Η Φρέγια άκουγε τις φωνές τις μητέρας της που προσπαθούσε να την συνεφέρει. Προσπάθησε να ανοίξει τα μάτια της δεν ήξερε πόση ώρα βρισκόταν πεσμένη κάτω. Κοίταξε την μητέρα της που είχε ένα φοβισμένο βλέμμα.
- Μητέρα.. Είπε ενώ ένιωθε ακόμα το κεφάλι της βαρύ.
- Οοο ευτυχώς είσαι καλά Φρέγια, είπε η Λορέιν τραβώντας την Φρέγια σε μια σφιχτή και προστατευτική αγκαλιά.
- Τι συνέβη; Το μόνο που θυμάμαι είναι ένας δυνατός πονοκέφαλος και να ζαλίζομαι πάρα πολύ ώσπου όλα σκοτείνιασαν, είπε προσπαθώντας να σηκωθεί από το πάτωμα.
- Φρέγια αν νιώθεις καλύτερα τώρα πρέπει να συνεχίσουμε την συζήτηση που είχαμε πριν.
Η Φρέγια θυμήθηκε όλα όσα συνέβησαν το σημάδι την προφητεία. Το σημάδι θα εμφανιστεί όταν όλοι νομίζουν πως όλα έχουν χαθεί.. Έφερε ξανά στην θύμησή της τα τελευταία λόγια της προφητείας. Κοίταξε το σημάδι στο χέρι της ήταν ακόμα εκεί και μάλιστα είχε την αίσθηση ότι ήταν πιο έντονο από πριν.
- Μητέρα η προφητεία.. Δεν μιλάει για εμένα έτσι; Δεν μπορεί να μιλάει για εμένα. Το σημάδι που αναφέρει δεν έχει σχέση με το σημάδι στο χέρι μου έτσι; Για αυτό ταράχτηκες τόσο όταν σου το έδειξα; Μίλα μητέρα σε παρακαλώ θα τρελαθώ.. Είπε προσπαθώντας να καταλάβει τι συμβαίνει καθώς ο πόνος στο κεφάλι της την σφυροκοπούσε ακόμα.
- Πολύ φοβάμαι Φρέγια ότι το σημάδι που αναφέρεται στην προφητεία είναι αυτό στο χέρι σου. Για χρόνια περιμέναμε να εμφανιστεί αλλά ποτέ δεν είχε. Μέχρι την σημερινή μέρα.
- Όχι δεν έχει καμία σχέση με εμένα όχι μητέρα κάνεις λάθος
- Κόρη μου άκουσε. Πιστεύω ότι η προφητεία μιλάει για εσένα. Καταλαβαίνω ότι σου είναι δύσκολο να το δεχτείς όμως πρέπει κι όσο πιο γρήγορα το κάνεις τόσο το καλύτερο. Απόψε Φρέγια έχει πανσέληνο εγώ όπως και κάθε μέλος της φυλής μας μετράμε τα φεγγάρια και είμαστε ενήμεροι για τις φάσεις της σελήνης. Αν απόψε το φεγγάρι γίνει κόκκινο που πιστεύω ότι αυτό θα γίνει τότε απόψε ξεκινάει και η εκπλήρωση του πεπρωμένου σου.
- Δηλαδή μητέρα τι πρέπει να κάνω; Δεν έχω ιδέα για το τι πρέπει να κάνω.
- Οι δυνάμεις υπάρχουν μέσα σου από την στιγμή που γεννήθηκες. Θυμάσαι όλες αυτές τις φήμες γύρω από την ομορφιά σου;
- Ναι. Για αυτό τον λόγο και για το ότι μεγάλωνα πολύ γρήγορα όλοι στην πολιτεία με μισούν. Είπε και κατέβασε το βλέμμα της στο πάτωμα νιώθοντας ένα κύμα θλίψης να την διακατέχει.
- Όχι Φρέγια δεν σε μισούν αλλά ζηλεύουν. Κανείς στην πολιτεία δεν έχει την δική σου ομορφιά και την δική σου λάμψη. Η Λορέιν λέγοντας αυτά τα λόγια σήκωσε το κεφάλι της Φρέγια και την κοίταξε κατάματα και η κόρη της τής χάρισε ένα χαμόγελο.
- Εντάξει, λοιπόν πανικοβλήθηκα στην αρχή όμως τώρα είμαι πιο ήρεμη. Εξήγησε μου μητέρα.
- Απόψε κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει αυτό που ήταν καθορισμένο να γίνει πολλά χρόνια πριν την γέννησή σου. Το Χρίσμα του Φεγγαριού θα περάσει σε σένα Φρέγια. Αυτό σημαίνει ότι από σήμερα το βράδυ θα είσαι κόρη της Σελήνης. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Φρέγια είσαι η Εκλεκτή. Στα χέρια σου θα περάσουν απόψε όλες οι δυνάμεις της φύσης. Θα μπορείς να καλείς τις δυνάμεις του Αέρα, της Γης, του Νερού και της Φωτιάς. Σύμφωνα με την Προφητεία μέσα σου υπάρχει ένα φυλακισμένο Πνεύμα που συνδέει όλα τα στοιχεία της φύσης. Είναι πολλά αυτά που πρέπει να μάθεις. Αρχικά πρέπει να σου πω για τους Κόκκινους Φρουρούς.
- Τι είναι οι Κόκκινοι Φρουροί; Ρώτησε η Φρέγια που καθόταν τόση ώρα αμίλητη και κρεμόταν από τα χείλη της μητέρας της.
- Είναι οι υπεύθυνοι για την φύλαξη όλων των μυστικών μας, είναι υπεύθυνοι ακόμα και για την απόκρυψη της ύπαρξης όλης της αρχαίας φυλής και κατ επέκταση της πίστης μας. Κατέχουν την γνώση όσων συμβαίνουν στις ζωές μας και είμαι σίγουρη ότι τώρα είναι ενήμεροι για την εμφάνιση της Εκλεκτής της δικής σου εμφάνισης Φρέγια. Είναι υπέρμαχοι της μυστικότητας οπότε κάτι τόσο τρανταχτό όπως η ξαφνική εμφάνισή σου για εκείνους είναι ανεπίτρεπτο. Σε θεωρουν απειλή. Ένας από τους λόγους που σου είπα ότι πρέπει να είσαι προσεκτική κι ότι όποιος έχει την δύναμη διατρέχει κίνδυνο είναι οι Κόκκινοι Φρουροί. Θα προσπαθήσουν να κρατήσουν με κάθε κόστος τα πράγματα όπως έχουν. Εδώ και χρόνια προσπαθούν να διαψεύσουν την Προφητεία λέγοντας πως είναι ψεύτικη κι ότι ποτέ δεν θα εμφανιστεί το σημάδι. Θα προσπαθήσουν να εξαφανίσουν όποιον έχει αυτό το σημάδι Φρέγια. Δεν πρέπει να σε βρουν δεν πρέπει να πέσεις στα χέρια τους. Πρέπει να κρυφτείς..
Η Φρέγια είχε μείνει να κοιτάζει έντρομη την μητέρα της. Θα προσπαθήσουν να μου κάνουν κακό, να με εξαφανίσουν. Πρέπει να φύγω μακριά από εδώ δεν πρέπει να με βρουν, σκεφτόταν. Από τις σκέψεις της την έβγαλε η φωνή της μητέρας της.
- Φρέγια άκουσε με-.. ξεκίνησε να λέει η Λορέιν αλλά η φωνή της διακόπηκε από έναν δυνατό πονοκέφαλο. Εικόνες εμφανίζονταν μπροστά της. Δύο άντρες μιλούσαν.
<<Αυτό το κορίτσι μπορεί να τα καταστρέψει όλα. Δεν πρέπει να συμβεί πρέπει να την βρούμε πριν το κόκκινο φεγγάρι..>>
- Μητέρα είσαι καλά; Φώναζε έντρομη η Φρέγια βλέποντας την μητέρα της πεσμένη γονατιστή στο πάτωμα να κρατάει το κεφάλι της. Η Λορέιν έπιασε απότομα το χέρι της Φρέγια και σηκώθηκε.
- Φρέγια άκουσέ με δεν έχουμε πολύ χρόνο. Μόλις είχα ένα όραμα είναι κάτι συνηθισμένο αυτό μην σε ανησυχεί. Φρέγια πρέπει να φύγεις να κρυφτείς δεν έχουμε πολύ χρόνο θα έρθουν για σένα..
YOU ARE READING
Πέρα από τα όρια της πραγματικότητας
Fantasy🥇1η θέση στον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό του 2020!🥇 Η Φρέγια είναι μια νεαρή κοπέλα που ζει στα μέσα του 18ου αιώνα και αντιμετωπίζει κατηγορίες που έχουν δημιουργηθεί μέσα από θρύλους και μύθους που την χρίζουν μαγισσα.. Ο όρος "μάγισσα" εκείνη...