INFO:Jak jsem v minulé části psala že je ve druhém měsíci tak to neberte vážně byla ve třetím týdnu hodí se mi to tam líp a taky se tam změní měsíce
O měsíc později
Bella
Jsem v prvním měsíci a tři týdny těhotenství. Je to skvělí pocit. Bude začátek března a ono už je tady teplo což nechápu.
Vstala jsem z postele a podívala se na Justina. Včera přišel úplně na mol domů. Prostě jeho kamarádi odjeli a teprve včera oslavovali že bude mít další dítě no a trošku to přepískli. Včera když přišel tak se mi tady asi čtyřikrát pozvracel už jsem to uklidila ale Kate musí líp. Myslím že tak do oběda se neprobudí. Vzala jsem si na sebe tílko a sukni. Vlasy jsem si dala do culíku a šla dolů. V kuchyni byla Kate a v obýváku byla Madison ,,Ahojky"řekla jsem ,,Ahoj mamí" vypískla a objala mě,dala jsem jí pusu do vlasů a pustila jí. ,,Půjdeš se mnou do Starbucks na snídani teda jestli si už nejedla?" zeptala jsem se a podívala se na Kate zakroutila hlavou ,,Jo ale co táta?" zeptala se ,,Spinká a nebudeme ho budit včera přišel pozdě a je unavený a až přijdeme tak bude vzhůru" řekla jsem a ona přikývla ,,Tak šup jdi se oblíknout a přijď dolů" řekla jsem jí a ona přikývla a běžela nahoru. ,,Bell promiň já jsem přišla teď takže sem nestihla snídani" řekla Kate ,,To vůbec nevadí měla jsem chuť na starbucks takže se tam nasnídáme můžeš udělat oběd a Justin se včera trochu opil ne trochu. Trochu víc takýže se neboj že se třeba probudí až na oběd" řekla jsem a ona se smíchem přikývla a dál něco dělala v kuchyni. Šla jsem na zahradu a tam na trávě ležela Esther. Šla jsem kní a ona se na mě podívala.,,Nazdar holka" řekla jsem a vzala jí na ruce. Šla jsem sní do předsíně a tam jí dala obojek. Za chvíli přišla Maddie ,,Jupííí jdeme s Esther" vypískla ,,Jo tak jdeme ale pššt tatínek chce spát" řekla jsem a ona přikývla. Šli jsme ven a šli rovnou do starbucks. Vzala jsem Maddie za ruku a ona držela vodítko s Esth. Povídali jsme si a smáli se. Došli jsme tam a já přivázala Esth ke stromečku na terase kam si potom půjdeme sednout. Vešli jsme dovnitř a jak mě lidi zaregistrovali tak vykulili oči a začali se usmívat a šeptat si. Usmála jsem se a došla k pultu. Tam stála holka která na mě koukala jako na zjevení a nepohla se. ,,Halo?" řekla jsem a ona se jakoby probudila z tranzu ,,O-omlouvám se já jsem tvoje fanynka i Justina a" nedořekla to. Vzala jsem si papírek co tam byl a podepsala se jí tam. ,,D-děkuju moc" řekla ,,Nemáš zač" řekla jsem jí a usmála se na ní ,,A teď co si dáš?" zeptala se ,,Já si dám karamelové espresso bez kofeinu a jahodový dortík a Madison?" řekla jsem a ona si to zapsala ,,Čokoládový dortík a studenou čokoládu" řekla a ona si to zapsala a usmála se na ní. To si dává skoro vždy. Šli jsme ven možná to není nejlepší sedět venku kde na vás všichni vidí ale máme tam Esth takže nemůžeme sedět vevnitř. Za chvíli nám to přinesla usmála se na nás a odešla. Milá holka. Všechny moje fanynky jsou milý. ,,Pojedeme zase někdy na turné s tatínkem?" zeptala se Maddie když jedla svůj dort. Spolkla jsem sousto. ,,Pojedeme ale spolu jako já a tatínek že tam budeme zpívat bude to naše turné jenom nevíme jak se bude jmenovat ale ty tam pojedeš taky" řekla jsem a ona přikývla a upila si čokolády. Když jsme dojedli tak jsme vstali a chtěli jít pryč ale hned se na nás navalili papz. Vzala jsem na ruce Esth jinak by jí ušlapali a Maddie se na mě přimáčkla. ,,Bello kdy budete mít svatbu?" ,,Budete mít další miminko?" ,,A co turné?" ,,Pojedete sama nebo s Justinem na turné?" bla bla bla. ,,Uhněte mám tu dceru a psa nemíním aby jste my je ušlapali!" řekla jsem naštvaně. ,,Pozor!" zařvala jsem na jednoho chlapa. Procpali jsme se pryč šli jsme dál ale šli za náma. Blbý nápad jít sem. Trochu jsme přidali na kroku. Zase nás dohnali. Zastavilo u nás auto. Podívala jsem se do auta byla tam Sel ,,Sedejte!" zařvala a otevřela dveře. Nasedli jsme a Esther měla Madison v zádu. ,,Bello co tě napadlo nejít bez bodyguardů" řekla a zakroutila hlavou ,,Nevím tak jak jsem měla vědět že mě budou takhle debilně dohánět a jak vlastně víš že jsem tady" řekla jsem ,,Jela jsem kolem a viděla jak se snažíte utéct papz"řekla a já přikývla. Dojeli jsme ke mě ,,Tak ahoj" řekla jsem a objala jí ,,Ahoj a příště si vem bodyguardy znám to že chceš soukromí ale je to trochu nebezpečné pamatuj že já jsem taky hvězda" řekla Sel ,,Jo jo okey" řekla jsem a s Maddie jsme vylezli a šli domů. Tam se Maddie rozeběhla nahoru do pokoje a já se nad ní usmála a pustila Esther na zahradu. Šla jsem nahoru a otevřela pokoj od ložnice. Justin rozvalený celý na posteli. Usmála jsem se a šla k poličce kde mám taky nějaké oblečení. Sundala jsem si sukni a tílko. Hodila jsem to na křeslo. Sundala si taky podprsenku a dala si triko ,,Mám tu přehlídku?" řekl hlas a já sebou cukla a podívala se na postel. Seděl tam Justin a usmíval se na mě ,,Chtěl bys?" zeptala jsem se a oblíkla si tepláky. ,,Moc" zašeptal nadrženě ,,Máš smůlu opilče" řekla jsem se smíchem a sedla si k němu. Stáhnul mě k sobě na klín ,,Udělal jsem včera něco o čem nevím?" zeptal se ,,Ne proč?" zeptala jsem se teď já ,,Nevím" zašeptal ,,Nic si neudělal" řekla jsem a pohladila ho po tváři. Usmál se na mě a políbil mě ,,Tobě není špatně?" zeptala jsem se ,,Kupodivu ne jenom mě bolí hlava" řekl a já přikývla. Políbil mě a položil na postel a lehl si nade mě. Hladil mě po celém těle. Chtěl mi sundat triko ale zastavila jsem ho ,,Ne vždy sem může vrazit Maddie" řekla jsem a on přikývl a lehl si vedle mě. Vzal mi ruku a propletl si s náma prsty. Ruce jsme dali do vzduchu a dívali se na ně ,,Co kdyby jsme se už konečně vzali tak za týden" řekl a já sotva vstřebala jeho slova. Posadila jsem se na proti němu a podívala se na něj se zvedlým obočím ,,A jak to chceš stihnout?" zeptala jsem se ,,No neboj se mám to suprově vymyšlený jenom se oblíkni do něčeho pohodlného a budu tě čekat dole" řekl a vstal a běžel do svojí šatny. Vstala jsem a šla k němu. Oblíkal si triko ,,A co Maddie?" zeptala jsem se ,,Neboj Maddie necháme tady a zavolám mamce" řekl a já přikývla. Šla jsem do svý šatny a oblíkla si legíny a tričko. Dala si mikinu. Vlasy si nechala rozpuštěné a udělala si jenom takový malý drdůlek. Šla jsem dolů a tam už byl Justin. Usmál se na mě a šli jsme ven. Nasedli jsme do auta a jeli. Viděla jsem auto Pattie která jela k nám domů. Usmála jsem se a dál se dívala na cestu. ,,Mohli by jsme udělat společné to turné jak jsme se o tom bavili" řekla jsem ,,Jo to super nápad ale nemáme název a máme zatím jenom jednu společnou písničku"(jako že mají) ,,Já vím ale už by měl nějaký tour být" řekla jsem a on přikývl. Justin zastavil. Vůbec jsem to tady nepoznávala. Vylezli jsme a já se podívala. Moře,pláž,vyhlídka. ,,Jsme na pláži ale co tu děláme?" zeptala jsem se ,,Ty to tady nepoznáváš?" zeptal se a smutně se usmál. Pořádně jsem se rozhlídla.
Už tu čekám 15 minut a ještě tu není chodím po pláži a pozoruju jestli tu není. Kašlu na to určitě na mě zapomněl to je jasný nemůže se setkat s nějakou naivní fanynkou. Šla jsem ke koši a vyhodila to jeho číslo. Šla jsem k autu ale pak na mě někdo zavolal ,,Bell stůj!" otočila jsem se a tam zase za mnou běžel Justin. Usmála jsem se a šla blíž k němu ,,Ahoj J-justine" zakoktala jsem ,,Si nervozní" ne nejsem stojí předemnou úžasnej kluk a nejsem nervozní ,,Proč si už odcházela?" zeptal se mě smutně ,,Nevim tak už tu čekám 15 minut a myslela jsem že si na mě zapomněl a je to jasný přece by si nešel na pláž s nějakou naivkou?" ,,Ale prosimtě nejsi jako ty holky který mě jenom vidí a omdlí když jí řeknu ahoj a vlastně omlouvám se zdržel mě Scooter" ,,Nevadí" potřebuju ho obejmout ,,M-Můžu tě obej-obejmout?" usmál se na mě a rozevřel náruč. Bylo to pěkný. Chodili jsme po pláži a povídali si.
,,Tady jsme měli naši první procházku po tom koncertu?" zeptala jsem se a on s úsměvem přikývl. A jo. Tady jsem mu o sobě něco řekla. Tady jsme si spolu povídali jako kamarádi od narození. Tady jsem se svým idolem byla na procházce. ,,Tak si to pamatuješ" zasmál se ,,Promiň pak jsem si na to vzpomněla ale jak to že jsme tady od tý doby nebyli jsem tu podruhý s tebou" řekla jsem ,,Nevím chodili jsme na tu vedlejší pláž na tuhle moc lidí nechodí nějak sem přestali chodit a začali chodit tam tak jsme na to zapomněli" řekl a já se usmála a objala ho. Byli tu nějaké lidi ale ne tak moc. Jen tak jsme se procházeli. ,,Tak proč tu jsme?" zeptala jsem se ,,Napadlo mě když jsme se tu vlastně jakoby poprvý nepočítám koncert potkali tak by jsme se tady mohli taky vzít. Zařídil bych aby tady nebyli cizí lidi a pláž je trochu zapadlá takže by tady papz nebyli a mě to přišlo jako dobrý nápad" řekl a já se usmála ,,Je to super nápad to by bylo úžasný" řekla jsem a rozhlížela se okolo ,,No a pozvánky máme hotový stačí tam napsat datum a odeslat, oblečení jako můj oblek a tvoje šaty by jsme vyřídili zítra. Dort by jsme vyřídili spolu a výzdobu potom do týdne by jsme to stihli v pohodě" řekl a já se jenom usmívala ,,Super jedeme domů musíme to všem říct že se konečně budeme vdávat" řekla jsem a chytla ho za ruku a šli jsme k autu. Jeli jsme domů tam byla Pattie ,,Pattie budeme se vdávat příští týden" řekla jsem a ona se usmála ,,To je super pomůžu vám se vším s čím budete chtít" řekla a objala mě. Zavolala jsem blízkým a řekla jim to,ale stejně dostanou pozvánky. Rozhoduju se jestli mám zavolat rodičům ale nevím neozvali se hodně dlouhou dobu stejně jako sestra. Seděla jsem na posteli a do pokoje přišel Justin. Lehl si nade mě a usmál se na mě. ,,Konečně budeš mrs.Bieber" zašeptal a políbil mě.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanficUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...