"I Love you"

787 40 2
                                    

Dogovorila sam se sa Taylor da se u 15:00h nađemo u Nando's-u.Sada je već 14:00h.Moram se brzo spremiti.

Obukla sam se lagano,ništa specijalno.Crnu široku majicu na jedno rame sa zlatnim natpisom,crne uske hlače,crne štikle sa zlatnim detaljima i pismo zlatnu torbicu.

Pustila sam kosu i opeglala ju.Stavila sam puder,rumenilo,sjenku za oci,tuš,maskaru i sjaj za usne.

Bilo je već 14:45h pa sam odlučila krenuti pješke da malo prošetam.

U Nando's sam došla tačno oko 15:00h.Taylor nije bilo,što je čudno za nju jer ona uvijek dođe prije.

Sjela sam i naručila sok.Krenula sam ju nazvati,ali mi je neko oteo telefon iz ruke.

,,Neće doći"-rekao mi je poznati glas iza leđa,ali nisam mogla shvatiti ko je dok nije izašao pred mene.Bio je to čuveni Zayn Malik.

,,Zašto?"-pitala sam vidno zbunjena.

,,Jer ja moram razgovarati sa tobom"-rekao je te slegnuo ramenima.

,,Pričaj"-rekla sam kratko.

,,Slušaj,mi se možda ne znamo baš dugo,tačnije ti ne znaš mene,ali ja znam tebe,sviđaš mi se na sve moguće načine,pratim te od početka tvoje karijere,gledao sam i Geordie Shore samo zbog tebe"-rekao je pomalo zamuckivajući.

,,Šta očekuješ da ja sada tebi padnem u zagrljaj i da budemo u vezi?"-pitala sam pomalo bahato.

,,Ne,samo bih želio da se družimo"-rekao je i vidjela sam kako sam ga malo povrijedila.

,,Ok,može.Samo moraš da znaš da ja prezirem muški rod,mislim većinu"-rekla sam te smo se oboje nasmijali.

Sagnuo je glavu,uzeo telefon i počeo nešto pisati.

Nakon par trenutaka mi je došlo obavještenje na Twitteru.

Bio je to Tweet od Zayna.

Glasio je:

,, Love my friend

Nasmijali smo se oboje,retweetovala sam i napisala:

,, Love U2 my friend

(...)

Nakon 1-2 sata druženja sa Zaynom odvezao me je kući.

Čim sam ušla nazvala sam Taylor.

*Poziv*

,,Taylor šta je ono bio??"-derala sam se na nju preko telefona.

,,Daj Lottie voli te čovjek"-rekla je pokušavajući me smiriti.

,,Mrzim te"-rekla sam joj u šali i spustila slušalicu.

HVALA SVIMA KOJI ČITAJU.
VEČERAS ĆU NAJVJEROVATNIJE POSTAVITI JOŠ JEDAN NASTAVAK.
AKO VAM SE SVIĐA OSTAVITE KOMENTAR ILI KLIKNITE NA VOTE.

VOLIM VASSS <333

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCWhere stories live. Discover now