Herkese merhabalar! Buraya küçük bir uyarı bırakmak için geldim zira başka türlü rahat edemeyeceğimi fark ettim. Öncelikle beni bu konuda uyardığı ve haberdar ettiği için Rosalin-Rosie'ye teşekkür ederim.
Kitabı yazıp, bitirdikten sonra kitapla ilgili bir şey fark ettim. Kitabın ilk bölümü hem noveli bulunmakta olan hem de Manhwa'sı sezon finaline gire Lady want to be rest manhwasına benziyor. Hem benim kitabımın ilk bölümü hem de o manhwanın ilk bölümü bir birine oldukça benzemekte.
Fakat belirttiğim gibi sadece ilk bölümleri ve ben buna açıklık getirmek istiyorum. Kitap konu çalmadı veya farklı başlıklar altında tekrar yayınlanmadı. Bu benim kendi özgün kurgum. Kitap yazıldığı zaman böyle bir novelin varlığından haberim bile yoktu. Bu yüzden lütfen bu kitabı bunları bilerek okuyun. Yanlış anlaşılmalara vesile olmak iki tarafı da çok üzecektir.
Ayrıca belirtmek isterim ki, reenkarnasyon olayı pekçok kurguda mevcut ve ben bununla ilgili bir konu yazmak istediğim vakit bari biraz farklı olsun dedim. Ancak görüldüğü üzere kaş yapayım derken göz çıkardım. İnanın sadece ilk bölümünde birkaç yer benziyor, ilerleyen bölümlerinde bir birinden tamamen alakasız olaylar gelişiyor.
Tarih boyunca birçok defa ölüp ölüp yeniden doğuldum. Bu bir lanetti. Ölmemekle lanetlenmiştim. Birçok farklı hayat yaşadığım için birçok farklı kişi oldum. Hayatı boyunca hastalıkla savaşan biri oldum, hayatı boyunca hastalıkları yenebilen bir şifacı oldum. Kadın oldum, erkek oldum. Büyücü, cadı, müzisyen, ressam, suikastçı, şövalye, zengin, fakir. Kısacası, 98 hayatım oldu ve her defasında farklı biri oldum. Her defasında saç rengim değişti, cinsiyetim, yaşım, boyum, dilim, ırkım. Ve sonra da yavaş yavaş geçmişe dair olan bütün anılarım...
Laneti kırmak için çok çabaladım. Lanetlendiğimi duyduğumdan beri onu def etmek için elimden geldiğince çabalıyordum. Ama tam laneti kırmaya yaklaştım derken bir şey oluyordu ve fark ediyordum ki, daha bir arpa boyu kadar yol kat etmemişim. Pes etmeden defalarca kırılan umudumu tamir ederek bir şekilde yoluma devam ettim. Bu uğurda karşılaştığım zorluklar bir yerden sonra beni güçsüz düşürdü, ezdi, kırdı ve en sonunda paramparça etti. Tam bitti derken bir başka bedende açıldı gözlerim, hafızamdaki yeni anılarla yeni bedenime alışırken zaman içinde eski anılarım silindi. En sonunda laneti kırmanın imkansız olduğuna karar verdim. Şimdiyse 99. Hayatımı uyuyarak geçireceğim. Tıpkı bir koala gibi ve kendimi 100. Ve son hayatıma hazırlayacağım.
Evet, uyumak için yeniden doğdum!
Ah, bir şeyi söylemeyi unuttum. Uyumama engel olan bir mevkideyim. Bu sefer hayata döndüğüm beden, Kedrey düklüğünün leydisi leydi Ariel Kedrey’in bedeniydi. 18 yaşında, kahverengi saçlara ve aynı renk kocaman, parlak gözlere sahipti. Güzeldi. Ama işte güzellik başa bela!
“Uyan artık uyuşuk şey! Tıpkı annen gibi tembellik etmekten başka ne yaparsın ki sen? “
Yine o cırtlak sesiyle beni uyandırmak için gelmişti içinde bulunduğum bedenin sahibinin üvey annesi. Pencereleri açmış, serin bir odada yastığıma sarılarak uyurken yaşadığım mutlu anı sesiyle ne diye zehirlemek zorundaydı?
Gözlerimi araladım. İlk olarak tıpkı elbisesi renk kırmızı oje sürülmüş tırnaklarını gördüm. Elindeki yelpazeyi sallayarak sinirli bakışlarını bana dikmişti. Elbisesiyle aynı renk kırmızı saçlara sahipti ve sinirlendiğinde de ağzını tuhaf bir şekilde buruştururdu.
“Ne istiyorsun benden? “ diye mırıldandım gözlerimi kapatarak.
“Ne mi istiyorum? Artık hastalığını atlattığına göre tembelliği bir kenara mı bıraksan? “
Hastalık, evet, içinde yaşadığım bedenin sahibi yüksek ateşten ölmüştü ve ben de onun bedeninde yeniden dirilmiştim. Ama tabii onların hiç birinin bundan haberi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yeniden Doğdum ✅
Fantasy"Ben, leydi Ariel Kedrey. Şu andan itibaren mevkimden dolayı bana verilmiş olan bütün haklarımdan ve bütün mal varlığımdan vaz geçiyorum. Kedrey malikanesinden ayrılıyorum ve yeni bir hayata başlama kararı alıyorum. " Kapak tasarımı: @yesilozilknur...