O pár let později
Justin
Takže jak to říct posunuli jsme se o krásných pět let. Ne nebyli krásný tedy myslím to tak že už mi je třicet já to nechápu proč jsem tak zestárnul?! Malýmu Jasonovi je 7 a Maddie 12 a bude jí dvanáct. Maddie je dětská tanečnice. Tancuje na našich koncertech a nebo prostě má svoje vlastní taneční vystoupení. Prostě třeba na koncertech na našich má jako konečné vystoupení ona a je strašně šikovná já jsem hned věděl že bude po nás s Bell. Máme taky naší písničku kde jsme všichni. My s Bell jsme jí složili a děti tam jsou v klipu taky. Maddie tam dokonce taky něco zpívá s Jasonem pár slov a Maddie jednu krátkou sloku a je to fakt paráda strašně se mi to líbí. Je to něco o tom jakože že se všichni máme rádi jak se to rozvíjelo náš vztah, když byla Maddie a tak. Snad to chápete. Dnes jdeme všichni k Ellen a Maddie tam bude tancovat. Strašně se těším protože ona to fakt umí. Ona je nadaná!
Probudil jsem se na hlasitou hudbu. Vstal jsem z postele a oblíkl se a šel dolů. Jason s Bellou seděli u stolu ,,Ahojky" usmál jsem se na ně. ,,Ahoj tati" ,,Ahoj lásko" Belle jsem dal pusu a tomu rošťákovi jsem rozcuchal vlasy. ,,Maddie je?" oba dva ukázali dolů ,,Ona ten tanec zbožňuje tak se nediv" usmála se Bell a já přikývl a šel za princeznou dolů. No jo nemá ráda když jí říkám princezna vždy na to jenom řekne ,,Tati už mi je 12 nejsem žádná princezna!" a nad tím se vždy zasměju. Bude to vždy moje princezna. Došel jsem dolů a otevřel dveře od tělocvičny kterou jsme tu udělali přesně proto že si jí Maddie vyžádala. Měli jsme tu už posilovnu a mnoho místa tak jsme udělali menší tělocvičnu vždyť to ani nevadí. ,,Ahoj" zakřičel jsem aby mě přes tu hlasitou hudbu slyšela zrovna se točila. Podívala se na mě a usmála se ,,Ahoj" naznačila rty a vypnula hudbu. Pak se rozeběhla a skočila mi do náruče. Je to moje holčička. ,, Jak si se vyspala? Ale asi dobře když dokážeš dělat tohle" usmál jsem ,,To je normální" usmála se a zazvonil jí mobil. Odtáhla se ode mě a běžela ke stolku kde měla mobil ,,Ahoj Gracie" řekla. Pousmál jsem se a zavřel dveře a šel zase nahoru ,,Tak co? Hudba je vyplá?" řekla Bell z kuchyně ,,Volala jí Gracie" řekl jsem ,,No jo kamarádky teda nejlepší kamarádky. To mi připomíná že já svojí nejlepší kamarádku už neviděla týden" řekla a já jí objal ze zadu. ,,No jo Selena viděl jsem na fotkách že si teď hodně užívá s Taylorem všude chodí spolu do restaurací a tak pořád jsou spolu" řekl jsem. No jo se Zeddem jim to nevydrželo rok po svatbě se rozvedli v docela špatné situaci takže to nebyl rozvod že je to v pohodě ne to ne tohle byl drsný rozvod že se z toho Sel zhroutila a byla měsíc kvůli tomu v nemocnici takže jsme si museli vzít Gracie k nám ale to nevadilo holky se bavili. Teda byli rády. Gracie Zedda brala něco jako strejdu a prostě ho měla ráda takže jí to bylo líto ale jinak na víkendy jezdí k Chazovi. No a Sel si našla novýho kluka Taylora a vypadá zase zamilovaně i on takže snad jim to vyjde. ,,Víš co Matte naser si!" slyšel jsem křik a pak běh nahoru. ,,To byla Maddie?" ukázal jsem nahoru ,,Asi jo" ,,A kdo je Matt?" nechápal jsem ,,Ty to nevíš její kluk" usmála se ,,Kluk? Ona už má kluka? To se tátovi nepochlubila tedy ale nevypadalo to že by ještě spolu byli když na něho zařvala ať si nasere" řekl jsem ,,Asi ne jdu za ní" chtěla se ode mě odtáhnout ale já jí chytil za ruku a přitáhl si jí zase k sobě ,,Jdu za ní já jde o kluky to má táta za povinnost víš" ,,Ne nemá" zasmála se. Mávl jsem rukou a vyběhl nahoru do jejího pokoje. Otevřel jsem dveře a viděl jí ležet na posteli na břichu a brečet. Sedl jsem si k ní na postel a pohladil jí po zádech. ,,Zlato co se děje?" zeptal jsem se ,,On má rád jinou" zašeptala a já jí pomalu neslyšel ,,Kdo? Ten kluk na kterýho si řvala?" otočila se na záda a posadila se ,,Jo chodila jsem sním tři měsíce a teď mi zavolal že má rád jinou a mě taky ale jí víc" zase se rozbrečela a hodila se mi okolo krku ,,Mám mu vynadat?" zakroutila hlavou ,,Nechápu jak může mít jednu víc rád to nechápu a hlavně ty si hezká a krásně tancuješ a zná tě celý svět co by si víc přál" řekl jsem a pohladil jí po vlasech ,,Asi nechce aby ho všichni znali" zavzlykala ,,To si nemyslím zlato" zašeptal jsem a dal jí pusu. ,,Neplač kvůli němu. Když tě nemá rád tak jak by měl tak nebyl ten pravý. Připrav se za chvíli jdeme za Ellen" řekl jsem ,,Dobře" usmála se a vstala z postele. Taky jsem vstal a šel ke dveřím ,,Jo a Maddie?" podívala se na mě ať pokračuju ,,Napiš mu ještě ať se dívá na Ellen na tebe aby viděl koho tak úžasnýho ztratil" řekl jsem ,,Tak jo" usmála se a začala psát na mobilu. Zavřel jsem dveře a šel do ložnice kde už byla Bell a oblíkala se ,, Tak co?" ,,Myslím že dobrý." pousmál jsem se a ona taky. Začal jsem se oblíkat a pak jsem šel dolů. Už tam byl Jason a pak přišli holky. Vlezli jsme do auta a bodyguard se rozjel. Dojeli jsme k Elleninu sídlu a vylezli z auta a šli rovnou do zákulisí. Začali nás připravovat a pak Ellen začala ,,Přivítáme naší slavnou rodinu Bieberových" řekla Ellen a my jsme tam vešli. Všichni jako vždy začali řvát a tleskat. ,,Takže dnes jsme tu hlavně kvůli Madison" usmála se na Madd a ona na ní a přikývla ,,Samozřejmě jsem pozvala všechny protože je to čest ale budeme řešit spíš tebe protože jdeš po stopách mamky a táty" řekla Ellen ,,Jo jo to jdu miluju tanec" řekla s úsměvem ,,To už jsme poznali z videí který každý vidí v televizích a na vašich stránkách jak na youtubu a na sociálních sítích a je tam fakt vidět že tanec miluješ" ,,Je to můj život tedy i moje rodina" řekla ,,No tak to je samozřejmý ale teď často vidíme na fotkách spíš jenom Maddie s Gracie Gomez a ještě nějakými kamarády a nějakými bodyguardy a vy tam nejste takže to už i za ní dolézají paparazzi?" zeptala se a koukala střídavě na mě a Bell ,,Jo a to hodně proto by jsme jí nepustili nikam samotnou jedině s bodyguardy jinak ne" řekl jsem ,,Jo to je jasné. Maddie tohle video přidala tvoje choreografka víš o něm?" ukázalo se video ale ještě se nepustilo ,,Teď nevím přesně" ,,No to nevadí tak se na něj všichni podíváme" usmála se a video se spustilo (média: kouknout please ta holka je fakt talentovaná a teď to bude Maddie a nevšímejte si tam toho jejího jména) Bylo tam jak tancuje a pár fotek ale fakt tancuje úžasně. ,,Tancuješ parádně Maddie" řekla když to skončilo ,,Děkuju" začala se červenat a já se usmál. ,, A na fotkách taky vypadáš úžasně prostě si všechno pobrala po tvých rodičích" zasmála se a my sní ,,No asi to tak bude" ,,A teď ještě se všichni hodně diví jak zvládneš třeba ten provaz nebo že vyskočíš a uděláš ve vzduchu provaz a nebo také tohle" řekla a ukázala se fotka kterou jsme fotili my a byla pořízena asi před týdnem. ,,Tohle to je lehké" usmála se ,,A ukážeš nám to?" ,,Jasně" postavila se a do ruky mi dala mobil a mikinu ,,A já jsem co?" zasmál jsem se. ,,Počki tati" usmála se a stoupla si dolů ,,A co ten provaz ve vzduchu nebo ten normální nebo to rozpažení?" ,,Tak všechno?" zasmála se a ona přikývla. Nejdřív začala roztahovat nohy až si sedla do provazu. Všichni začali tleskat a my taky ,,No wow" divila se Ellen. Pak trochu ustoupila a rozeběhla se a udělala ten provaz ve vzduchu a zaklonila hlavu a pak se normálně postavila. Zase začali tleskat a řvát. A teď udělala tamto že si držela nohu nahoře a usmála se na všechny a zase tleskání ,,Kdo tě to naučil?" nechápala ,,Mamka mě to naučila" ,,Jo fakt Bell a umíš ještě něco z toho?" ,,No asi ten provaz" usmála se a já jí poplácal po stehně ,,Předveď se" usmál jsem se na ní a ona pokroutila očima a šla za Maddie. Chytli se za ruce a obě dvě udělali provaz ,,Páni jste fakt dobré" řekla Ellen a všichni zase začali tleskat ,,A co takhle kdyby si nám Maddie ještě zatancovala? A dnes to bude všechno" ,,Klidně" pustili tam nějakou hudbu a Maddie začala tancovat. ,,Tak dámy a pánové tohle byla naše malá taalentovaná hvězda Maddie Bieber!"
Takže holky už to chtělo posunout a co vy na to kdybych napsala ještě pár částí třeba z pohledu i Justina i Maddie a tak chcete?
prosím vote a hlavně krásné dlouhé komenty
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfikceUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...