Šta on sada radi ovdje? Možda nije došao po mene.Mislim otkud on zna da sam ja uopšte ovdje?! Šta će reći kada vidi Zayna? Milion pitanja mi se vrtilo po glavi.
Ali kada je malo prišao vidjela sam da nije sam.Držao je za ruku Kendall...Moju Kendall? Najbolju drugaricu? Ne vjerujem...
Ubrzo su ugledali mene i u sekundi su pustili jedno drugom ruku.Toliko o prijateljicama..On i nekako,ne zanima me on,ali ona...
,,Ovaj...khmmm..Lottie...Šta ti radiš ovdje?!"-pitala me je Kendall mucajući i gledajući malo u mene,a malo u Justina.Bilo joj je neugodno,a i Justinu.
,,Pa koliko vidiš jedem.Nego šta VI radite ovdje?"-naglasila sam ovo ,,VI".
Nisam ja ni glupa ni slijepa da ne vidim da između njih ima nešto.
,,Pa mi...ovaj...znaš....došli da jedemo"-rekla je i nervozno se nasmijala.Je li ja vama ličim na budalu,nisam mutava toliko koliko vi mislite.
,,Da...baš čudno...Ko ovde dolazi da bi jeo?"-problem je što ni jedno ni drugo ne znaju lagati,a ja ih oboje predobro znam da bi me čak i pokušali slagati.
(....)
Poslije toga,još par puta su mi pokušali smuljati nešto,ali naravno bezuspješno.Vrata su se otvorila i vidjela sam Zayna kako ulazi.
Vidjeo me je te došao do stola.Poljubio me je u obraz,a ja sam se nasmijala.Vidjela sam da je to Justin vidjeo,jer je dva ili tri stola udaljen od nas.
Konobar je nakon par minuta prišao i naručili smo.Dok nam jela još nisu došla,pričali smo o raznim temama.Saznala sam da nema djevojku,ali da je prije par mjeseci bio sa Perrie Edwards.Znam je iz viđenja i izgleda skroz ok.
Ispričala sam mu sve za Justina,Kendall,Darcy,pa čak i za Holly.Ta mala mi tako nedostaje.Svaki dan se pitam gdje li je i šta radi?!
,,Lottie,poslije...onoga,znaš...jesi li ikada više vidjela Holly?"-pogodilo me je kada je to pitao,jer mi Holi,jako,jako nedostaje...
,,Nisam Zayn...Bezbroj puta sam pomislila da odem tamo i otmem ju,ali sam se suzdržavala"-rekla sam jedva suzdržavajući suze.
,,Znam sve,svi smo se vezali za nju.Ne mogu reći da mi je bilo teško koliko i tebi,ali mi je bilo jako teško"-rekao je.
Već su ni suze klizile niz lice,a ja sam se nasmijala i obrisala ih.Svaki dan plačem nema više smisla plakati zbog sitnica.
,,Zayn ja bih sada trebala krenuti,Darcy će se još malo vratiti kući,pa bih trebala biti tamo"-počela sam skupljati svoje stvari i ustala sam,da krenem.
,,I ja trebam ići,pa možemo se neki drugi dan vidjeti ili otići negdje.Naravno ako želiš?"-rekao je nekako nesigurno.Kao da se bojao mog' odgovora.
,,Naravno,javiću ti se kada mogu pa ćemo se prilagoditi,jedno drugom"-rekla sam i na licu mu se pojavio onaj prepoznatljivi osmijeh.
,,Ispratiću te"-rekao je i krenuli smo prema izlazu,ali nas je zaustavio Justinov glas.Znala sam da ništa ne može proći bez njega.
,,Charlottte možeš li doći sekundu,trebam te nešto"-rekla sam Zaynu da može ići i da ću ga nazvati večeras.
,,Justin ja mislim da ti i ja nemamo šta pričati.Ne zanima me to što si sa mojom najboljom drugaricom jer ti i ja nem..."-prekinuo me je poljupcem.Šta se ovo upravo dogodilo?
,,Justin makni se!!!"-pokušavala dam ga udgurnuti,a kada sam uspjela ostao je razočaran.Poslije svakog našeg poljupca on ostane razočaran.
,,Izvini Lottie,ja stvarno ne znam šta mi se des..."-ovaj put sam ja njega prekinula,ali ne poljupcem već šamarčinom.Upss...
Samo sam se okrenula i otišla.Ne vjerujem da je to uradio.Novinari ga snime kako se drži za ruke sa Kendall i onda pola sata poslije kako se ljubi sa mnom.Grozno...
A/N
Pošto vidim da čitate priču i da se većini sviđa,odlučila sam češće postavljati nastavke.Vaše je samo da pritisnete Vote i da komentarišete.
Volim vas <333
KAMU SEDANG MEMBACA
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
Fiksi PenggemarCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.