♥6♥

5.6K 221 2
                                    

Z pohledu Bell

Nemůžu uvěřit tomu že že že jsem tam a hlavní tanečnice o můj bože. Sedim na posteli a z holkama si lakuju nehty když sestřenice slyšela že sním budu tancovat na Believe tour tak omdlela ale fakt probouzeli jsme jí asi 2 minuty. ,,Tak povídej co na to Justin když tě tam viděl?" zeptala se Rose ,,No tak když se mě všimnul tak na mě pořád zíral a jakoby slintal no a pak jsme měli přestávku a já jsem si tam našla takový dobrý holky tak doufám že tam budou zítra taky no a my jsme seděli v takovým kroužku a pak tam přišel Justin chytil mě za loket a táhnul někam za roh no a tam se mi omluvil a něco ještě řikal no a potom na mě zase koukal a když jsem tancovala freestyle tak se zvednul a chytil mě za boky a já jsem se otírala o jeho rozkrok a pak jsem tancovala svoje kroky a on se to pokusil to napodobit a vedlo se to je jasný no a to je asi vše!" ,,Twl on stebou tančil!" začali pištět holky ,,Ale něco na něm bylo divný" ,,A co?" ,,Ty jeho oči prostě se mi zdál nějak zamilovanej a vůbec nevim do koho a dával to hodně na jevo no a prostě to by jste na něm poznali i vy že je strašně zabouchlej takovej ne ukecálek a blázínek ale prostě s myšlenkama úplně jinde no a je to divný" ,,Wow Bieber se znova zamiloval!" řekla Lucy ,,Ale fakt ty jeho oči jsem ani neviděla na fotkách se Selenou chci vidět jakou zase budeme vymýšlet přezdívku určitě jim to bude slušet když je tak zamilovanej ale doufám že budde lepší než Selena já jsem jí měla ráda ale když mi Justin řekl že jí podved tak jako už v oblíbených není a doufám že ho nezklame protože to jste měli vidět on se i trápil!" řekla jsem a skočila na postel holky si lehli vedel mě a pak jsme to ještě dodiskutovali a pak jsme usnuli. ,,Bell!" ,,Bell Bell Bell Bell!" ,,Halo Bello!" probudili mě hlasy mých otravných kamarádek ,,Co je?" ,,Zaspali jsme! Máš tam být za 15 minut!" ,,Kurva!" zařvala jsem a holky strhla z postele. Letěla jsem do koupelny a tam se umyla a namalovala. Vylezla jsem a šla ke skříni a rovnou si oblíkla oblečení na zkoušku a oblečení normálně hodila do tašky. Vyletěla jsem z pokoje a holky hned za mnou nasedli jsme do auta a jeli jsme. ,,Holky můžete odject nevim jak dlouho tam budu!" ,,Okey" vylezla jsem vzala si tašku a holky odjeli. Běžela jsem do haly. Už tam všichni byli ,,Strašně se omlouvám moc se omlouvám já jsem zaspala omlouvám se doufám že jsem vás nezdržela a doufám že to místo je pořád moje?" ,,Samozřejmě Bello je tvoje to nevadí ještě tu není pár lidí asi tři takže vpohodě a tvoje místo kdyby si sem nedorazila tak by jsme na tebe naléhali aby si přijela tebe se jen tak nevzdáme" řekl Nick já jsem se usmála a šla jsem k holkám který se tam dostali ale dvě ne škoda. Podívala jsem se na Justina on se na mě koukal zase ty oči já chci vědět do koho je zabouchlej. ,,Tak jsme tu všichni můžeme zkoušet!" řekl ,,Takže máme tři hlavní tanečníky a to je Elysandra, Patrik a určitě Bella" já jsem se smála a potom řekla ,,A co znamenají ty hlavní tanečníci jestli se můžu zeptat jako to je že tam budeme vždycky?" ,,Ne to znamená že se budete mnohem víc kroutit kolem Justina ale Patrik jako za ním ale holky vy dvě tam prostě budete tancovat hlavně kolem Justina a někdy prostě mu dáte ruku a on bude tancovat sváma a nebo víte co to se ještě vymyslí" jenom jsme s Elys přikývli a šli jsme do první řady k Nickovi. Přišel Justin a kouknul se na mě a řekl ,,Ahoj shawty" ,,Ahoj" usmál se na mě a já mu úsměv opětovala. ,,Takže s Justinem vás naučíme 4 sestavy na All around the world potom na Boyfriend potom na Believe a pak Take you a pak ještě na As long as you love me ale to jenom hlavně tady Elysandru a Bellu a Patrika a vy vlastně budete v pozadí ale budete tancovat jinou sestavu" všichni přikyvovali a pak to začali učit. Ukázali tu na tu All around the world a tu už jsem viděla takže jí umím. Potom jsem se naučila zbytek ,,Super Bello si úžasná!" řekl Nick ,,Díkes" a plácla jsem si s Elysandrou. ,,Tak a teď tu as long as you love me vy hlavní si odpočiňte i Justin a vy vás to naučím" řekl a já jsem si sedla k zrcadlu a vedle mě Elys a Patrik a naproti nám Justin vlastně teď už jsme kamarádi když jsme vlastně takový spolupracovníci. ,,Tak co Bell jak se vede?" ,,Suprově tancuju se svým idolem" řekla jsem a všichni se zasmáli. Povídali jsme si tam asi ještě půl hodiny a pak jsme přišli na řadu my. ,,Takže jsem to vymyslel tak že na As long as you love me bude Bell pořád řikám pořád u Justina a zítra Elysandru naučíme na one love a to bude zase jenom Elysandra takže teď jenom Bellu a Patrika a Elys naučí zbytek to co jsme tady zkoušeli." já jsme jenom přikývla a Elys a Patrik odešli byla jsem docela nervozní že na mojí oblíbenou skladbu budu jenom já s Justinem. ,,Takže Justin si stoupne sem a bude zpívat a ty se kolem něho budeš točit no a on pak bude zpívat sám takže ty se přidáš k zbytku a to tě naučím" takže jsem se točila kolem Justina a on zpíval potom jsem se přidala ke zbytku. ,,A teď Justin si stoupne před tebe a ty mu dáš ruku na rameno a pak on ti svojí ruku dá na tu tvojí a ty vlastně se otočíš a stoupneš si před něho a on ti pojede od tváře až na boky a ty se otočíš a otřes se o jeho rozkrok a pak se znova otočíš a budeš se jenom kroutit a vlastně zbytek bude tancovat a ty se mu musíš řikám musíš dívat do očí a jenom budeš kroutit bokama a on bude zpívat a nesmíš Jay zapomenout na slova protože jsem to viděl v jednom videu a ten zpěvák se nechal unést tou tanečnicí a zapoměl slova tak ty buď opatrnej!" zařval na něho Nick ,,Ale prosimtě snad to dokážu" ,,tak si to pojďte vyzkoušet." 

Z pohledu Justina

Nick má pravdu jestli bbudu muset Belle koukat do očí tak se tam asi poseru jestli sní do tý doby nic neudělám. Začal jsem zpívat a Bella se kolem mě točila a pořád se na mě smála. Já jsem se věnoval as long as you love me. Potom jsem zpíval sám a Bella tancovala se zbytkem a potom je ta část. Stoupnul jsem si před ní ona dala ruku na moje rameno a já jsem dal ruku na tu její  a ona se otočila a já jsem jí od tváře jel až na boky při mým dotyku se zachvěla ale fakt! Ona se otočila a otírala se o mě a pak se znova otočila a kroutila se a dívala se mi do očí myslím že se jí bude točit hlava ale dobře. Když jsme měli hotovo tak jsme se šli oblíknout a Bella šla do šatny potom vyšla z Elysandrou ,,Hele Bell nechceš jít ke mě domů bude tam i Patrik a Alfredo a můžež tam jít i ty Elys?" Bell se podívala na Elys a ta přikývla ,,Okey půjdeme moc rádi" šli jsme k autu a já jsem si sednul na místo řidiče a Bella na spolujezdce. Dojeli jsme ke mě domů a povídali jsme si o believe tour. Bylo už 11 večer a holky chtěli spát Alfredo a Elysandra se už líbali kdyby to takhle bylo se mnou a Bellou ,,Jay?" vytrhla mě z myšlenek Bella miluju když mi řiká Jay ,,Ano?" ,,No víš Elys a Alfredo šli už spát a já nevim kde spát protože domů se mi nějak nechce a hlavně asi jsem hodně daleko od mýho domů" usmál jsem se na ní ,,Ale to nevadí tak chceš spát v pokoji pro hosty a nebo se mnou?" ,,No tak třeba s te-tebou ne promiň já budu spát v tamtom p-pokoji" řekla koktavě ,,Ne! Budeš spát se mnou nic se nestane v pohodě jsme kamarádi ne?" ,,Jo tak dobře" šli jsme nahoru a Bella šla do koupelny. Potom vylezla jenom v ručníku nemohl jsem zní pustit oči ,,Hele nekoukej jsem hnusná!" ,,Ty a hnusná si děláš srandu že jo?" ,,Jo nedělám to nepůjčil by si nějaký triko prosím" ,,Jo jasně" vstal jsem a šel ke skříni vytáhl jsem triko z popiskem ,,Justin Bieber+Belieber=Family" a hodil to po ní ,,Je to je hezký" řekla a zalezla do koupelny potom vyšla jenom v kalhotkách a mým triku už jsem slintal ,,Nevim co na mě vidíš jdu spát" řekla a Lehla si do postele vedle mě. Sundal jsem si triko a kalhoty ,,Nevim co na mě vidíš jdu spát" řekl jsem se smíchem když na mě koukala s otevřenou pusou ,,No tak promiň ty si bůh já jsem nic!" ,,No jasně" lehl jsme si kní a přikryl nás. Za chvíli usnula byla roztomilá a já jsem usnul taky. Ráno mě probudil její hezkej hlásek ,,Justine?" otevřel jsem oči a tam už stála oblečená ,,Kam jdeš?" ,,No já mám ten jakoby kroužek stěma holkama jak jsem ti taky řikala že když slyší tvoje jméno tak hned křičí" ,,Jo aha jdu stebou jsou to belieberky musím je poznat" a vstal jsem ,,No dobře ale ohluchneš" řekla ,,Hele já už jsem toho slyšel třeba na koncertě jak můžu ohluchnout" oblíknul jsem se a šli jsme dolů. Na gauči seděla Elys a Alfredo a líbali se ,,Že by novej pár?" řekl jsem se smíchem ,,Asi to tak bude bro" řekl Alfredo dal jsem si sním ťukes a šli jsme do auta. Dojeli jsme před studio. Bella odemknula a za stolem seděla tak holka na 25 let ,,O můj bože" řekla a stoupla si usmál jsem se a vtáhnul jí do objetí ,,Čau Claire tohle je ty víš kdo a je to můj" nevěděla co říct kéž by přítel ,,Jsem její dobrej kamarád potkali jsme se na koncertě a bude se mnou tancovat Beliebe tour" řekl jsem v klidu ,,O fakt to se máš gratuluju" ,,No právě já už tady nebudu pracovat asi přes rok protože půl roku je ten Believe tour a pak ještě koncerty a asi to už nebudu stíhat" ,,Jo jasně já to řeknu vpohodě" šli jsme nahoru a potom přišli nějaký holky a šli se oblíkat já jsem zalezl na záchody. Potom tam šli a pak pro mě přišla ,,Jay pojď" čekal jsem za dveřma ,,Mám pro vás suprový překvapení který zvás to asi neskousnou a nebudou jenom koukat i řvát " usmál jsem se a ty holky se tvářila  nechápavě. ,,Otočte se zády ke dveřím" všichni se otočili a já jsem šel knim potichu a Bella se snažila nesmát šel jsem k jedný blondýnce a objal jí ze zadu podívala se na mě a začala řvát a pak začali řvát ty další. Stoupla si a objala mě ,,O můj Bože!!" zařvala. Potom mě objali těch zbytek holek. ,,Tak tohle je můj kamarád potkali jsme se na koncertě a budu sním tancovat believe tour" řekla Bell ,,O můj bože ty se máš" a začali brečet. ,,Justin vás nauč nějaké sestavy" řekla holky se postavili a začali křičet. Když jsme odcházeli tak jsem zavezl Bellu domů a jel domů myslim si že tu jednou dostanu už jsme nejlepší kamarádi.

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat