Bölüm ithafı Papatyanka canım benim bu çay partisi esnasındaki sohbete o güzel karakterlerini konuk ettiğin için teşekkürler! ✨
Tek yaptığım hissettiğim stresi saklayarak yüzümde aptal bir sırıtışla milletin yüzüne bakmak zorunda kalmaktı.
“Burada rahat mısınız leydi Ariel? Evinizi özlemiyorsunuzdur umarım. “ İsminin Beria olduğunu hatırladığım leydi sormuştu bunu bana. Tam sağımda oturuyordu. Diğerlerine oranla sevecen bir ses tonu vardı.
“Sorduğunuz için teşekkür ederim leydi Beria, ancak bilmenizi isterim ki prens sayesinde burada bir gün bile rahatsız hissetmedim. “
Hepsi gülümseyerek başlarını salladılar. Sonra kendi aralarında sohbete devam ettiler. Bir anda dikkatlerini tek bir noktaya odaklayarak kendi aralarında fısıldaşmaya ve odaklandıkları alanı, yani benim arkamdaki alanı işaret etmeye başladılar elleriyle. Neler olduğunu anlamak için arkamı döndüm ve gördüğüm manzarayla sanki anında kalbimi paramparça etmişler gibi hissettim. Sesimi çıkaramadım ve hareket edemedim. Sadece baktım. Prensin o hizmetçi kızı telaşla kucağında taşıyışına baktım. Neden bu kadar duygusal davranıyorum, bilmiyorum.
Lanet Ariel, duyguları beni ele geçirmeye başlamış demek. Yakında tamamen ona dönüşeceğim ve buradan kaçmam imkansız hale gelecek. Ne olursa olsun bu aptal duyguyu silmeliyim, Leo’ya böyle ihanet edemem. Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Geri masaya döndüm. Titreyen elimi fark etmesinler diye elimi masanın altına, dizlerimin üzerine koydum. Masadakilerin dikkati hâlâ prensin üzerindeydi. Muhtemelen hiçbir ayrıntıyı kaçırmamaya çalışıyorlardı. Evlerine döndüklerimde bütün imparatorluğa yayacakları bir dedikoduları vardı artık.
Ama olayın iç yüzünün farklı olduğuna eminim. Elimle arkamdaki hizmetçiye bana doğru yaklaşması için bir işaret yaptım. Hizmetçi yanıma geldiğinde herkesin duyabilmesi için yüksek sesle söyledim isteğimi.
“Bana olay yerinde bulunan birini bulun. Bulur bulmaz buraya getir hemen, neler olduğunu anlamamız lazım. “
Beria’nın hemen yanında oturan isminin Lily olduğunu hatırladığım kız gibiydi masadakilerin çoğu. Lily meraklı gözlerle etrafı seyretti ve sonra Beria’ya doğru eğilip onun kulağına bir şeyler fısıldadı. Beria’ysa önüne dönmesi için dürtükledi onu. Sonra bütün o sinir bozuculuğuyla ezelden beri nefret ettiğim Maise başladı iğneleyici ses tonuyla konuşmaya.
“Aa görülmüş iş değil. Prensin hizmetçiyle ne işi var? “
Zaten sinirliydim onun laf sokmak için ekstradan harcadığı bu çaba beni daha fazla çıldırtıyordu. Yine de kendime hakim olup gülümsedim.
“Hizmetçiyi gönderdim zaten. Birazdan gelip olan biteni bize açıklayacak birini bulur. “
Masanın altında yumruğumu sıktım.
“Geldi! “ dedi heyecanla Lily. O hep böyleydi fazla heyecanlı ve çocuksuydu.
Onun tepkisinden olay yerinde bulunan birinin geldiğini anlamıştım. Arkamı döndüğümde genç bir hizmetçi kızın arkamda durduğunu gördüm. Önümde eğilerek bizi selamladıktan sonra konuşmasını beklediğimi anladığı için hemen konuşmaya başladı.
“İlk önce şunu belirtmek isterim ki ben olay yerinde değildim. Sadece duyduklarımı aktaracağım size. Prens yanlışlıkla hizmetçiyi yaralamış ve kendini suçlu hissettiği için onu aceleyle şifacıya yetiştirmeye çalışıyor. Onu kucağında taşımasının başka bir sebebi yoktur leydim. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yeniden Doğdum ✅
Fantasy"Ben, leydi Ariel Kedrey. Şu andan itibaren mevkimden dolayı bana verilmiş olan bütün haklarımdan ve bütün mal varlığımdan vaz geçiyorum. Kedrey malikanesinden ayrılıyorum ve yeni bir hayata başlama kararı alıyorum. " Kapak tasarımı: @yesilozilknur...