Poslije večere,pitala sam Justina mogu li ići prošetati vani,a on rekao kako ne mogu ako neki ne ide sa mnom,htio je da kaze da će on ići,što se na kraju i ispostavilo.
*U šetnji*
,,Šta se tebi dešava??"-pitala sam ga.
,,Ništa šta me to svi pitate danas??"
,,Možda zato što si čudan?!"
,,A po čemu sam ja to čudan molim te"
,,Pa za početak se ponašaš prema meni...normalno??"
,,I zbog toga sam čudan?"
,,Da,jesi,nikada nisi bio takav prema meni"
Preostalu šetnju nastavili smo bez progovaranja.I on i ja smo u svakoj sekundi htjeli nešto reći,ali smo se suzdržali.
Kada smo došli kući svi su već spavali.Polako smo otišli svako u svoje sobe.
Kada sam došla do vrata svoje sobe okrenla sam se prema Justinu koji je stajao kod vrata svoje sobe.
Pogledala sam ga i suza mi je kanula na obraz.Potrčala sam prema njemu i snažno ga zagrlila.
,,Šta je ovo Lottie?"-pitao me je zbunjeno.
,,Samo me zagrli"-rekla sam i nastavila plakati.
(....)
Budim se i vidim da ovo nije moja soba.Uređena je u muškom stilu,tako da shvatam da je Justinova.
Znam da nisam spavala sa njim.Toliko se sjećam.A šta radim ovde stvarno ne znam.
Justin ulazi u sobu i nosi doručak.Mogao je i dole doručkovati ništa mu ne bi bilo.
,,Izvoli"-pruža mi tacnu sa palačinkama,sokom,jagodama,čokoladom i Nuttelom.
,,A čime sam ovo zaslužila?"-pitam te se nasmijem.
,,Mislio sam da si se izmorila i da si gladna,pošto si sinoć bila 4 sata u mom zagrljaju plačući.Onda si zaspala na meni"-kako to slatko zvuči.
,,Ala živote,pa hvala"-rekla sam te se nasmijala.
Poslije doručka sam otišla u svoju sobu da se presvučem.Zaboravila sam reći,kada smo došli ovde ormari su nam bili puno štiklama,haljinama,majicama,hlačama i ostalim odjevnim predmetima haha.Imali smo čak i svaka svoj stolić sa šminkom.
Obukla sam crnu haljinu,koja je malo iznad koljena,to je dnevna haljina i malo je šira i crne baletanke.Stavila sam puder,rumenilo,ajlajner,maskaru i sjaj za usne.Figarom sam uvila krajeve kose i krenula u dnevni boravak.
Dole su bili svi,uključujući i Holly koju sam tražila po sobi.Potrčala je prema meni i čvrsto me zagrlila.Naravno,uzvratila sam joj isti takav zagrljaj.
,,Večeras izlazimo"-rekao je Justin.
,,A Holly?"-pitala sam ga.
,,Jason ostaje sa njom"-prstom je pokazao na jednog čuvara.
,,Charlotte će biti Justinova cura večeras,Selena moja,a vi se ostali rasporedite"-rekao je Taylor i poljubio Selenu.
Justin je zlobno nasmijao prema meni,što je ispalo tako slatko.Kao što je i on.Ajd' šuti Charlotte matere ti.Kravo plakala si i spavala na njemu.Koja sam ja koza ne mogu vjerovati znači.
,,Fino se obucite po mogućnosti"-rekao je Taylor.
Klimnule smo glavom i nastavile gledati film koji je bio na TV-u.Bio je ljubavni,a ja sam sjedila pored Justina i plakala opet,ali sada zbog filma haha.
Imala sam osjećaj da ću zaspati,tako da sam se naslonila na Justina.Onme je obgrlio rukama i izgledali smo tako...slatko ^__^
Kada sam se probudila vidjela sam da je i on zaspao.Nisam se htjela izvlačiti iz njegovog zagrljaja i ako sam znala da to nije pametno.Ipak su nas oni oteli.Ali mi je svejedno lijepo u njegovom zagrljaju.
Čula sam da se on budi pa sam se napravila da spavam.On me je poljubio u kosu i odnijeo u svoju sobu.Koliko sam shvatila već je kasno,jer koliko sam vidjela kroz prozor mrak je.
Stavio me na svoj krevet,legao pored mene,povukao me prema sebi i čvrsto me zagrlio oko struka.Što je meni prijalo.
VOCÊ ESTÁ LENDO
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanficCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.