A/N
Sada će svaki dan ići nastavci (najvjerovatnije),sve dok se ne završi ,,Geordie Shore" dio.To će biti između 25 i 28 nastavak.Nadam se da vam se sviđa.Ako vam i dalje nešto nije jasno ili ne možete pohvatati recite mi u porukama ili komentaru.Mislim da je nastavak dovoljno dug.
P.S Ovo gore su Gary i Charlotte.Zar nisu premedeni?! ^_^
______________________________________________________________________________
Holly i ja smo se isplakale kao nikada,toliko mi je falila moja jedina prava prijateljica.Ustvari ona mi nije prijateljica,ona mi je sestra.
,,Char tu smo za 20 minuta.Kako se osjećaš?"-pitala me je,pomalo zabrinuto,mislila je na Garyja.
,,Pa...dobro sam.Valjda.Mislim fali mi i kuća,a i svi u njoj.Pokušaću ostati pribrana što se tiče Garyja"-rekla sam i poklonila joj lažni osmijeh.
,,Char i ako se nismo jako dugo vidjele,mogu prepoznati kada sa tobom nije sve uredu"-zagrlila me.
,,Uredu sam.Barem ću biti uredu.Dolazim tamo samo da se zabavim.Imam dijete i..."-prekinula me je i upitno pogledala.
,,Charlotte jesam li ja to dobro čula?! Imaš dijete?!"-izbezumljeno me je gledala i mali osmijeh joj je pobijegao na lice.
,,Da.Ima 5 godina i zove se Darcy.Preslatka je,nije što je moja"-rekla sam te smo se nasmijale.
,,O moj Bože tako mi je Drago.Jesi li udata? Mislim ko je tata?!"-tada mi se osmijeh smanjio.Sjetila sam se njega.
,,Pa...ovaj...ni...nisam udata...ali...ughhh.Otac je Justin Bieber"-rekla sam i vilica joj je pala do poda.
,,Onaj Justin Bieber? Pjevač? Jedan od najpoznatijih ljudi na svijetu?!"-klimnula sam glavom i ispričala joj sve.
GARY P.O.V.
Aaron je došao po mene i stigli smo u Geordie Shore kuću.Još nije niko stigao,prvi smo.Ne mogu dočekati da se ponovo vidim sa Holly,Kyleom,Chloe,Scottom,Marnie i Nathanom,a možda dođe i još neko novi.
,,Aaron šta ćeš sa Marnie,još ju voliš?"-pitao sam Aarona koji je samo blijedo pogledao u mene i slegnuo ramenima.
,,Ne znam Gaz.Ona sada ima dečka i ja se tu ne smijem miješati.Ali volim je,sve ove godine"-rekao je i osjetila mu se tuga u glasu.
,,Voli i ona tebe,stari.Znam to.Suđeni ste jedno drugom,vjeruj mi šta ti kažem.Samo pusti srce da te vodi i bori se za nju"-rekao sam i u tom trenutku se čulo otvaranje ulaznih vrata.
,,Pa gdje ste vi??"-proderali su se Nathan,Scott i Kyle.Tako mi je drago što ih vidim.Moja braća su opet pored mene.
,,Momci!"-čula se Marnie koja je ulazila i isto tako se derala.Nasmijao sam se i pogledao prema Aaronu,koji je imao neki polu osmijeh na licu.Svi smo se izgrlili.
,,Još samo čekamo Holly i zabava može početi"-rekao sam i nasmijao se prema Kyleu.Njih dvoje su zajedno i čak se i previše vole.
Dok smo čekali da ona dođe,pričali smo o svemu i svačemu.Čulo se opet otvaranje vrata.Ni manje ni više ugledao sam Charlotte (sa Holly) koja je preljepa i izgleda bolje nego ikada.Svi smo ostali u šoku,a Marnie je krenula vrištati od sreće i brzo potrčala prema njoj i zagrlila ju.
CHARLOTTE P.O.V.
,,Marnie udavićeš me"-rekla sam kroz smijeh,a ona me još čvršće zagrlila,kao i ja nju.Holly je potrčala Kyleu u zagrljaj.
Kada me Marnie pustila iz zagrljaja,ispozdravljala sam se sa svima.Posebno sam zagrlila Aarona i Kylea.A onda sam došla do Garyja.Ni jedno nije znalo šta da uradi.Da ga zagrlim?To sam uradila.
,,Drago mi je da te poslije toliko vremena vidim C,prelijepo izgledaš"-govorio mi je to dok smo još bili zagrljeni.
,,Hvala ti Gaz,i meni je drago da tebe vidim"-rekla sam,pustila ga iz zagrljaja i uputila mu osmijeh.Bila sam zbunjena skroz.
,,Ja sam Nathan,drago mi je,puno sam čuo o tebi.Gary nije prestajao pričati o te..."-Gary ga je prekinuo.
,,Khmm,Nathan bilo je dosta"-govorio je Gaz ,,kroz kašalj".Na to smo se svi nasmijali.Uključujući i njega.
Nathana ne znam,jer je on ušao poslije mene.Tačnije kada sam ja odlučila izaći,ali gledala sam par epizoda u kojima je on.
,,Pa...mislim da je red da se idemo spremiti i izlazimo"-rekla je Chloe.Inače zlato pravilo ovdje je,da se svako veče izlazi u klubove.Osim kada nam Anna (ona je glavna,ali ne bude sa nama,samo nam daje zadatke) kaže da idemo na posao.
U ,,posao" spadaju proslave rođendana,najčešće.Neko za rođendan poželi da mi dođemo i mi dođemo hahah.
(....)
Mi cure smo se savršeno spremile.Naravno.Moramo mi uvijek dominirati i to je zlatno pravilo isto.
Marni je obukla kratku kožnu,crnu suknju,gore majicu koja otkriva pola stomaka,ali je dugih rukava i crne štikle.Ispeglala je svoju crnu kosu koja se sjajila,ne znam od čega.Stavila je puder,maskaru i sjaj.
Holly je obukla bijelu haljinu na bretele,sa V izrezom,koja je bila malo iznad koljena i bijele štikle.Ispeglala je kosu i stavila puder,rumenilo,maskaru i sjaj.
Chloe je obukla skroz uske bijele hlače,kratku crvenu majicu na bretele i visoke,sa platformom bijelo zlatne štikle.Svoju crvenkastu kosu je uvila na krajevima i našminkala se skroz.Od A do Ž.
Ja sam obukla kratku haljinu sa cvijetnim uzorkom,iznad koljena i bez bretela.Bijele štikle i bijelu ogrlicu.Uvila sam svoju plavo smeđu kosu na krajevima.Stavila puder,bronzer,rumenilo,maskaru,ajlajner,sjenilo i sjaj.
Nas četiri smo tako ponosno (zato što izgledamo lijepo) izašle i momci su ostali u šoku.Stalno su nam se upucavali.Kyle i Holly su presavršeni zajedno,a koliko vidim ovaj put Marnie muva Aarona.
(....)
Svi smo pijani ko letve.Ope Gaz i ja i nismo toliko,ali zato Nathan,Chloe i Marnie ne mogu stajati na nogama.Pošto nas kombi dovozi i odvozi (a imamo ih 3),Nathana,Chloe i Marni smo stavili u jedan i Scott je bio sa njima,u drugi su ušli Aaron,Holly i Kyle,a u trećem smo ostali Gary i ja.
,,I kako si C?"-otkada me nije zvao C...To tako fino zvuči,nisam to 6 godina čula.
,,Ok,Gaz nisi mogao naći bolju rečenicu da započneš razgovor"-rekla sam i opalili smo se i on i ja smijati.
,,Ne znam šta da ti kažem..Imamo toliko toga za pričati i riješiti,ali ja stv..."-prekinula sam ga,nisam mogla više.
,,Slušaj Gaz.Ti znaš koliko sam te voljela i da si mi i dalje jedna od najbitnijih osoba na svijetu.Toliko toga smo prošli zajedno.Bio si mi prva i jedina prava ljubav.To će tako ostati zauvijek.Ne želim da otvaramo stare rane"-kada sam to rekla bilo je teško i meni i njemu.
Srećom stigli smo u Geordie Shore kuću i ovaj razgovor se nije pretjerano odužio.Izašla sam i odmah otišla u kuhinju (a gdje bih ja drugo),već su svi uzimali nešto da jedu,ali ja,ne znam zašto nisam imala snage.
Odmah sam otišla u sobu,koju dijelim sa Chloe,Holly i Marnie i legla u štiklama i haljini na krevet.Mislim da sam u roku 5 sekundi zaspala.
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.