"Geordie Shore Day 6"

227 21 0
                                    

Dani ovdje prolaze kao godine,a nekada mi je dan proletio kao sekunda.Ipak ništa više nije isto.Sve i svi su se promijenili.Ne vjerujem da mi je već dosadilo ovdje.

Možda mi jednostavno fali Darcy,nikada nisam bila ovoliko razdvojena od nje.Moram je nazvati jedan dan.

,,Hey,mogu li ući?Trebam te samo na sekundu"-bio je to Scott koji je banuo u moju sobu,bez kucanja,kao i obično.Ništa čudno za njega.

,,Zašto me pitaš možeš li ući kada si već ušao?!"-pitam ga i zajedno se nasmijemo.

,,Kako si?Mislim poslije svoh ovih dešavanja i svega ovoga?"-pita me i zabrinuto sjedne pored mene.

,,Nemam ti šta pametno reći.Znaš koliko sam ja emotivna osoba i kada me neko povrijedi da poludim.Gary me je povrijedio davno,i to sam uspijela nekako preboljeti i zaboraviti,ali su se sjećanja obnovila i bole"-klimnuo je glavom.

,,Razumijem kako ti je Charl.Sada ću ti reći nešto što niko ne zna i nadam se da niko osim tebe i neće saznati.Marnie i ja smo dugo još prije Geordie Shorea bili zajedno.Ovdje smo ušli kao par i to niko nije znao.S vremenom se Marnie zaljubila u Aarona i prekinuli smo,ne možeš ni zamisliti kako mi je bilo i kako mi je svakim danom gledati ljubav svog života i najboljeg druga zajedno"-dok mi je to pričao,vilica mi je visila na podu.

,,O Bože,ja sam kriva,ja sam spojila Aarona i Marnie,ali nisamznala da ste vas dvoje bili zajedno i da si ti zaljubljen u nju.Ne znaš koliko mi je žao Scott,izvini molim te"-osjećala sam veliku krivicu.Nikada to ne bi uradila da mi je jedno od njih dvoje reklo to.

,,Hey Charl,nisi ti kriva,Marnie je kriva.Da me je imalo voljela nikada ne bi ni pogledala drugoga,kao što ni ja nisam,a kamoli se zaljubila.Tako da ne trbaš osjećati krivicu,uredu je"-rekao je i nasmijao se,iako ne znam koliko je taj osmijeh bio iskren.

,,Pretpostavljam da si tada smišljao plan kako ćeš me ubiti na spavanju"-nasmijao se na ovo što sam rekla.

,,Pa mogu ti reći da jesam par puta.Sanjao sam kako te ubijam i smijao sam se u snu"-kako je samo grozan,ne vjerujem,ali i ja bi to isto radila da sam bila na njegovom mjestu.

,,Nego,htio sam ti nešto drugo reći sa tim.Patio sam jako dugo,patim i sada za njom,ali patnja vremenom prolazi,vjeruj mi.I tebi će biti lakše kako vrijeme bude odmicalo,ne brini"-rekao je i zagrlio me,uzvratila sam mu zagrljaj.

(....)

,,Jesi li dobro Charl? Nešto si mi zamišljena danas jako?!"-pitala me je Holly dok smo pravile neki takozvani ,,ručak.

,,Ma ok sam Holly,pokušavam se pomiriti sa činjenicom da nisam više tinejdžerka i da sam odrasla žena koja ima djete"-rekla sam i požalila istog' trenutka.

,,Imaš dijete Charlotte??"-Taj glas.Gary.A super,samo mi i on sada na sve ovo treba.

,,Molim te Gaz,nemoj sada.Ne mogu pričati o tome u ovom trenutku.Molim te"-rekla sam i okrenula se i otišla u sobu.Čula sam korake za sobom.

,,Charlotte,jebeno stani i odmah mi sve objasni,šta se dešava?? Kakvo djete pobogu imaš? Čiji je?"-milion pitanaj je postavio,a ja ne znam šta da odgovorim.Moram mu sada reći istinu,nema smisla lagati.

,,Imam živo djete Gary.Kao i svako drugo djete,djevojčica je i zove se Darcy i moje je"-rekla sam izbjegavajući reći čije je još osim moje.

,,Šta sama sebi si ga napravila? Ne pravi se glupa znaš šta te pitam Charlotte"-sada se već počeo derati na mene,a znam da ne završava dobro kada se on krene derati.

,,Šta tebe briga čije je,nije tvoje uglavnom.To je moj privatni život i ti nisi dio njega,tako da ohladi i pusti me na miru više"-rekla sam i zatvorila mu vrata ispred nosa.

Uvijek mi mora pokvariti dan.Otkako sam došla samo se svađamo.Ne mogu ja to više.Uzela sam kofer i počela pakovati stvari,nisam ih previše ponijela tako da sam se brzo spremila.Sišla sam dole sa stvarima i na svu sreću nije nikoga bilo,izašla sam iz kuće bez pozdrava i krenula prema svojoj kući.

A/N

Izvinite što dugo nije bilo nastavka :(
Evo većini sam ispunila želje što se tiče izlaska iz Geordie Shore kuće :)
Nadam se da vam se sviđa :)
Love ya <333

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCWhere stories live. Discover now