O pět měsíců později
Bella
Takže co bych vám asi tak řekla. Tour probíhá úplně božsky. Projeli jsme zatím málo měst protože jsme se někdy zdrželi třeba i dva týdny a tak. Nebo jsme tam jednou měli třeba pět koncertů takže asi tak sedm měst jsme projeli za pět měsíců protože byl takový menší problémek se mnou měla jsem nějakou virozu a tak. Jsem v devátém měsíci a termín mám tak za dva týdny. Už měsíc nejsem na koncertech. Protože jsem to už nezvládala a Justin mi to sám přikázal. Takže hraje a zpívá sám a já se tam třeba jednou objevím na nějakou pomalou písničku. Nebo na nějakých písničkách mě zastupuje Sel ale jinak Justin je tam obvykle sám.
Zrovna si čtu knížku v posteli. Ostatní jsou v aréně a připravují se na koncert. Zazvonil mi mobil. ,,Neee" zakňučela jsem a odložila knížku a pomalu se zvedla. Moje břicho je strašně obrovské. Je mnohem větší než s Maddie. Je to zvláštní. Došla jsem k mobilu a zvedlo ho ,,Ano?" řekla jsem ,,Belli budeme začínat tak pomalu přijď a ať se ti nic nestane" řekl a já se usmála ,,Okey ahoj" řekla jsem a mobil si dala do kapsy a šla pomalu dolů. Vystoupila jsem z autobusu dala si brýle a šla pomalu protože to jinak nejde do arény. Došla jsem tam a viděla že fanoušci čekají u přepážek a pustí je dovnitř. ,,Ahoj lásko" řekl za mnou hlas a já se otočila ,,Ahojky" řekla jsem a on mě políbil ,,Tak si tady hačni a až bude přestávka tak za tebou přijdu"
,,Tak jak to vypadalo zatím?" zeptal se a sednul si ke mě je zrovna přestávka a je tu strašný hluk ale to je vždycky ,,Suprově jako vždy si nejlepší" dala jsem mu letmou pusu ,,Tak malou?" zakňučel a já se zasmála a přisála se na jeho rty. Usmál se a přisunul se ke mě blíž ,,Stop hrdličky Justine musíš na podium" řekla Sel a Justin znova zakňučel a odtáhl se ode mě ,,Miluji tě" řekl a dal mi pusu na líčko a odběhl.,,Jste fakt krásní" řekla ,,Díky" řekla jsem. Dívala jsem se na svoje fotky v mobilu a najednou mě píchlo v břichu. Chytla jsem se za břicho a zakňučela nikdo tu moc nebyl. Snažila jsem se na to nereagovat ale bolelo to čím dál tím víc. ,,Prosím ještě ne není na to ten správný čas" zašeptala jsem a pohladila si bříško ale najednou tak strašně zabolelo že jsem musela zařvat. Najednou se ke mě všichni zběhli a Sel se ke mě posadila ,,Co se děje?" zeptala se ,,Já asi budu rodit" řekla jsem a podívala se pod sebe ,,Jo budu rodit praskla mi voda!" zařvala jsem. ,,Ježiži marja musíme do nemocnice" řekla Selena a Scooter mě pomohl postavit ,,Scootere musíš to vyřídit Justinovi a všechno vyřídit já musím s Bell do nemocnice" řekla ,,Jasně" řekl a někam odběhl. Kenny mi pomohl do auta a Sel si sedla ke mě ,,J-já ještě nechci j-já chci tady Justina" řekla jsem a držela se za břicho ,,Neboj zlato" řekla a chytla mě za ruku ,,Všechno je zkažený z-zkazila jsem Justinovi koncert a co Maddie s G-gracie?" zeptala jsem se a zařvala protože to fakt bolelo ,,Tohle neříkej nic si nezkazila a holky hlídá Alison" řekla. Dojeli jsme do nemocnice a Kenny mě vzal do náruče ,,Rodí!" zařval a sestřičky se ke mě rozeběhli a když mě spatřili a hned se o mě začali starat. Dojeli jsme na sál a tam mě dali na nějaké to lehátko byla tu Sel a držela mě za ruku ,,Já chci Justina" řekla jsem a vydechla ,,Přijde neboj" řekla a hladila mi hřbet ruky. ,,Takže zkuste zatlačit" řekla sestra a já zatlačila a zařvala.
Justin
,,Děkuji moc za chvíli se vrátím" řekl jsem a s úsměvem šel za Bell ale nikde jí neviděl ,,Justine, Justine, Justine!!" slyšel jsem křičet Scootera a za chvíli byl u mě ,,Bella je v nemocnici" řekl udýchaně ,,Cože!? Co se stalo!?" zařval jsem ,,Najednou jí začalo bolet břicho a řekla nám že jí praskla voda takže Sel s Kennym sní jeli do nemocnice" řekl ,,Cože? Vždyť má termín až za dva týdny. Bože já musím" řekl jsem ,,Všechno vyřiď!" ještě jsem zařval a běžel k autu kde už čekal John. Naskočil jsem do auta a John se rozjel. Dojeli jsme k nemocnici a já hned vyskočil z auta a běžel k recepci. Když jsem tam doběhl tak jsem tam nikoho neviděl. Dělají si prdel? ,,Halo paní" řekl jsem jedné paní která byla asi sestra. Podívala se na mě a bylo vidět že mě poznala. ,,Ano?" řekla ,,Já bych tu někde měl mít přítelkyni rodí" řekl jsem ,,Ano tu odvezli na sál nahoru do druhého patra hned první sál" řekla a já se hned rozeběhl nahoru. Když jsem tam doběhl tak mi jeden doktor řekl že si mám oblíknout to modrý oblečení. Vešel jsem na sál a viděl Bell jak má roztáhlé nohy a celou spocenou zrovna řvala. Přišel jsem kní a chytl jí za ruku. Podívala se mě a pousmála se a pak zase zařvala. Podíval jsem se na Sel která tam byla taky ,,Já půjdu" řekla a odešla. ,,Výborně maminko vidíme hlavičku zatlačte" řekla doktorka a Bell zatlačila. ,,To nejde bolí to" řekla a drtila mi ruku. ,,To zvládneš princezno" řekl jsem jí. ,,Tak si chvilku odpočiňte" řekla doktorka. Za chvíli kývla ,,Tak dobře snažste se zatlačit" řekla. Zatlačila ,,Výborně ještě tak dvakrát a bude miminko venku" řekla. Zařvala a pak jsem slyšel dětský pláč usmál jsem se. ,,Je to chlapeček" řekla sestřička a dala ho Bell. Byl ještě od krve ale to vůbec nevadí. Já mám chlapečka! ,,Jak se bude jmenovat?" zeptala se sestra. Asi před měsícem jsme se domlouvali na jméně. ,,Jason" řekla Bell a já přikývl. Sestra ho vzala. ,,Takže Jason Bieber. 16 července 2016. 3 kg 17. 18:11 večer" řekla doktorka a já se usmál. Bellu s Jasonem odvezli a já šel na chodbu. ,,Mám syna!" zařval jsem a objal Sel. ,,Gratuluji tatínku" řekla a já šel do jejího pokoje. Chovala si Jasona a usmívala se na něj. Sedl jsem si k nim a Bell mi ho podala. ,,Ahoj kluku" řekl jsem a pohladil ho po tváři podíval se na mě hnědýma očima. ,,Jak se jmenuje?" zeptala se Sel. ,,Jason" řekli jsme oba dva. ,,Tak já půjdu" řekl jsem asi za dvě hodiny. Jasí už spí a Bell skoro taky. ,,Jo jo dobře" řekla. ,,Zítra si pro vás přijedu zlatíčka" řekl jsem a dal Bell pusu a Jasonovi pusu na čelo. Dojel jsem k autobusům a hned na mě skočila Maddie. ,,Bláška?" zeptala se jo ,,jo máš brášku" řekl jsem a vzal jí na ruce a šel sní do autobusu. Všem jsem to řekl a pak šel s Maddie nahoru. ,,Kdy přijede Jason?" zepta!a se a lehla si do postele k nám. ,,zítra i mamka přijede a všichni budeme spolu" řekl jsem a lehl si kní a přikryl nás. ,,Doblou tatí" zašeptala ,,Dobrou noc" řekl jsem a pomalu usl.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
Fiksi PenggemarUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...