Budim se i osjetim jake ruke omotane oko moga struka.Okrenem se i ugledam Justina...Justina?
U tom trenutku se i on budi.Uputio mi je najljepši osmijeh na svijetu.
,,'Jutro ljepotice"-govori dok trlja oči da se razbudi.
,,Jutro...?"-govorim nesigurno.
,,Šta ti je sada?"
,,Šta mi je? Pa osim toga što sam se probudila sa tobom u krevetu,sa tvojim rukama oko moga struka,ništa"-rekla sam i poklonila mu lažni osmijeh.
,,Aa beba si"-beba sam? Ok.
,,Aham,ok"-rekla sam prevaći neku čudnu facu.
,,Hajmo dole,babe"
,,Ojsa mile"-rekla sam i nasmijala se.
(....)
,,I šta ste vi golupčići radili gore u sobi cijelu noć??"-zezali su nas ostali ,,ukućani".
,,A šta vi mislite da se radi u sobi? Pa spavali smo logično"-rekla sam i nasmijala se.
,,Justine šta ti imaš reći na to?"-pitala ga je dok je meni uputila topli osmijeh.
,,Kurvo"-rekao je i prevrnuo očima,na što se ona nasmijala.
,,Daj Justin,zastarjelo je svaku djevojku zvati kurvom"-ubacila sam se.
JUSTIN P.O.V.
*Flashback*
Gledam je kako spava i uživam.Dok njena raspuštena kosa pada po mom jastuku.Prelijepa je.
Čujem škripu vrata od moje sobe i okrećem se u tom pravcu.Na vratima stoji Taylor i rukom mi pokazuje da dođem do nje.
,,Hoćete li izlaziti vi sa nama?"-tiho me je upitala da ne probudi Lottie.
,,Ne,neću da je budim,nemojte ni vi ići ćemo sutra"-rekao sam joj,te ona klima glavom.
*End of Flashback*
CHARLOTTE P.O.V.
,,Ako princeza neće spavati,mi bi izlazili večeras.Može?"-podrugljivo me Taylor pita.
,,Ha-ha,jako smješno,šmekeru.Izlazimo večeras"-odgovaram i plazim mu jezik.
KENDALL P.O.V.
Večeras izlazimo,a nemamo sve potrebno.I ako imamo haljine,cipele,torbice i šminku treba nam i frizura.
,,Večeras ne idemo nigdje,ako nas ne odvedete kod frizera"-govorim i svi pogledi odjednom budu na meni ,,šta je? Mislim da se sve cure slažu sa mnom"-dodala sam.
,,DAAAA"-sve su viknule u glas i pogledale prema dijelu gdje su momci sjedili.
,,Dobro,vodimo vas kod frizera"-rekao je Justin i svi momci su pogledali u njega sa facom ,,e pa nećeš" haha.
,,Smaraće nas dok ih ne odvedemo,a i znate da i ovde imamo fanova"-dodao je i slegnuo ramenima.
,,Ok"-kratko je rekao Taylor i prevrnuo očima.
HOLLY P.O.V.
Šta ako me Lottie više ne voli? Skoro pa i ne obraća pažnju na mene od kako smo došli ovde.
Moram sutra ujutro razgovarati sa Justinom i zamoliti ga da popriča sa njom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
-Don't Leave Me- /Anja Pejčinović/ #WWC
FanficCharlotte je djevojka koja živi za izlaske i dobru žurku. Nikada nije imala ,,pravu" vezu,sve je bilo prolazno. U ovoj priči Charlotte će opisati svoj život i nagle promjene u njemu.