Uykumu bölen prensin arabanın bu tarafını tıklatıp yüksek sesle arabacıdan gideceğimiz yere ne kadar kaldığını sorması oldu ve arabacının cevabı da gecikmedi.
“10 dakikalık bir mesafe kaldı, prensim. “
Bu durumda sadece 20 dakika uyumuştum. Ancak bu kadarlık uyku bile bana yetmişti.
“Özür dilerim. “ dedi uyandığımı fark ettiğinde. Onun omzuna yaslanmış olduğumu boynumun sızlamasından anlamıştım zaten, gözümü açıp baktığımda da buna emin olmuştum.
“Ne için? “ diye sordum boynumu sağa sola yatırıp kütletmeye çalışarak.
“Seni uyandırdım. Oysaki daha yeni uyumuştun. “
“Bak.” Dedim ona bakarak. İstemsizce gökyüzünü andıran mavi gözlerine ilişti gözlerim.
“Ben tembel olabilirim, ama inan bana 20 dakikalık uyku bile benim için 20 yıllık uyku gibi geldi. Yani özür dilemene gerek yok. “
“Tuhaf.” Dedi gözlerini benden kaçırarak.
“Bir salyangoz yavaşlığında olduğun için aynı yavaşlıkta uyanıyorsun sanmıştım.”“Hiç komik değil. “
Sesim ciddi çıkmıştı. Ortamdaki şakacı havaya dağıtacak bir soru sormaya hazırlandım.
“Benden nefret ettiğini sanıyordum. Neden birdenbire evlenmek istiyorsun?”
“Başka çarem yok. “ Başını öne salladı ve sanki bir şeyleri söyleyip söylememekte tereddüt eder gibiydi.
“Seninle evlenmezsen beni hiç tanımadığım bir başkasıyla evlendireceklerdi. En azından seninle evlenirsem birlikte anlaşmalı bir şekilde yaşayabiliriz. “
“Anlıyorum.” Diye mırıldandım.
“Anlaşmanın ne olduğunu sormayacak mısın? “
Bir keresinde. Tam hatırlamıyorum ama herhalde 18. Hayatımda tıpkı buna benzer bir olay yaşamıştım. Bir leydiyle anlaşmalı bir evlilik yapmıştım.
“Muhtemelen ayrı odalarda uyuyacağız, bir birimize karışmayacağız, soru sormayacağız gibi şeyler. “ dediğimde ilk önce aklını okumuşum gibi tuhaf bir ifadeyle yüzüme baktı, sonra sırıtarak
“Senin zekan artmış. “ dedi.
“Sen dua et ben senin bu sözlerine tepki göstermeyecek kadar üşengeç ve iyi kalpliyim. “
Aynı anda tehditkar bir bakış attım ona.
“Yoksa ne olurdu? Bu küçük elinle ne yapabilirdin ki bana? “
Eliyle parmaklarımı tutarak dalga geçer gibi kahkaha atıyordu.
“Tıpkı bir tavuğun eline benziyor. “
Somurtkan ve yorgun bir ifadeyle yüzüne baktım bir süre. Bu saçma olayı daha ne kadar sürdüreceğini anlamak için sabırla bekledim. Ama hiç susmadı ve her saniye kahkahası daha sinir bozucu bir hal aldı.
“Sinirlerimi bozdun. “diye homurdandım geriye doğru yaslanıp kollarımı göğsümde kavuşturarak.
“En büyük nefretler aşkla başlar. “ dedi bir an duraksayarak. Araba durdu.
Arabanın kapısı açıldığında önce prens Heinley indi ve kapının önünde elini tutmam için uzattı. Elinden tutmayıp kendi başıma inerken orada bir sürü hizmetçinin dizilmiş olduğunu gördüm. Umarım bu şaşaalı hayat yorucu değildir, gerçi daha ilk izlenimi bile yorucu olduğunu bağırır gibi ama ben bunu görmezden gelsem iyi olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yeniden Doğdum ✅
Fantasy"Ben, leydi Ariel Kedrey. Şu andan itibaren mevkimden dolayı bana verilmiş olan bütün haklarımdan ve bütün mal varlığımdan vaz geçiyorum. Kedrey malikanesinden ayrılıyorum ve yeni bir hayata başlama kararı alıyorum. " Kapak tasarımı: @yesilozilknur...