Υγρό θαύμα

33 5 15
                                    

Σύντομα το λευκό πέπλο που κάλυπτε τα πάντα γύρω τους, είχε εξαφανιστεί. Γύρισαν πίσω στις Τρεις Μαγεμένες Πηγές όπου τις περίμεναν οι άλλες δύο νύμφες και η Γκρέις. Η Φρέγια που έκλαιγε ακόμα επηρεασμένη από όλα τα περιστατικά που είχε ζήσει, τώρα κοίταζε γύρω της σαν χαμένη. Η Γκρέις έτρεξε προς το μέρος της και την αγκάλιασε στοργικά.
- Φρέγια μίλησε μου, είσαι καλά; Είπε ταρακουνώντας την φίλη της για να συνέλθει. Η κοπέλα σαν να ξύπναγε από λήθαργο, κοίταξε κατάματα την Γκρέις με τα δάκρυα να τρέχουν ακόμα από τα σμαραγδένια μάτια της.
- Γκρέις.. Ψιθύρισε και έπειτα την έσφιξε δυνατά στην αγκαλιά της. Μόλις απομακρύνθηκαν η μία από την αγκαλιά της άλλης, στράφηκαν προς τις τρεις νύμφες.
- Φρέγια.. Το πεπρωμένο μας δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, μπορούμε όμως να παλέψουμε για όσα θέλουμε στην ζωή μας. Κι αυτό ακριβώς πρέπει να κάνεις. Να παλέψεις για όλα αυτά που θέλεις, για όλα αυτά που αγαπάς ή που θα αγαπήσεις και να νικήσεις! Είπε η Άρια κοιτώντας την με τα μωβ μάτια της να βγάζουν μια εντυπωσιακή λάμψη.
- Πώς; Πώς θα καταφέρω να πετύχω αυτά που θέλω και να νικήσω; Και ποιο θα είναι το τίμημα να χάσω όλους όσους αγαπώ; Δεν επέλεξα τίποτα από αυτά! Ξέσπασε η Φρέγια απαντώντας στην Άρια.
- Καταλαβαίνουμε το πώς νιώθεις Φρέγια, όμως η Προφητεία επέλεξε εσένα. Και είμαι σίγουρη ότι κάποιος λόγος υπάρχει. Πρόσθεσε η Σελήνα.
- Έχε πίστη στον εαυτό σου και σε αυτούς που αγαπάς. Μετά τα τελευταία λόγια της Αέλια, η Φρέγια ένιωθε ακόμα χαμένη, αλλά λίγο πιο ανακουφισμένη.
- Θα κάνω τα πάντα για να προστατεύσω αυτούς που αγαπάω. Είπε αποφασιστικά. Οι τρεις νύμφες της χαμογέλασαν καλοσυνάτα και εγκάρδια. Η Άρια την πλησίασε με ένα φωτεινό χαμόγελο κρατώντας ένα γυάλινο μπουκαλάκι που περιείχε ένα αστραφτερό υγρό. Έπιασε το χέρι της Φρέγια και το τοποθέτησε στο εσωτερικό της παλάμης της. Η κοπέλα ένιωσε ένα ζεστό μούδιασμα από το άγγιγμα της νύμφης, και έστρεψε το βλέμμα της στο γυάλινο μπουκαλάκι.
- Αυτό το μπουκαλάκι περιέχει νερό και από τις τρεις πηγές. Έχει μαγικές και θαυματουργές ιδιότητες, μπορεί να θεραπεύσει κάποιον από βέβαιο θάνατο. Όμως πρόσεχε είναι πολύ δυνατό και πολύ σημαντικό να χρησιμοποιηθεί με σύνεση. Αν το χρησιμοποιήσεις λανθασμένα, σε κάποιον που έχει το σκοτάδι μέσα του, ακόμα κι αν εσύ δεν το ξέρεις τότε αντί να τον θεραπεύσει θα δράσει εντελώς διαφορετικά, κάνοντάς τον στάχτη. Μόνο σε έναν ενάρετο άνθρωπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί, και να θυμάσαι ότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μόνο μια φορά. Τώρα είναι ώρα να πηγαίνεις. Συμπλήρωσε στο τέλος και απομακρύνθηκε. Η Φρέγια ευχαρίστησε την νύμφη, έγνεψε καταφατικά και άρχισε να κατευθύνεται προς την έξοδο με την Γκρέις να την ακολουθεί. Όταν έφτασαν μπροστά στην πύλη της μοίρας στα χέρια τους εμφανίστηκαν εκ νέου κάποια λόγια στην Λατινική διάλεκτο. Τα δύο κορίτσια κοιτάχτηκαν και έπειτα πρόφεραν ταυτόχρονα
*- Exit profundis fatorum- και με αυτά τα λόγια με έναν εκκωφαντικό θόρυβο η πύλη της μοίρας άνοιξε. Μόλις πέρασαν την πύλη οι δύο κοπέλες ένιωσαν μεγάλη ανακούφιση. Είχε τελειώσει κι αυτό. Τώρα έπρεπε να σκεφτούν την επόμενη κίνησή τους. Ένα μαλλιαρό μαύρο πλάσμα έκανε την εμφάνισή του, γουργουρίζοντας ευχαριστημένο που έβλεπε τα δύο κορίτσια. Άρχισε να τρίβεται πάνω στα πόδια της Φρέγια και η κοπέλα χαμογελαστή, υπέκυψε στον πειρασμό σκύβοντας και παίρνοντας το χαδιάρικο πλασματάκι στην αγκαλιά της.
- Γεια σου Σκιά. Χαίρεσαι που μας βλέπεις; Είπε γλυκά η Φρέγια στο μικρό ζωάκι και εκείνο γουργούρισε ακόμα πιο δυνατά και νιαούρισε. Η Γκρέις πλησίασε κι εκείνη και χάιδεψε την Σκιά.
- Λοιπόν είσαι καλά; Ρώτησε ανήσυχη την Φρέγια.
- Ναι, μην ανησυχείς. Πρέπει να προχωρήσουμε αλλά πρώτα πρέπει να ξεκουραστούμε  αυτή η εμπειρία ήταν πολύ κουραστική. Είπε η Φρέγια και η Γκρέις συμφώνησε. Αποφάσισαν να περάσουν την νύχτα σε ένα ξέφωτο κάτω από ένα μεγάλο δέντρο. Έφαγαν καλά για να έχουν δυνάμεις και κοιμήθηκαν εξαντλημένες από το κουραστικό ταξίδι. Το πρωί η Φρέγια ένιωσε ένα απαλό χάδι στο πρόσωπό της, αλλά και μια ενόχληση στην μύτη της. Άνοιξε τα μάτια της και διαπίστωσε ότι ήταν η Σκιά, που την χάιδευε στο πρόσωπο με το κεφαλάκι της και η ουρά της, χάιδευε την μύτη της κάνοντάς την να γαργαλιέται. Γέλασε σιγανά και είπε
- Καλημέρα Σκιά, πρέπει να ξυπνήσουμε και την Γκρέις. Είπε παίρνοντάς την στην αγκαλιά της. Στράφηκε προς την Γκρέις και την είδε να κοιμάται. Στην αρχή δεν ήθελε να την ξυπνήσει αλλά έπρεπε να φάνε πρωινό και να σκεφτούν την επόμενη κίνησή τους, τον επόμενο προορισμό τους. Κούνησε απαλά την Γκρέις και της ψιθύρισε
- Γκρέις, ξύπνα. Ξημέρωσε πρέπει να σηκωθείς. Η Γκρέις στριφογύρισε, έτριψε τα μάτια της νυσταγμένα και ανασηκώθηκε.
- Καλημέρα Φρέγια. Της είπε χαμογελώντας.
- Καλημέρα, δεν ήθελα να σε ξυπνήσω αλλά έπρεπε.
- Μην το σκέφτεσαι καν, καλά έκανες είμαι λίγο υπναρού είναι η αλήθεια. Είπε γελώντας γλυκά η Γκρέις. Λοιπόν ας φάμε πρωινό, συμπλήρωσε στην συνέχεια. Τα δύο κορίτσια αλλά και η Σκιά έφαγαν πρωινό και πλέον ξεκούραστες και χορτασμένες έχοντας ανακτήσει δυνάμεις, ήταν σχεδόν έτοιμες να ξεκινήσουν για τον νέο τους προορισμό.
- Γκρέις, θέλω να πάω να ελευθερώσω την μαμά μου. Την κρατούν οι Κόκκινοι Φρουροί.
- Φρέγια, καταλαβαίνω αλλά είναι επικίνδυνο. Είπε η Γκρέις.
- Δεν σου ζητώ να έρθεις μαζί μου, ξέρω ότι είναι επικίνδυνο και δεν θέλω με τίποτα να κινδυνέψεις εξαιτίας μου. Ήδη έχεις κάνει πολλά για εμένα και με έχεις βοηθήσει πολύ.
- Φρέγια, τι είναι αυτά που λες; Φυσικά και θα έρθω μαζί σου. Υποσχέθηκα να σε βοηθήσω και θα το κάνω. Θα είμαι μαζί σου μέχρι το τέλος. Δεν θα σε αφήσω Φρέγια. Θα τα καταφέρουμε μαζί. Και μην φοβάσαι για μένα θα είμαι καλά. Θα πάμε μαζί να ελευθερώσουμε την μαμά σου. Είπε η Γκρέις πιάνοντας σφιχτά τα χέρια της Φρέγια για να της δώσει να καταλάβει ότι είναι αποφασισμένη, κι ότι είναι στο πλευρό της.
- Γκρέις, είναι κάποια πράγματα που δεν σου έχω πει. Αυτά που μου αποκάλυψαν οι Τρεις Μαγεμένες Πηγές. Είπε η Φρέγια κοιτώντας την στα μάτια.
- Είμαι εδώ για σένα Φρέγια. Ότι κι αν έμαθες δεν θα με κρατήσει πίσω. Αν θέλεις μου λες. Πρόσθεσε διστακτικά η κοπέλα. Η Φρέγια διηγήθηκε τα πάντα στην φίλη της και σε πολλά σημεία, ένιωθε την καρδιά της να ραγίζει και το πρόσωπο της Γκρέις πέτρωνε έμενε άλλοτε ανέκφραστο, κι άλλοτε σοκαρισμένο. Όταν ολοκλήρωσε την διήγησή της η Φρέγια έσφιξε την Γκρέις στην αγκαλιά της και της είπε έχοντας λυγίσει
- Δεν θέλω να πάθεις κακό Γκρέις, ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος. Στις τελευταίες λέξεις η φωνή της έσπασε και δάκρυσε. Η Γκρέις αφού την έβγαλε για λίγο από την αγκαλιά της της είπε
- Φρέγια, αυτό που έζησες είναι πραγματικά σοκαριστικό. Θα τα καταφέρουμε όμως όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Η Προφητεία σε έχει διαλέξει για κάποιο λόγο, έχω πίστη σε σένα. Θα είμαι δίπλα σου. Της είπε κοιτώντας της στα μάτια. Η Φρέγια της χαμογέλασε γλυκά σκεφτομενη ότι αυτά ακριβώς τα λόγια της είχε πει και η Σελήνα έπειτα είπε
- Σε ευχαριστώ για όλα, Γκρέις. Η Γκρέις τώρα είχε μια πιο παιχνιδιάρικη και πονηρή διάθεση και άρχισε να πειράζει την Φρέγια, έτσι το κλίμα ελάφρυνε πολύ.
- Και για πες μου τώρα δεσποινίς μου, ποιος είναι αυτός ο νεαρός; Η Φρέγια χαμογέλασε κι εκείνη μπαίνοντας στο κλίμα.
- Αχ δεν ξέρω Γκρέις, το μόνο που ξέρω είναι ότι παρόλο που δεν κατάφερα να δω το πρόσωπό του και μόνο που έβλεπα την μορφή του στο πλάι μου ανάμεσα σε διάφορες εικόνες, ένιωθα όμορφα ένιωθα γαλήνη. Η Φρέγια χαμογελούσε χαμένη στις σκέψεις της.
- Μάλλον ο μεγάλος έρωτας έρχεται για σένα Φρέγια. Και τόση γαλήνη ένιωθες με την παρουσία του, που έχουν αναψοκοκκινίσει τα μάγουλά σου; Είπε με τρανταχτά γέλια η Γκρέις πειράζοντας την Φρέγια.
- Έλα τώρα Γκρέις, σταμάτα να με πειράζεις. Και έπειτα πρόσθεσε πιο σιγανά μιλώντας περισσότερο στον εαυτό της πάρα στην Γκρέις, και σιγά μην έχουν αναψοκοκκινίσει τα μάγουλά μου. Η Γκρέις γέλασε για ακόμα μια φορά.
- Ναι ναι καθόλου πρέπει να δεις το πρόσωπό σου! Τον έχεις ήδη ερωτευτεί χωρίς καν να έχεις δει το πρόσωπό του;
- Γκρέις δεν το έχω ερωτευτεί δεν ξέρω καν ποιος είναι! Εντάξει εντάξει ας ξεκινήσουμε γιατί εσύ έχεις όρεξη για αστεία και θα μας πάρει το βράδυ αν συνεχίσουμε έτσι. Είπε η Φρέγια και σηκώθηκε φτιάχνοντας λίγο το φόρεμα και τα μαλλιά της.
- Ναι ναι επειδή δεν σε συμφέρει! Καλά λοιπόν αφού δεν σε ενδιαφέρει αυτός ο νεαρός μπορεί να τον ερωτευτώ εγώ και να ερωτευτεί κι εκείνος εμένα. Είπε κοροϊδευτικά η Γκρέις περιμένοντας την αντίδραση της φίλης τής. Η Φρέγια χωρίς να το καλοσκεφτεί απάντησε
- Ούτε που να το σκέφτεσαι να σου λείπουν οι έρωτες! Δεν κάνει για σένα δεν σου ταιριάζει κατάλαβες;
- Απόλυτα! Ξέρεις τι είναι αυτό που κατάλαβα; Ότι αυτός ο νεαρός θα σου κλέψει την καρδιά...

* Έξοδος από τα βάθη της μοίρας..

Πέρα από τα όρια της πραγματικότηταςWhere stories live. Discover now