Η Προστάτιδα

19 4 6
                                    

Η κοπέλα περίμενε υπομονετικά και σκεφτόταν, πως θα μπορούσε να λογικέψει την Αλίσια. Το πληγωμένο σώμα της πονούσε, όμως έπρεπε να σκεφτεί σωστά. Η γυναικεία φωνή στο κεφάλι της, είχε μιλήσει για κάποιον δεσμό που υπήρχε ανάμεσά τους. Αναρωτιόταν τι εννοούσε με αυτά τα λόγια, εφόσον δεν είχε προλάβει να κάνει καμία ερώτηση. Σκέφτηκε πως έπρεπε να μάθει περισσότερα πριν συναντήσει την Αλίσια. Έτσι κράτησε ανάμεσα στα χέρια της σφιχτά το μενταγιόν της. Δεν άργησε να ακούσει την ίδια γνώριμη φωνή.

Φρέγια, ξέρω τι θέλεις να με ρωτήσεις. Μπορώ να διαβάζω το μυαλό και την καρδιά σου, όσο φοράς αυτό το μενταγιόν και έχω δει πολλά να συμβαίνουν μέσα σου, τον τελευταίο καιρό. Αυτό που χρειάζεται να ξέρεις προς το παρόν, είναι ότι η Αλίσια είναι το κλειδί για να ξεφύγεις από όλα αυτά. Οι δυο σας μοιράζεστε κάτι πολύ ισχυρό μία πηγαία δύναμη, που προέρχεται από μία προηγούμενη γενιά και δεν μιλάω για την μητέρα σου, αλλά για την γιαγιά σου. Η γιαγιά της Αλίσια ήταν στο πλευρό της δικής σου γιαγιάς, ήταν υποστηρικτική και καλόκαρδη. Όμως το πιο σημαντικό είναι ότι ήταν μάντισσα και Προστάτιδα. Είχε χρέος να ανοίξει και να στρώσει τον δρόμο που θα περπατούσε η Εκλεκτή, δηλαδή εσύ Φρέγια. Η Ιζαμπέλ και η Λέιλα ήταν πολύ δεμένες. Ήταν οι μόνες που ήξεραν ότι μετά από δύο γενιές, θα γεννηθεί η Εκλεκτή και οι μόνες που ήξεραν ότι θα προερχόταν από την οικογένεια της Ιζαμπέλ. Αυτό φυσικά το γνώριζαν, επειδή η Λέιλα ήταν μάντισσα και μάλιστα η πιο ισχυρή της εποχής της. Αυτό το χάρισμα της μαντείας, αλλά και το χρέος της Προστάτιδας πέρασαν στην Αλίσια. Εκείνη θα πρέπει να εκπληρώσει το σκοπό της, που δεν είναι άλλος από το να σε βοηθήσει να εκπληρώσεις το δικό σου πεπρωμένο. Πρέπει να  πείσεις την Αλίσια, να πάει στο σπίτι που έμεναν παλιότερα η Ιζαμπέλ και η Λέιλα. Αν το κάνει, θα ανακαλύψει μία καταπακτή που όταν την ανοίξει, θα οδηγηθεί σε έναν μυστικό χώρο όπου οι δύο γυναίκες, περνούσαν πάρα πολύ χρόνο μελετώντας. Εκεί θα ανακαλύψει καλά κρυμμένα βιβλία μαγείας και μαντείας, έτσι θα πειστεί ότι όλα αυτά είναι αλήθεια. Πρέπει η Αλίσια, να αποδεχθεί την πραγματική της φύση και να εμφανιστεί επιτέλους το σύμβολο της Προστασίας, έτσι θα λυθούν και τα μάγια. Να θυμάσαι πως όταν θες να μου μιλήσεις μπορείς να το κάνεις τηλεπαθητικά, εφόσον διαβάζω τις σκέψεις σου. Τώρα όμως δεν έχουμε χρόνο, πρέπει να κάνεις αυτό που σου είπα. Το σπίτι είναι στο δάσος εκεί όπου βρίσκεται το μεγάλο πεύκο. Το ξέρεις το μέρος. Θυμήσου ότι πρέπει να βιαστεί η Αλίσια, δεν υπάρχει περιθώριο καθυστέρησης.

Πέρα από τα όρια της πραγματικότηταςWhere stories live. Discover now