"Stay With Me"

428 25 4
                                    

PJESME ZA OVAJ NASTAVAK:

Selena Gomez - Love Will Remember

Justin Bieber - That Should Be Me

------------------------------------------------------------

Ne mogu vjerovati da mi je to uradio,ne on.Onaj koji je obećavao kako ćemo biti srećni,kako je naša mala princeza sve što on želi u životu...

Pa da,Charlotte glupačo.Kako si mogla vjerovati nekome ko je tebe i tvoje najbolje drugarice oteo-govorila mi je moja podsvijest..

Prije 2 dana pustili su me iz bolnice.Od tada ništa ne jedem,ne pijem i ne spavam uopšte.Darcy me čeka da dođem..

Justina nema od onoga dana u bolnici.Nestao je bukvalno.Nikome se ne javlja i niko ga nije vidjeo.Svima nedostaje osim naravno meni.

SELENA  P.O.V.

,,Moramo nešto uraditi Tay,ne može ovako živjeti više..."-govorila sam zabrinutim glasom dok je Taylor upijala svaku moju riječ..

,,Sel...šta...šta ako....šta ako umre?"-pitala me je sa suzama u očima...

,,Ozbiljno Tay? A za šta mi ovde služimo nego da je održavamo na životu?!"-rekla sam i podigla obrvu.

,,Upravu si"-nasmijala se.

Dok sam pravila Lottie sok od jagode (njen omiljeni) odlučila sam u njega izmrviti tabletu za spavanje i nagovoriti je da popije to.

CHARLOTTE  P.O.V.

Dok sam konstantno gledala u jednu tačku na plafonu neko je provirio u moju sobu.Po razbarušenoj kosi prepoznala sam Selenu.

,,Uđi"-rekla sam joj kratko i poklonila joj mali osmijeh.Ok,to je na sve ličilo osim na osmijeh.

,,Donijela sam ti tvoj omiljeni sok,molim te popij ga"-rekla je te pokazivala rukom na čašu u kojoj se nalazila crvena tečnost.Mogla sam prepoznati miris jagode.

,,Ok"-rekla sam i uzela čašu iz njene ruke.

Nasmiješila mi se i krenula da izađe iz sobe,ali sam je ja povukla za ruku.

,,Hvala ti Selena"-rekla sam joj.

,,Sve za tebe uvijek...ne zaboravi to"-uzvratila je i otišla.

Ubrzo sam osjetila vrtoglavicu,pošto sam stajala pored prozora odlučila sam leći na krevet.Nakon par sekundi zaspala sam.

(.....)

,,PUSTI ME!!!"-probudilo me je deranje iz hodnika.

,,Justine nemoj molim te"-govorila je uplakana Selena.Rekla je Justin? JUSTINNNN???? Šta on radi ovde?

,,Selena moram je vidjeti,molim te"-govorio je malo smirenijim glasom.

,,Nije spremna Justine.Na pola je mrtva.Ubićeš je"-ovaj put bio je to Kendallin glas.

,,U tome je i stvar"-dodao je.

,,U čemu? Da je ubiješ?"-Taylor se derala iz sveg glasa.

,,Ne Tay,moramo razgovarati"-rekao je.

To je zadnje što sam čula.Šta se desilo? Zašto niko ne priča? Stavila sam glavu na vrata kako bih nešto čula.Odjednom je neko lupnuo šakom o vrata,a ja sam se prepala i napravila par koraka nazad.

,,Lottie otvori"-bio je to glas tužnog Justina.Zašto bi on bio tužan?

Nisam ništa rekla.Ponovio je to još par puta.Ništa.Tišina.

Vrata su se otvorila.Kako? Pa tako što ih je ovaj luđak razvalio.

,,Lottie molim te slušaj me"-brzinom svijetlosti našao se na koljenima ispred mene.

,,Ne želim odmakni se"-rekla sam i pokušala svoju ruku istrgnuti iz njegove.

Ubrzo su svi došli u moju sobu i pokušavali ga odmaketi od mene.Svi su se derali uključujući i njega.

Od tolike buke nisam mogla čuti vlastite misli.

,,Darcy nije mrtva"-najglasnije se proderao.

Okrenula sam se na tu rečenicu,a u sobi je zavladala mrtva tišina.

Molimmmm? O čemu govori? Darcy? Moja Darcy?

-------------------------------------------------------------

OSTAVITE VOTE/KOMENTAR AKO VAM SE SVIĐA,A NADAM SE DA VAM SE SVIĐA HAHAHA

LY <3333333

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora