"Are you my daddy?"

387 20 0
                                    

,,Justin...znaš i sam da sve ovo nema smisla.Nismo više tinejdžeri od 15-16 godina.Iako se ti ponašaš kao da jesi.Imamo dijete Justin,ona je živo biće.Moramo gledati šta je najbolje za nju,a ne za nas"-rekla sam i iz nekog' razloga su mi se oči krenule puniti suzama.On je stajao nepomično.Vidjelo se da mu nije baš lako.

,,Charlotte nemoj to govoriti,molim te.Znam da se nekada tako ponašam,kao pravi tinejdžer,ali volim te,isto tako i Darcy neizmjerno volim.Vjeruj mi da mi je žao što nisam bio tu kada sam i tebi i njoj bio potreban,ali imao sam jako dobar razlog.A i ti si bila ta koja mi nije dala da ti se približim"-rekao je i opet prošao rukom kroz kosu.

Ne znam šta da mu kažem na ovo.Istina je da sam ga gurala od sebe,nisam mu dala da mi se približava.Ali da me je iskreno volio valjda ne bi tako lako odustao.

,,Justin u čemu je problem? Možeš li sada sjesti i objasniti mi šta se dešava i zašto nisi mogao biti kraj mene i Darcy"-istog sekunda je odmahnuo glavom.

,,Šta se dešava? Reci mi odmah Justin? Jesi li ubio nekoga? Ako jesi to mi je jedini logičan razlog,bio si u zatvoru,pa nisi mogao,ne razumijem te?!"-krenula sam se derati.Neka mi kaže šta se dešava.

,,Nisam ubio nikoga i nisam bio u zatvoru.Znam da hoćeš da znaš,ali ako ti kažem bojim se da ćete Darcy i ti biti u opasnosti"-rekao je nekim tužnim glasom.

,,Dobro"-rekla sam nezainteresovano, ,,idem sada u hotel,neću da Darcy bude sama...Ako hoćeš možeš je ujutru doći vidjeti,jer se mi sutra vraćamo u London"-rekla sam i on je ostao u šoku.

JUSTIN P.O.V.

,,Idem sada u hotel,neću da Darcy bude sama.Ako hoćeš možeš je ujutru doći vidjeti,jer se mi sutra vraćamo u London"-kada je to rekla imao sam osjećaj kao da me je neko ošamario.

Nije moguće.Samo što sam dobio dijete,odmah sam ga i izgubio.Darcy je jedno malo,čudesno biće koje ti popravi raspoloženje u roku od tri sekunde.

,,Nema šanse.Ne idete nikuda.Ne možeš mi to raditi Charlotte.Ne možeš je tek tako odvesti od mene,pa otac sam joj.Ne znaš kako mi je sada"-rekao sam i suze su mi se nakupile u očima,a izgleda da je i ona to primijetila.

CHARLOTTE P.O.V.

On plače? On plače? Justin Bieber plače? Da li ja to dobro vidim? Ovo mora da je san? Ali on stvarno plače.Plakala bi i ja da sam na njegovom mjestu,ali ipak...On plače? Ponavljala sam to u sebi još hiljadu puta.

,,Hej Justin,hajde nemoj plakati.Budi sada sa njom dok ne odemo.Ali moramo se vratiti zbog mog posla.Došle smo samo zbog vjenčanja"-rekla sam i on je klimnuo glavom.

,,Ali Lottie ona čak ni ne zna da sam joj ja tata.Šta će misliti o meni kada joj kažemo"-i tada sam se ja sjetila nečega.

,,Ummm...Justin?"-oprezno sam ga dozvala ,,imamo jedan mali problem.Ona...ona se zaljubila u tebe"-rekla sam mu i prasnula u smijeh,a on me je upitno pogledao.

,,Šta si rekla? Moje djete se zaljubilo u mene? Jesi li ti dobro Lottie?!"-upitao me je,a ja svoj smijeh nisam nikako mogla zaustaviti.Ne znam šta mi je bilo.

,,Ahhh,duga priča...Jedno veče prije spavanja me je zvala da dođem u njenu sobu i rekla mi je kako joj se sviđa jedan pjevač i na kraju se ispostavilo da si to ti"-kada sma to rekla on se nasmijao.Sada malo mijenjamo uloge.

(....)

Došli smo do hotela i pozvala sam Justina da uđe.Pristao je.Malo se bojao Darcyne reakcije kada sazna da joj je on tata,ali mogu sa sigurnošću reći da sam se ja više bojala.

Kako smo se približavali našoj sobi Justin je sve više krenuo da stišće šake,a ja sam postajala sve nervoznija.Kako će moja Darcy reagovati kada sazna da je njena prva ,,ljubav" ustvari njen otac.

,,Darcy!!!"-proderala sam se kada smo ušli,ali se Kenny u sekundi stvorio ispred mene i Justina i krenuo nas utišavati.A mi smo ga pogledali sa ,,šta se dešava?" pogledom.

,,Spava budite malo tiši"-rekao je i prošao pored nas.Otišla sam prema Darcynoj sobi i probudila ju,nije znala gdje se nalazi,jer je izgleda baš lijepo spavala.Justinu sam rekla da sačeka ispred sobe,da ću joj ja reći.

,,Hej bebo,probudi se moram ti nešto jako,jako važno reći"-rekla sam i ona je protrljala oči i ispravila se u sjedeći položaj.Ovo će biti veselo.

,,Znaš onog čiku Justina?"-pitala sam je,a ona je klimnula glavom.Jesam i ja glupa,kako ga neće znati kada se ,,zaljubila" u njega.Jako pametno od mene.

,,Ljubavi...on...on je tvoj...tata"-ovo zadnje dok sam govorila zamucala sam.Ona je gledala u mene i nije treptala.

,,Mami,gdje je on?"-malo me je iznenadila svojim pitanjem,ali sam joj onda rekla da je ispred vrata.Ustala je i otišla tamo.Možda je ljuta,bijesna,zbunjena...Ali ništa ne pokazuje.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCOù les histoires vivent. Découvrez maintenant