“Kaç yaşındasın? “
Sanki zihnimi okumuş gibi benim sormak istediğim soruyu sormuştu.
“Gerçek yaşımı mı soruyorsun, yoksa şimdi ki mi? “
Ne dediğimi anlamadığı için kaşları çatıldı.“İkisi arasındaki fark ne? “ diye sordu.
“İlk seçeneği seçersen eğer... “ elimle şöyle kabaca bir sayım yaptım.
“783 yaşındayım, ama ikinci seçeneğe göre 18.”Şaka yaptığımı sanmış olacaktı ki güldü.
“O zaman ilk seçeneğe göre sen benden büyüksün, ikinci seçeneğe göre de ben senden. 19 yaşındayım. “
Yaşını doğru tahmin etmiş olmanın sevinciyle elimi havada yumruk yaparak.“Evet be! “ dedim. Yaptığım hareketin farkına vardığımda yavaşça elimi indirerek sırıttım. Konuşma daha fazla uzamadığı için gözümle odayı taradım. Sıkıntıdan ne yapacağımı bilemiyordum. Sonra gözüm pencereye takıldı. Odadaki iki koca pencereden biri benim sağımda duruyordu, biri de arkamda. Sağımdaki pencereden bana tanıdık gelen manzaraya baktım. Bir anda şaşkınlıkla yerimden fırladım. Pencereye yaklaşıp dışarıyı seyrettim. Daha hava yeni yeni aydınlanıyordu ve sokaklar da sessizdi. Ama bu sokak, bu sokakta sanki çocukluğum geçmiş gibiydi.
Paralel evrene mi geçmiştim? Yani hâlâ 100. hayatımdaydım, hâlâ son hayatımdaydım.
“Sorun ne? “ diyerek ağır ağır bana yaklaştı padişah.“Kaçıncı yılda olduğumuzu sorabilir miyim acaba? “ Biraz çekinerek sormuştum. Çünkü alacağım cevaba bağlı olacaktı hayatım.
“2021.” Dedi başını yana eğerek. Sevinçten uçacak gibiydim. Paralel evrendeyim! İçimdeki sevinci daha fazla tutamayıp belki de birileriyle paylaşmak istediğim için ona sarıldım. Tam o sırada varlığını unuttuğum siyah takım elbiseyi adam girdi. Bizi böyle gördüğünde kapının önünde kalakaldı.
“Ama bu kadar da olmaz! Sadece 2 saatliğine gitmiştim. “ diye söylenerek yanımıza geldiğinde ben geri çekildim. Şanssız olduğumu demiş miydim?
“Dün izlediğiniz filmin etkisinde mi kaldınız? “ padişahı kendine çevirip sormuştu.
“Hangisinin? “
“Ana karakterlerin bir günde tanışıp evlendikleri filmden bahsediyorum. “
Padişah saçını karıştırarak dağıttı. Sırtı bana dönük olduğu için yüz ifadesini göremiyordum.“Haa, o mu? Tabii ki hayır! Senin zorunla izlemiştim ben o filmi. “
Aralarındaki bu tuhaf ilişki dikkatimi çektiği için dayanamayıp onlara sordum.“Sizin aranızda bir şey mi var? “
Padişah bana döndü ve o siyah takım elbiseli de padişahın arkasından başını uzatıp bana baktı.“Biz çocukluktan beri arkadaşız aramızın iyi olması bu yüzden. Bir padişah ve yaverinden çok iki kardeş gibiyiz. “
“Onunla ne diye konuşuyorsunuz hünkarım? Size o kızın tehlikeli olduğunu söylememiş miydim? Parmak izinden hiçbir sonuç çıkmadı. “
Aynı zamanda elindeki kağıdı padişaha uzattığından padişah hızlıca çekip aldı kağıdı onun elinden. Tabii ki bir şey çıkmazdı. Paralel evrendenim ben!
Padişahın yüzünün her ayrıntısına işlemişti kuşku. Sanki kağıttan okuduğu her harf onun zihnine ilmek ilmek dokuyordu şüphe hissini.“Bu da ne demek oluyor? El izi olmayan insan mı olur? “ diye sordu yaverine dönerek.
“Muhtemelen ülkeye kaçak yollardan girmiş. “ diye açıklamada bulunduğunda bana sert sert bakmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yeniden Doğdum ✅
Fantasy"Ben, leydi Ariel Kedrey. Şu andan itibaren mevkimden dolayı bana verilmiş olan bütün haklarımdan ve bütün mal varlığımdan vaz geçiyorum. Kedrey malikanesinden ayrılıyorum ve yeni bir hayata başlama kararı alıyorum. " Kapak tasarımı: @yesilozilknur...