Dok je Holly spavala bukvalno nisam skidala pogled sa nje.
Čulo se zvono na vratim,brzo sam potrčala da ne bi probudilo Holly.
Otvorila sam vrata i ugledala Kylie,Kendall,Selenu i Taylor.
Počele su se derati na mene,a ja sam ih ušutkala,te pokazala prstom prema krevetu na kojem je spavala Holly.
,,Koji k...????"-začuđeno je pitala Kylie.
,,Jao kako je slatka ko je to?"-potrčala je Kendall prema Holly,pomazila je po obrazu i vratila se do nas.
Ispričala sam im cijelu priču,kako sam srela Holly,kako sam joj kupila odjeću i ostalo.
,,Pa šta ćeš sa njom sada?"-upitala me je Selena tužno.
,,Sel hoću da ostane kod mene,hoću da se osjeća kao kod kuće,ne mogu je vratiti samo tako na ulicu,mislim da osjeća sigurnost uz mene,hoću da se brinem o njoj"-rekla sam i počela plakati.
,,Hej,hej,smiri se,smislićemo nešto ne brini"-rekla mi je Taylor te me zagrlila.
,,Tay imaš li Zaynov broj?"-pitala sam je,na što me ona začuđeno pogledala.
,,Imam"-pružila mi je svoj telefon i ja sam prepisala broj.
(...)
Cure su otišle,Holly još spava,a ja sam odlučila nazvati Zayna.
,,Hey"-rekla sam tiho.
,,Hey ljepotice,nešto se desilo?"
,,Ma ne,samo sam nazvala da ti kažem da večeras ne mogu izaći"
,,Zašto? Jesi dobro?"-osjetila sam blagu zabrinutost u njegovom glasu.
Ispričala sam mu sve za Holly i on mi je predložio da ju pitam hoće li da on dođe pa da nas troje gledamo film i jedemo pizzu.
Rekla sam mu da ću ga nazvati kada se probudi.
Gledala sam neku dosadnu ,,komediju" kada mi je prišla djevojčica sa plavim očima koje su svjetlucale od svijetla.
,,Hey mala"-rekla sam joj i zagrlila ju.
,,Hey"-uzvratila mi je zagrljaj i nasmijala se.
,,Hoćeš li da dođe moj prijatelj Zayn pa da nas troje gledamo neki film i pijemo sok i jedemo pizzu?"
,,Da,da,daaa,jako bih to voljela"-vrištala je od sreće.
Poslala sam Zaynu poruku:
,,Imaš tačno 15 minuta da budeš ovde sa pizzom i Coca-Colom :)) Cxxx"
U roku od dvije minute mi je odgovorio:
,,Krećem odmah <3 Zxxx"
Dok smo čekale Zayna,Holly i ja smo pričale o raznim temama,jedna od njih je bila i ta da li ona hoće da ostane kod mene.Tačnije,molila me je da ostane,a ja sam joj rekla da ću sve uraditi da to bude tako,jer je volim,za pola dana sam je zavoljela.
Oglasilo se zvono na vratima i Holly je potrčala da ih otvori.Zayn kada je vidio prvo se malo izgubio,a onda je čučnuo da bi se upoznao sa Holly.
,,Ja sam Zayn,drago mi je"
,,Ja sam Holly"-rekla je i čvrsto ga zagrlila.
U trenutku mi je došlo da pustim onu suzu koja je tržila put da sklizne niz moj obraz.
Zayn mi je prišao i šapnuo:
,,Nemoj je nikada pustiti Lottie,traži ljubav čak i od ljudi koje nikada nije vidjela"
,,Znamo to Zayn,nisam je nikada ni planirala pustiti"
Odlučili smo se da gledamo film ,,Marco Polo" u kojem glumi Selena.
Zayn i ja smo pola filma gledali u Holly koja je sjedila između nas dvoje.
Bila je tako smirena,smijala se,bila je srećna par na tih 2 sata.
A ja ću se potruditi da bude srećna i ostatak života,jer je to dijete posebno.
,,Lottie?"-dozvala me je Holly.
,,Reci bebo"
,,Hoćete li sada ti i Zayn biti moji mama i tata?"-kada je izgovorila te riječi,prvo su se Zaynu i meni otegnule vilice do poda,a onda smo se pogledali.
,,Nećemo,ali to ne znači da nećemo provoditi vrijeme sa tobom,svako veče ćemo biti sa tobom i gledati filmove i jesti pizzu,može?!"-pitao ju je Zayn.
,,Da li to znači da ti nećeš živjeti sa nama??"-pitala ga je tužnim,umiljatim glasićem.
,,Znaš Holly da bi,ali ne mogu."
,,Zašto? Lottie ti ne da?"-pitala ga je pogledavši prema meni.
,,Hajde Holly nećemo sada o tome,idi u kupatilo,operi zubiće,pa ću doći u sobu da ti pomognem da se presvučeš,spavaćeš sa mnom"-rekla sam joj.
,,Mogu li da se pozdravim sa Zaynom?"
,,Naravno da možeš"
Otrčala je do njega i snažno ga zagrlila.
,,Laku noć"-rekla je tiho.
,,Laku noć ljepotice"-uzvratio joj je Zayn.
Otrčala je svojim malim nogicama do kupatila.
,,Šta ćemo sa njom?"-upitao me je tiho da ona ne čuje.
,,Ne znam,moraćemo se češće viđati,valjda"-odgovorila sam mu.
,,Da...vidimo se sutra ljepotice"-prišao mi je i poljubio me u obraz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanficCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.