Justin
Ráno jsem se probudil na to že mi bylo špatně. Zabořil jsem hlavu do polštářů a povzdechl si. ,,Si vzhůru?" ozval se Belly hlas. Otočil jsem se ke dveřím a viděl jí s Jasonem na rukách ,,Jo ale je mi špatně" řekl jsem a natáhl ruce a ona mi ho dala na ruce. Podíval se na mě a pak si zase opřel hlavu o mojí hruď. ,,Nechceš prášek nebo něco?" zeptala se ,,Ne" řekl jsem a žaludek se mi nějak obracel. Položil jsem Jasona na postel a běžel do koupelny a vyzvracel se. Přišla Bell a smutně na mě koukala. Sedl jsem si a opřel si hlavu o zeď a vydechl. ,,Lásko" řekla a šla ke mě a objala mě. Vypadalo to že se za chvíli rozbrečí ,,Neplač" pohladil jsem jí po tváři ,,Když mě je tě strašně líto" řekla a já se postavil a s její pomocí si lehl do postele kde už Jason nebyl. Lehla si ke mě ,,Budeš opravdu nemocná" zašeptal jsem. ,,Co kdyby jsem dala do večera děti Sel a byli by jsme tu jenom my dva. Si nemocný a já se o tebe budu starat" řekla ,,Ne budeš nemocná já to tu zvládnu" řekl jsem a políbil jí do vlasů. ,,Lepší já než ty takže já jdu vzbudit Maddie a Jason je dole v obýváku" řekla a vstala. ,,Si strašně tvrdohlavá" řekl jsem ,,Řekni mi něco co nevím" řekla a podívala se na mě a pak zašla do pokoje pro Jasona. Vstal jsem a šel za ní a opřel se o rám dveří ,,Strašně tě miluju" řekl jsem ,,To taky vím a já tebe taky" řekla a zabalila nějaké věci do menší tašky. Šla za Maddie a já na sebe hodil tepláky a triko a šel dolů. Jason byl strašně krásný. Byl trochu zabalený v dečce, celý do modra a vedle něho opička. Celkově byl celý modrý dalo by se říct. Musel jsem ho vyfotit. Dal jsem to na twitter a napsal tam ,,Lenoch můj" usmál jsem se a poslal to. Bylo mi zase špatně tak jsem se posadil vedle Jasona a trochu mu upravil peřinu protože mu to šlo trochu do obličeje. ,,Ahoj tati" řekla Maddie a sedla si mi na klín ,,Ahoj princezno ale slez ze mě jinak budeš nemocná" řekl jsem a ona si slezla. Vzal jsem Jasona opatrně do rukou i s tou opičkou a vlastně ho držel v náručí takže jsem na něho hezky viděl prozatím se neprobudil ,,Kam sním jdeš?" zeptala se Bell ,,Přece ho jdu odnést Seleně?" řekl jsem a podíval se na ní ,,Ale nemůžeš se namáhat" řekla ,,Lásko Jason je lehoučký nic se mi nestane a musím ti pomoct bereš kočárek a tašku s Jasonovými věcmi tak přestaň a nejsem úplně na umření" řekl jsem a ona si povzdechla a přikývla. Vešel jsem ven a viděl Belieberky nechápu že mají tolik energie když mě viděli tak začali řvát ,,Pššt" dal jsem si prst na pusu a šel k nim ,,Justine jak ti je!? Co se ti včera stalo?" ptali se ,,Včera mi bylo strašně špatně a mám virozu a pořád mi je celkově blbě takže se nemůžu tolik vybavovat ale teď jdu Jasona dát Seleně protože musím ležet a odpočívat" řekl jsem ,,Ukážeš nám ho?" zeptali se. Trošku jsem ho naklonil aby ho viděli. Začali dělat takový ty zvuky jako awww a tak. Rozloučil jsem se s němi a šel do autobusu k Sel. ,,Jak ti je?" zeptala se ,,Nic moc" řekl jsem a podal jí ho dala ho na sedačku a přikryla ho. ,,Tak se uzdrav máme si je nechat i přes noc?" zeptala se ,,Ne to ne to nemusíš" řekl jsem ,,Dobře já se ještě domluvím s Bell" řekla a já odešel a v našem autobuse šel rovnou do postele. Za chvíli přišla Bell a lehla si ke mě a šáhla mi na čelo ,,Hoříš nemám ti přinést čaj nebo něco?" zeptala se ,,Prosím" řekl jsem a pořádně se přikryl protože mi byla zima ,,Jasně hned tu budu" řekla a odešla. Je mi strašně blbý že mě musí obsluhovat. Za chvíli přišla a ještě mi dala prášek na hlavu. ,,Lásko strašně mi vadí že mě obsluhuješ" řekl jsem a stáhl si jí k sobě. ,,Justine mě to vůbec nevadí musíš se uzdravit" řekla a pohladila mě po tváři. Dopil jsem čas a pak jsem asi usnul.
Když jsem se probudil tak jsem se podíval na druhou stranu a nikdo tam nebyl. Povzdechl jsem si a vzal si mobil. Šel jsem na twitter a jen tak projížděl příspěvky. Šel jsem na oblíbené kontakty a zavolal Bell. ,,Ano?" řekla a zasmála se ,,Lásko pojď sem já tě tu postrádám" řekl jsem smutným hlasem ,,Už jdu" řekla a típla to a já jsem dole slyšel jak se tam s někým povídá. Za chvíli přišla ,,Ty tam máš nějakého milence?" zeptal jsem se ,,Ne je tam Sel s dětmi chtěli jsme jít na procházku ale já jí řeknu že nemůžu" řekla ,,Ne jdi. Jdi na vzduch já se o sebe postarám" řekl jsem a ona mě políbila. ,,Dobře kdyby cokoliv volej mi ano?" řekla a já přikývl ,,Ano mami" řekl jsem ,,Justine ale opravdu může ti být víc blbě a třeba omdlíš" řekla ,,Jo neboj se lásko" řekl jsem a ona mě znova políbila a pak odešla. Najednou mi zazvonil mobil. Byl to Raen. Raen se mnou na turné není ale někdy přijede. ,,No nazdar chlape všude píšou že ses poblil na podiu co si jedl prosímtě!?" zařval do mobilu se smíchem ,,Nech toho brácho mám nějakou podělanou virozu" řekl jsem ,,Aha tak to jo ale já se docela lekl procházím se s mojí přítelkyní po parku a najednou si přečtu titulek na novinách. Justin Bieber se pozvracel přímo na podiu před fanoušky." řekl a já se zasmála ,,No já nevím prostě mi bylo blbě ale nikomu jsem to neřekl a pak to už nešlo a vyhodil jsem to ale nechtěl jsem to mi věř" řekl jsem ,,Jo já ti věřim tak se brzo uzdrav marode já budu končit" řekl ,,Jo jo čau" řekl jsem a típl to. Pustil jsem si televizi a zrovna tam byla reportáž o mě. ,,Vítám vás u Hollywood wire kde vám přinášíme novinky o slavných. Včera měl Justin docela perný den. Nejdřív pořídil láskyplnou fotku se svým novým synem. Podotýkám včera jsme se poprvé dozvěděli že má syna! Gratulujeme! Jason Bieber! Očividně už byl v zákulisí a s malým Jasonem si tam chodil a choval si ho. Byla to hezká fotka (ukázali tam fotku). Ale v půlce show se Justinovi udělalo špatně a bohužel se tam pozvracel a potom odběhl do zákulisí. Bella která tam byla sním měla vyděšený obličej a pak běžela za ním. Za chvíli se vrátili ale na Justinovi pořád bylo vidět že mu není dobře. Za chvíli padl na kolena a pozvracel se znovu. Bohužel se na podio už nevrátil. Doufáme že mu nic závažného není a držíme mu palce" pak jsem to už vypl a šel spát.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanficUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...