2. Sezona | "Hey baby"

175 18 2
                                    

Ćao najdraži moji,vidjela sam da ste imali pozitivne komentare i da ste željeli drugu sezonu.Pa,evo ga prvi nastavak druge sezone.Odlučila sam da vam neću davati nikakve uvijete,samo želim jedno.
Dok čitajte ostavljajte komentare,jer mi to jako puno znači,želim da vidim da li vam se svidja priča,i kako vam se čini ova druga sezona.

Volim vas i uživajte dok čitate <333 ^---^

*9 mjeseci poslije*

,,Justin,otkinuću ti tu nogu,vozi brže"-beba je malo uranila,a pošto Justin nije prisustvovao mom prvom porodu,sav se izgubio.

,,Ne mogu Charlotte,u sekundi sam zaboravio voziti,sedmi put već pritišćem kočnicu umijesto gasa i onda se čudim kako auto neće da krene"

,,Sada nemam ni vremena,a ni živaca da te učim da voziš"-proderala sam se na njega-,,ne zanima me,snalazi se,samo me odvedi u tu prokletu bolnicu već jednom"-dodala sam i počela plakati.

Ne znam zašto,ali ova druga trudnoća mi je mnogo teže pala nego prva,udebljala sam se 7 kg i izgledam kao veliko prase,svaki dan sam povraćala i ovih devet mjeseci sam 5 puta izašla iz kuće.Justin je htio da napravi pauzu što se tiče njegove karijere,ali ja to nisam dopustila,nikada sebi ne bi oprostila da svi ti njegovi fanovi pate zbog mene,kada god bih ga nazvala u roku od pet minuta bi bio pored mene i nije bilo potrebe da pravi ikakve pauze.

Novinari kao novinari,već su počeli pisati da sam mrtva,oteta,smrtno bolesna,jer me nije bilo na ulicama New Yorka.I onda bih ja tako izašla da prošetam ili da kupim nešto,a hrpa novinara bi se okupila oko mene i pitala me ,,zar nisam mrtva?".Što je bilo jako,jako čudno.

Nego,da se mi vratimo u sadašnje vrijeme,razmišljam o prošlosti,a mini Justin želi napolje.Shvatila sam da se ne bih trebala derati na Justina,jer nije on kriv...ustvari jeste on kriv,nisam ja sama sebi napravila dijete,ali željela sam još jedno dijete,tako da smo oboje krivi (na neki pozitivan način).

*2 sata kasnije*

,,Gospođice Crosby''-doktor je krenuo nešto reći,ali ga je Justin prekinuo-,,Bieber doktore,Bieber"-rekao je-,,kako god gospodine Bieber! Uglavnom,gospođo BIEBER sada tiskajte najjače što možete"

I dok sam se ja naprezala i vrištala,Justin je stajao pored mene,sav blijed kao krpa,i gledao u jednu tačku na zidu, izgledao je kao da će svakoga trenutka pasti u nesvijest.Jadničak moj mali.

Poslije izvijesnog vremena mog' naprezanja i skičanja,napokon sam čula plač svoje malene bebice.

,,Čestitam,dobili ste zdravog i lijepog dječaka"-ja sam se nasmijala koliko sam mogla,a onda sam čula kako je nešto lupnulo,na brzinu sam se okrenula i vidjela Justina kako leži na podu.

(....)

JUSTIN'S  P.O.V.

Budim se i osjećam kako me ruka jako boli,ne mogu je pomjeriti,kada sam otvorio oči,sve što sam vidio bilo je doktor i dvije medicinske sestre.

,,Oprostite..."-započeo sam.

,,Ohh,gospodine Bieber probudili ste se,kako ste? Da li ste dobro?"-upitao me je sijedi stari doktor.

,,Da dobro sam,hvala na pitanju,malo me ruka boli,ali je u redu.Možete li mi samo objasniti šta se desilo i otkuda ja ovdje?"-zamolio sam ga.

,,Naravno...Dok se vaša žena,Charlotte porađala..."-ozbiljno? Da mi nisi rekao da mi je Charlotte žena,ja ne bih znao-,,...vi ste od uzbuđenja pali u nesvijest i porušili nam sve instrumente"-od svega toga,tvoj najveći problem su instrumenti,ma bravo...

,,Izvinjavam se gospodine doktore,ovo je bio prvi porod kojem sam prisustvovao,pa je bilo pomalo stresnu"-rekao sam.

,,Nije nikakav problem"-dodao je.

,,Zanima me samo kako su Charlotte i beba,ako mi možete reći?!"-samo je klimnuo glavom.

,,Charlotte je jako umorna i iscrpljena,što je sasvim normalno,a beba je u odličnom stanju (dok ovo pišem imam osjećaj kao da pišem o nekoj plastičnoj lutki,koju mama hoće da kupi kćerki,pa ono kao lutka je u dobrom stanju,hahaha) živ je,zdrav,pravi veseli dječačić"-osmijeh mi se raširio po čitavom licu.

,,Hvala vam doktore od srca na imformacijama,kada ih mogu vidjeti?"-pitao sam znatiželjno.

,,Ako želite i ako možete,odmah"-u sekundi sam ustao iz bolničkog kreveta i išao u korak sa doktorom koji me je vodio do njihove sobe.

Otvorio sam vrata i vidjeo najljepši prizor na svijetu.Charlotte leži i drži našeg sina u naručju,oboje su nasmiješeni.Oni i Darcy su sve što mi je bitno u životu.Ni slava,ni novac,ništa se ne može mjeriti sa srećom koju sada osjećam.

CHARLOTTE'S  P.O.V.

Kada je Justin ušao u sobu bila sam presrećna što je dobro,a na njeogovom licu se takođe vidjelo da je srećan.Prišao mi je i poljubio je i mene i našeg' sina.

,,Kako ćemo mu dati ime?"-pitala sam Justina,koji je slegnuo ramenima.

,,Možda Chris,Edward ili Luke?"-rekao je.

,,Šta kažeš na Matthew?"-predložila sam mu,a on je liknuo glavom.

,,Dobrodošao na svijet Matthew"-rekao je i nasmijao se.

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCOnde histórias criam vida. Descubra agora