"I...I lo...I Love You"

378 22 0
                                    

Sjedila sam na krevetu u hotelu u kojem ću prenoćiti sa Darcy.Sutra se vraćamo u New York.Kylie mi se javila da su došli i da im je fantastično.Mogla bih i ja otići na neko putovanje...Moje razmišljanje je prekinuo zvuk telefona.Poruka...

Od: Nepoznati Broj

,,Molim te javi mi se.Nisi me smjela onako ostaviti,znaš da mrzim to"

Kada sam pročitala ovaj zadnji dio odmah sam znala ko je.Šta hoće on više od mene?? Skoro mi je dijete ubio,i to ne samo moje,već i njegovo dijete.Znam da nije bilo namjerno,ali opet...Nisam htjela odgovoriti na poruku,jer ako odgovorim krenuće dopisivanje,a to ne želim.

,,Darcy hoćemo li otići prošetati malo,dok smo još ovdje?"-pitala sam uspavanu Darcy koja je gledala crtiće na TV-u.Klimnula je glavom i ustala.

Obukla sam joj poderane hlačice,majicu i kožnu jaknicu,a ja sam obukla crni kožni šorc,široku crnu majicu,crne čizme do koljena,sa petom naravno.

(.....)

Već više od pola sata sjedimo u Central Parku u New Yorku.Darcy jede sladoled,a ja je gledam i smijem joj se,jer je sva umazana.

,,Ljubavi,izvoli maramicu,obriši se molim te"-rekla sam i krenula se nekontrolisano smijati.Izvini Darcy...

,,Ja ću te obrisati"-čula sam poznati muški glas koji se odjednom stvorio i rekao to.Super,sve bolje od boljeg....

,,Šta ti radiš ovdje?"-oštro sam ga upitala... ,,Morao sam doći,nisi mi odgovaralana poruke,otkud da znam da ti se nije nešto desilo"-mahhh...

,,Kao da tebe to treba zanimati...I da mi se nešto desilo,šta tebe to briga?"-zbunjeno me pogledao.Nešto nije jasno u ovome što sam rekla??

,,Kako misliš šta je mene to briga? Imam dijete sa tobom"-ovo zadnje je tiše rekao da Darcy koja je sjedila malo dalje od nas,ne čuje.

,,Nemaš pravo Darcy zvati svojim dijetetom!!!Je li ti to jasno?"-opet ćemo se posvađati,a kad' se oboje naljutimo neće biti nikako dobro.

,,Jesi li ti normalna?? Kako možeš nešto tako uopšte pomisliti,a pogotovo reći..."-stisnuo je šaku i već sam pomislila da će me udariti,ali nije on taj tip.Valjda.✔️

,,Nisi bio tu kada se rodila,kada je prvu riječ progovorila,prvi korak napravila,nikada nisi bio tu.Nećeš biti ni sada"-rekla sam i krenula ustati,ali me je uhvatio za ruku i zaustavio.Opet.

,,Ne možeš mi to reći i onda samo tako otići Charlotte,jednostavno ne možeš.Povrijedila si me"-rekao je i stisak na mojoj ruci je popustio.

,,Mogu Justin,jer sve to što sam ja rekla,je istina.Tvoj problem je što se ne možeš pomiriti sa činjenicom da je to istina"-kada sam to rekla pustio je moju ruku i odmaknuo se par koraka unazad.

,,Nije istina,nije...Znaš da sam mogao da bi svo vrijeme bio tu.Znaš to Charlotte.Jebemu nemoj otežavati sve ovo"-rekao je i prošao rukom kroz kosu.

,,Molim? Kao nisi mogao biti tu da si htio? Daj molim te Justin.Nisam ja baš toliko glupa koliko ti misliš"-rekla sam i on je uzdahnuo.

,,Vjeruj mi da ne znaš šta mi se dešavalo.Koliko sam silno želio da budem tu kraj tebe,ali nisam mogao.Nisu mi dali.Shvati"-opet je počeo hodati gore dole po parku.

Nakon nekoliko sekundi pozvao je Kennyja da dođe po Darcy i odvede je u hotel,da on i ja možemo pričati.Ona je već bila poslana,tako da se nije protivila.

,,Objasni mi sada.Šta ti je bilo bitnije od Darcy?? Daj mi jedan dobar razlog zašto nisi bio uz nju kada je bila bolesna,kada je bila u bolnici? Zašto ovih 5 godina nisi bio uz nju?"-pitala sam ga.

,,Zato što bi je ubili da sam bio pored nje.Htjeli su mene ubiti,ubili bi i nju da smo bili zajedno"-rekao je i tek tada mi ništa nije bilo jasno.

,,Misliš da ću ti povjerovati u tu glupost? Smislićeš bilo šta da se nekako izvučeš,ali valjda me toliko znaš,da zanš da nisam ni malo glupa"-rekla sam i odmaknula se od njega.

,,Nisi glupa,ali moraš nekako u svojoj glavi razriješiti neke stvari"-pogledala sam ga upitno ,,moraš početi vjerovati ljudima Charlotte,barem nekada"-dodao je.

,,Vjerujem samo onim ljudima koji su mi dali povoda za to.A ti baš i nisi.Ne bi ti bio prvi put da me slažeš,a boga mi ni stoti"-rekla sam i prevrnula očima.

,,Postoji milion razloga zašto te ne bih sada lagao,ali reći ću ti samo dva"-Hajde da čujem i to,gospodine savršeni Justine Bieberu.

,,Prvi je to što imam dijete sa tobom,a Darcy je dijete koje me je u ova dva dana promijenilo koliko niko do sada nije,a drugi razlog je..."-zastao je izvadio telefon iz džepa.Nešto je krenuo pisati,valjda.Nakon par sekundi mi je stiglo obavještenje na Twitteru.

Justin Bieber Vas je označio u svom Tweetu.

,,I love you Charlotte...You and Darcy are my everything <33333 @CharlotteCrosby"

-Don't Leave Me-   /Anja Pejčinović/    #WWCTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon