni jedno za drugo"-rekla sam i poklonila mu jedan od iskrenijih osmijeha.
,,Sada ću ja tebi nešto reći.Ja znam samo jedan par koji mislim da se iskreno volio.To ste Gaz i ti.Podržavali ste se u svemu,voljeli.Bilo vas je stvarno prelijepo vidjeti.Jednom riječju bili ste srećni"-Aaron otvaraš stare rane,ne radi to.
Krenula sam nešto reći,ali su u tom trenutku Kyle i Scott silazili niz stepenice.Mogli su se bar obući,a ne bez majice silaziti.Mada meni ne smeta toliko.
,,Dobro jutro"-rekli su svi pospanim glasovima.Izgleda da nisam jedina koje se nije naspavala.Drago mi je zbog toga.
,,Dobro jutro,hoćete li kafu?"-pitao je Aaron.Možemo ga zaposliti kao konobara,a mogao bi i kuhar biti,kada već voli to.
I ubrzo su Holly,Marns i Chloe sišli,a nedugo za njima i Gary i Nathan.Svi smo doručkovali,oprali i raspremili suđe i sjeli da pričamo...
,,I hoćeš li nam reći pravi razlog zašto si otišla i ostavila nas onako,Char?!"-pitao me je Kyle i mislim da je vrijeme da im sve kažem.
,,Ja...nisam htjela otići,ozbiljno,ali nisam mogla više"-suze su mi krenule padati niz lice i Holly me je zagrlila-,,bila sam previše povrijeđena da bih ostala.Od strane svih vas po malo,a najviše od strane Garyja.To mu nije bio prvi put da mi je slomio srce,ali ja više nisam mogla izdržati.Svaki put ga je lomio malo po malo i na kraju je puklo.Povrijedilo me je i kada su Marnie i Aaron prekinuli.Nisam mogla još i nju gledati kako pati.I eto...To je jedini pravi razlog"-rekla sam i Holly me je još jače zagrlila,a poslije nje i Marnie.
CZYTASZ
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.