Danas se Kylie udaje,prije par dana me je zvala da dođem na vjenčanje.Srećnik je Jaden Smith.Ništa se drugo od njih dvoje nije ni moglo očekivati.Dokaz su prave ljubavi.Iskreno se vole,toliko godina.
Par dana nisam mogla naci sta da obucem,prevrnula sam cijeli grad i nista.Na kraju sam je jutros u 09:00h isla kupovati.Nasla sam kratku bijelu haljinu sa zlatnim detaljima i obucu bijele stikle sa cirkonima.
Za Darcy sam nasla rozu haljinicu i roze baletanke,napravila sam joj kikice i izgledala je prelijepo.Svoju kosu sam ispeglala i nasminkala sam se,i to dobro.
Doslo je vrijeme da krenemo,Darcy je jako uzbudjena jer joj je ovo prvo vjencanje na koje ide.Drago mi je vidjeti ovako srecnu.Premedeno izgleda.
,,Mama?''-dozvala me je dok smo bile u Taxiju.
,,Reci ljubavi''-odgovorila sam dok sam joj popravljala kikice.
,,A kako izgleda teta Kylie?Nisam je nikako vidjela''
,,Teta Kylie je jako lijepa,vidjeces sada kada dodjemo''
Vjencanje ce biti u jednom od najpoznatijih hotela u New Yorku ,,Palace''.Bila sam par puta i bas je fino uredjeno.Odabrali su dobro mjesto.Jadena nisam jako dugo vidjela.Ali znam da nije vise onaj mali zaljubljeni djecak.
Stigle smo.Sve je puno.Ljudi ima milion,ali bukvalno.Naravno,ona je Kylie Jenner,a on Jaden Smith,kako ce drugacije biti nego puno.
Dok smo Darcy i ja izlazile iz taxija,oko nas se stvorilo 100 novinara,svijetla kamera su nas bukvalno oslijepila.Svuda oko nas se culo ,,Ovo je Charlotte Crosby'', ,,Cije je ovo dijete'', ,,Charlotte gdje si bila?'', ,,Molim te mozemo li se slikati'' i slicno.
Mogu reci da mi je ovo cak i nedostajalo.Progurale smo se i usle unutra.Pozdravila sam se sa Taylor,Selenom,Kendall,Kris Jenner,Willom i Jadom Smith,bila je tu i Willow.Vidjela sam i Nialla Horana i Harryja Stylesa,mislim da su bili sami,jer nisam vidjela ostale.
,,Hey ljepotice,zovete Kylie da dodjes gore kod nje da je nasminkas i sredis joj frizuru''-prisla mi je Taylor i pozdravile smo se.
Otisla sam kod Kylie i kada sam je vidjela,sva je blistala,vjencanica joj je prelijepa,gore skroz uska,dok se dole siri.Prekrasna je.
,,Baby"-proderala se Kylie i krenula trčati prema meni.Nedostajala mi je puno.
,,Hey ljubavi,pa ko se nama to danas udaje"-rekla sam,a ona je počela skakati od sreće.
,,Lottie moram ti nešto bitno reći"-u sekundi je napravila ozbiljan izraz lica.
,,Lottie on je tu"-kada je to rekla imala sam osjećaj da mi se u tom trenutku srušio čitav svijet.
,,Uredu je Kylie,samo neka se drži podalje od mene i nje"-rukom sam pokazala na Darcy koja se igrala u ćošku sobe.
,,Ne znam hoće li moći,ovih 5 godina od kako te nije bilo samo je pričao o tebi.Nije prošao dan da kada se ti spomeneš ne ode i napije se.Boli ga to Lottie"-rekla je i u očima su mi se skupljale suze.Pričamo li o istom čovjeku Kylie?
,,Onda ću se ja morati držati podalje od njega"-rekla sam joj i okrenula se na drugu stranu da vidim šta Darcy radi.
(....)
Zajedno sa Darcy hodala sam po nekim hodnicima tražeći sobu gdje je Taylor.Otvarala sam jedna po jedna vrata,dok nisam došla do ovih.Otvorila sam ih,a Darcy je odjednom počela vrištati.Nisam stigla pogledati u sobu.
,,Darcy šta ti je?!"-zabrinuto sam ju upitala,a ona se krenula smijati.
,,Mama to je on..."-počela je skakati od sreće,a prstom je pokazivala na sobu.
,,Justin mama,Justin"-kada je to rekla kao da mi se cijeli svijate srušio.Nije mi to sada trebalo.
Zatrčala se prema njemu,a on je digao u naručje i vrtio.Izgledaju tako...srećno.Samo da je ne prepozna.
,,Mama,mama upoznajte se"-gurala me je Darcy prema njemu.
,,Charlotte..."-rekao je i oči su mu zablistale.Te kestenjaste oči.
,,Justin..."-okrenula sam glavu kada sam to rekla.Ne mogu ga gledati u oči.
,,Mama,a zašto mi nisi rekla da se znate kada sam ti pričala o njemu"-pitala me Darcy i pravila se da je tužna.
,,Ovaj....ammm...zaboravila sam"-Darcy me je čudno pogledala.Šta me i dijete od 5 godina može prepoznati kada lažem?
,,Darcy hajde se ti igrati tamo sa dijecom dok ja ne popričam nešto sa tvojom mamom.Može?"-pitao ju je Justin,a ona je klimnula glavom i otišla.
,,Zašto si to uradila Lottie??"-pitao me je i stavio svoju ruku na moj obraz.U sekundi sam je skinula. (Ruku da se razumijemo)
,,Nemoj Justin.Otežavaš situaciju,koja je odavno gotova"-kada sam to rekla,okrenula sam se sa namjerom da odem,ali me je on zaustavio,okrenuo prema sebi i poljubio.
HEY,HEY...
ZNAM DA SAM REKLA DA NEĆU VIŠE PISATI OVU PRIČU,ALI ODLUČILA SAM NAPISATI JOŠ PAR NASTAVAKA... :))))
YOU ARE READING
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanfictionCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.