Beni kucağından odamın kapısının önünde indirdi. O kadar üşüyordum ki üzerimi değişip sıcak yorganın altına girmek istiyordum. Beni bırakıp aceleyle üzerini değişmeye gittiğinden ona teşekkür edemedim ve açıkçası bir özür dilemedim diye bana küsen birinin bunun için ne tepki vereceğini kestiremiyordum.
Onu ilk gördüğüm yerde teşekkür etmeliyim!
Odama girdiğimde üzerime giyebilmem için birkaç parça gecelik serilmişti yatağın üzerine.
“İstediğinizi seçip giyinin lütfen leydim. Sonra da yatağa girin, sizin içinizi ısıtabilecek sıcak içecekler hazırlatacağım hemen. “
Elimi istemez anlamında havada salladım.
“Sıcak içeceklere gerek yok, uyuyacağım hemen. “
Yeni uyanmış olmam dışında uyumamın önünde pek de bir engel yok gibiydi. Beyaz uzun gecelikti seçtiğim. Bileğime kadar uzanan kolları tüldendi. Hizmetçilerin de yardımıyla üzerimi değişip saçımı da kuruladıktan sonra yatağa girmiştim. Hizmetçileri de odamdan çıkardıktan sonra uyuma çalışmalarıma başladım. Ancak uykum gelmediği için yatağın içinde kıpırdanıp durdum.
Yan döndüm, kolumu başımın altına koyup prensi düşündüm. Tsch! Geri zekâlı üşütecek. Ariel’in bünyesi her ne kadar zayıfta olsa ben güçlü olduğumdan hastalığa dayanabilirdim. Ama prensin durumunu bilmediğimden onu merak etmem doğaldı.
Oflayarak diğer tarafa döndüm. O, çok inatçı! Ne diye yağmurda ıslanmayı göze alarak yanıma kadar geldi ki? Güya bana vicdan mı yaptıracaktı?
Sıkıntıdan oflayarak ayaklarımla yatağa vurdum. Oturur pozisyonda dikildim yatakta. Çıldıracakmışım gibi hissettim, ellerimle saçımı karıştırarak dağıttım.
“En iyisi gidip onu kontrol etmek. “
Her zamanki yavaşlığımla yataktan çıktım. Üzerime baktığımda gecelikle gitmenin bir sorun olup olmayacağını düşündüm.
“Aman, ne olacak canım? “ diyerek omuz silktim. Odamın kapısını sessizce açtım ve başımı uzatarak etrafta birileri var mı, yok mu öğrenmek için etrafı inceledim. Tuhaf bir sessizlik vardı sarayda. Herkes nereye gitmişti?
Neyse, işte hiç değilse bu sefer son şans kırıntılarım kendini göstermişti! Odadan çıktım ve sessizce kapıyı kapattı. Yavaş yavaş ve etrafa boylanarak prensin odasının önüne kadar ilerledim. Kapıyı tıklattım duyulur duyulmaz bir sesle. Sonra ellerimi arkada kenetleyerek prensin kapıyı açmasını bekledim.
Benim kadar tembel olmadığı için -Hiç kimse tembellik konusunda benimle yarışamaz. Yarışmamalı zaten, onlara daha çok yarar sağlayacak alanlarda yarışsınlar. – hemen uyumamıştır diye düşündüm.
Kapıya doğru ilerleyen birinin ayak seslerini duydum. Biraz sonra kapı açıldığında karşımda baş hizmetçiyi görmemle elim ayağım bir birine dolaştı. Yakalanmıştım!
Durumu kontrol edebilmek için sırıttım.
“Kesinlikle prensi kötü emellerime alet etmeyeceğim! “
Hızlı davranarak bir açıklamada bulunmuştum. Yüzüne ağlamaklı bir ifade yansımıştı. Ciddi bir şey olduğunu anlayarak kaşlarımı çattım.
“Sorun ne? Prense bir şey mi oldu? “
Onun cevap vermesini bekleyemeyerek içeri girdim. Prens yatakta uzanıyor ve bir şifacı da başının üzerinde ona şifa büyüsü yapıyordu.
“Endişelenmeyin leydim, biraz ateşi var sadece. “
“Bu kadar çabuk mu? “ Adımlarımı hızlandırarak onun yanı başına gittim. Şifacı işini bitirip bana döndü ve bir açıklama yapma gereksinimde bulundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Yeniden Doğdum ✅
Fantasy"Ben, leydi Ariel Kedrey. Şu andan itibaren mevkimden dolayı bana verilmiş olan bütün haklarımdan ve bütün mal varlığımdan vaz geçiyorum. Kedrey malikanesinden ayrılıyorum ve yeni bir hayata başlama kararı alıyorum. " Kapak tasarımı: @yesilozilknur...